Jump to content

Mooiste moment ooit in sanandreas.

Recommended Posts

• Reacties 370
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• *MARCO*

10

• Toni Caprioni

6

• bigG

4

• Dri3s

4

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had een kapot vliegtuig (at 700) dat was gebost met een vleugel achtervolgt met de hydra en sprong er toen uit en ik bleef 4 of 8 seconden op het vliegtuig, dat was echt leuk. Maar ik denk dat het gewoon geluk was...

Bewerkt: door erterer0

Dat snap ik niet :S .

Maarja, hier mijn moment: dat ik voor het eerst vloog, en toen meteen overal tegen aan knalde :D .

mijn mooiste moment was dat ik met die remot settel charges van die bommen over heel san andreas had geplaatst. maar daarmee bedoel ik ook overal .ik had zo'n 1500 van die bommen geplaatst duurde wel heel lang :{ en toen zat ik met mijn parachute in de lucht en blaasde alles op was gewoon zo mooi. je zag al die voertuigen en weet ikveel in de fik over heel san andreas maar cj had het niet overleefd :N:bonk:

Je kan maar iets van 100 santel charges plaatsen, en daarna gooi je met lucht :$ , of heb je een trainer ofzo?

Bewerkt: door Alexy
Geplaatst:

Dat verhaal is onmogelijk

ongeveer hetzelfde:

Ik dacht van ik plaats onder aan die Stertoren wat bommen, ga naar boven en laat ze daar ontploffen, wou ik dat doen waren mijn bommen weg, dus het verhaal van iman is onmogelijk

Geplaatst:

Mooiste moment wat mij is bijgebleven (ook al niet uitgespeeld) ,

Dat ik een bij die Half-Pipe in Los Santos (Skate Area) een dikke salto maken van deel 1 naar 2.

Geplaatst:

Wat mij het meest is bijgebleven is het volgende:

Ik was vreselijk aan het klooien met de laatste missie in de mijn.

Het was al vijf keer mislukt, omdat ik die kraan niet goed kon bedienen.

Uiteindelijk had ik die motor en smeris er dan goed in en had nog tijd genoeg om de lading te dumpen.

Maar ik was de kraan nog niet uitgestapt, of ik hoor een enorm geronk en er stort een vliegtuig boven op de truck. Toen kon ik er niet om lachen, integendeel, maar later wel. :D

De allereerste keer dat ik het spel speelde had ik ook al zoiets. Ik was op weg naar de eerste Katalina missie toen er ook een vliegtuig op mijn kop neer stortte.

Wat ook en gave was: De missie in SF dat je die drugs van de motoren moest jatten. Dat liep zo gesmeerd. Loeihard scheuren en er geen enkele keer van af donderen. .

Geplaatst:

dat ik met een rustler,hydra,stuntplane,dodo op die vliegdeckschip was geland zoner kleerschuren &/of explosies nu met die gote kist

• 1 maand later...
Geplaatst:

mijn mooiste moment ooit ik had de code smash en boom en auto's vliegen als vliegtuigen toen ging ik met een caddy rijden code voor 6 sterren en tegen tanks op rijden helemaal kapot die tank en dan met caddy vliegen tegen die kut straaljagers

Toen ik Pulaski had vermoord en zijn lijk helemaal in elkaar sloeg ik haatte hem zo erg dat dat mij een geweldig gevoel gaf, geweldig gewoon om die klootzak eens flink in mekaar te rossen ;)

EDIT:

En dat ik Freeway had uitgespeeld, die kl*te race met de Super GT, en dat ik 100% had, dat waren nog eens momenten!

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst:

Toen ik tijdens de laatste missie in een auto als passagier kon schieten... dat was echt vet dan kan je ook zo over de auto hangen enzo.

Geplaatst:

en nog een leuk moment dat ik me andere savegame dee ging ik in een rustler code voor 6 sterren en hydra's en die heli's uit de lcuht halen iets van 23heli's en 27 hydra's verslagen en toen kreeg ik zoeen rot raket tegen me aan

Geplaatst:

Met 6 sterren, en dan lekker vliegen overal :D en al die politieventjes neerschieten, heerlijk zou ik wel in t echt wille haha :puh:

dat ikop een politiehelikopter blandde met jetpack maar die sggot me wel gelijk dood :D

Bewerkt: door Meganic

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...