Jump to content

Mooiste moment ooit in sanandreas.


*MARCO*

Recommended Posts

Ik weet niet wat je bedoelt maar wat ik bedoel is het feit dat de truth hippie is en ik een enwijze 60's fan, vandaar dat de "camper" (ofeigenlijk Volkswagen T1) mn lievelingskar is en SF(san francisco) mn lievelingsstad

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 370
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • *MARCO*

    10

  • Toni Caprioni

    6

  • bigG

    4

  • Dri3s

    4

  • 1 maand later...

dat ik 2 player deed 5 sterren in de woestijn echt mooi toen er een fbi rancher opeens met een nitro(code:D )over een heuveltje ging en ons bijna plette echt mooi toen we elkaar op het zelfde moment elkaar verbaasd aankijken en hetzelfde denken RENNEN viel per ongeluk in een ravijn :-( overleefde wel :engel: maar te ver van elkaar dus 2 player afgelopen :duh:

en toenk ik met een s.w.a.t. vloog code en tegen een av 400 ofzo knalde jumpte er op tijd uit parachute code en toen vond ik de geraamtes van de av 400 en de s.w.a.t. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mooiste moment was: Dat ik met mijn vliegtuigje, over de legerbasis schoot. Ik sprong uit het vliegtuig, en opende mijn parachute. Zacht en veilig lande ik op een loods met daarin een tank. Snel in de tank, door het hek heen, de wijde wereld in! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

1. 100% vliegschool .. 100% hele spel en paar andere 100% dingen, allemaal fantastische momenten

2. voor het eerst !opzekop! vliegen met die at400 :D

3. going to san fierro .. enerzijds voor het eerst fierro inrijden .. en ik heb met tranen in me ogen van meelijden al die marihuana zitten affikken :D!

4. heeeeeeeeeeeel veel andere momenten :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...