Jump to content

Mooiste moment ooit in sanandreas.

Recommended Posts

Geplaatst:

mijn mooiste moment was dat ik met die remot settel charges van die bommen over heel san andreas had geplaatst. maar daarmee bedoel ik ook overal .ik had zo'n 1500 van die bommen geplaatst duurde wel heel lang :{ en toen zat ik met mijn parachute in de lucht en blaasde alles op was gewoon zo mooi. je zag al die voertuigen en weet ikveel in de fik over heel san andreas maar cj had het niet overleefd :N:bonk:

• 2 maanden later...
  • Reacties 370
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• *MARCO*

10

• Toni Caprioni

6

• bigG

4

• Dri3s

4

Geplaatst:

Ik vind het wel cool om met de auto van hoge dingen af te springen :Y

Maar er is me echt iets HEEL raars overkomen ik sprong van een

berg af en toen kwam er een vliegtuig aan dus vliegtuig kapot

omdat ik tegen hem aanknalde met de auto ikzelf natuurlijk ook

onder het dalen ontplofte hij maar dit is toch echt het raarste wat

me ooit in het spel is overkomen :Y:Y:Y:Y

(groetjes aan Ruurd 31)

Geplaatst:

Ik was een keer met de parachute van die hoge berg in de badlands gesprongen.

Vandaag ook weer gedaan.

Mooi uitzicht daar. :cya::cab:

Geplaatst: (bewerkt)

mijn mooiste moment was dat ik voor het eerst in een vliegtuig ging in SanAndreas

omdat ik van mijn leve nog nooit een spel had gezien waar je met een vliegtuig kon vliegen :)

Bewerkt: door nick11123
Geplaatst:

mijn mooiste moment was dat ik met 10 straaljagers achter mij aan had ze schoten de hele tij maar ze raakte mij niet

Geplaatst:

Toen ik een stuk of 20 auto's op de strip op elkaar had gezet en daarna had laten ontploffen met satchel charges! Voor de nieuwschierigen de screenshots:

De Opstelling:

groteboem9fg.th.jpg

De Boem!: :schater:

groteboem29au.th.jpg

Het Nagenot: :clown:

groteboem35tu.th.jpg

Twaka

Geplaatst:

Het moment dat je Pulaski doodmaakt.... Echt geweldig vond ik dat.

En ook het moment dat je Big Smoke vol met lood pompt.

Geplaatst:

het mooiste moment? eh...

toen ik in het begin weinig ammo en wapens had en het leger achter me aan had.

Toen heb ik mijn hele ammo verschoten op m'n pistool na...

ik ging achter een muurtje zitten waar hun blijkbaar nie bijkonden komen en toen schoot ik ze allemaal een voor een neer.

Wel een 20 minuten lang!!! :Y

oja, en ik vond het leuk bij een missie waar je twee mannen moet op halen in de woestijn en toen naar de snaker farm moest. Op het einde Riep er een "STOP DE CAR"... dus ikke stoppe... en hij stapte uit en ging kotsen langs de weg :schater:

En het vetste vond ik toen ik met de auto school bezig was en ik alle oop (of iets dergelijks) aan het doen maar die lukte me nie :N en toen vroeg mijn zus: "mag ik eens?" ik laat haar ff en in 1 keer haalt ze goud!! :klap:

dit ik 20 politie auto,s achter me aan had en ik drukte op de rem en de politie auto,s vlogen me zo voorbij zo het water in

sorry van dubbelpost wist het niet meer

Bewerkt: door zonnet
Geplaatst:

Nog een vam mijn mooiste momenten: Met een privevliegtuig (ken de naam niet meer) over area 69 vliegen en Hydra's achter je aan krijgen, dan ben ik naar de zee gevlogen (ondertussen werd ik de hele tijd onder vuur genomen) en op een gegeven moment heel hard mijn vliegtuig opgertokken, en ik zag op de map dat er weer een misslie op mij afkwam dus ikke met mijn stuurknupple kijhard omlaaggeduwd en die missile vloog op een haar na van boven mijn rechtervleugel daarnaa terug kijhard opgetrokken en die Hydra in de zee, dat gaf me echt een kik :engel:

@ ASPHALT: Bangelijk verhalen, vooral die van je zus :klap:

Toen ik met mijn vliegtuig zo hoog mogelijk ging, er uit sprong , mijn parachute opende en er een vliegtuig tegen mij vloog en er aan was :bonk:

Bewerkt: door Think

Had niks te doen dus ging met hydra zo hoog mogelijk tot ie niet meer kon stijgen en begon te bezwijken : toen sprong ik eruit (zonder parchute(expres) en genot gewoon wat van het uitzicht MAAAR! wat had ik niet voorzien : IK WAS JUIST BOVEN AREA69 ERUIT GESPRONGEN :muur: , en nu het ergste : ik viel op een soort plakaat EN LANDDE ZACHT OP DE GROND ZONDER EEN SCHRAMMETJE!!!!!!!!!! :? dus moest ik zo hard mogelijk lopen naar de hydra's en (proberen zonder kapot geschoten te worden) opstijgen :bonk: (het was mij gelukt) _O_ maar ik had nog 5* dus deed ik het op nieuw (het jumpen) 8) jammer genoeg overleefde ik het deze keer NIET :-( :-( :-(:-(

Bewerkt: door Larzo
Geplaatst:

Er is een missie waar je een vliegtuig in moet rijden met een motor, en -ik dacht- iets moest ophalen ofzo. Zodra je dat heb gedaan moet je weer terug naar het einde van het vliegtuig, en eruit springen.

Ik vond die missie behoorlijk moeilijk, dus ik wou zo snel mogelijk klaar zijn zonder teveel risico. Uiteindelijk ging die missie goed, ik spring uit het vliegtuig, maar wist niet hoe hoog ik zat. Om niet teveel risico te nemen gooide ik mijn parachute dus open. Bleek het dat ik op een gigantische hoogte zat, en duurde het zeker 5 minuten (lijkt kort, maar tel maar eens tot 600) voordat ik beneden was :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...