Jump to content

Mooiste moment ooit in sanandreas.

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij de eindmissie: End of line toen tenpenny van de brug af viel met de brandweerwagen toen hij nog wat praatte en toen neerviel. gewoon perfecte actie. 8)

• Reacties 370
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• *MARCO*

10

• Toni Caprioni

6

• bigG

4

• Dri3s

4

Geplaatst:

Mijn mooiste moment uit GTA:San Andreas was: Toen dat ik het voor de eerste keer speelde, Ik vind het er allemaal zo mooi uitzien enzo, alleen toen begon het verhaal. Echt helemaal tegek enzo, ik flipte helemaal en wilde het de hele dag spelen :puh: Dit is natuurlijk wel een beetje zwaar uitgedrukt natuurlijk, alleen was het ongeveer wel zo.. :Y

Geplaatst:

hToen mijn vliegtuig aan het fikken was ( ik was ermee aan het vliegen) en ik eruit sprong met mijn parachute was echt megagaaf

Geplaatst:

Ik vond het ook wel leuk toen ik met Sky Driven uit een water vliegtug perongeluk op een boot belande! :bonk:

:puh:

Geplaatst:

Die ene keer, ik heb me rot gelachen, ik stak mijn vriendin in de fik, kreeg spijt,

dus ik wou haar blussen, ik pakte de brandblusser

tja, dat had ik beter niet kunnen doen

Geplaatst:

dit is echt mooi en dit kan je overal altijd doen (bij mij tenminste)

ga naar het treinstation waar ook de lowriderhoppingwedstrijd is. daar moet ff w88 tot er een trein aan komt en dan die trein ff jatten (niet wegrijden). nu komt er een dikke verkeerschaos op de weg erboven, een resultaat bij mij was 1. dikke verkeerschaos, botsingen 5932156032 2. 3 auto's zaten letterlijk in elkaar, de ene voorkant in de achterkant van de 2de enzow lol!!! moet je zelf maar eens proberen is echt grappig :Y

Geplaatst:

Toen ik Lowriders ging Tunen, ik was klaar en kwam met een ongelovelijk lekkere bak uit de Loco Low Co.

Ik ben toen wat gereden, op een gegeven moment ben ik op de parkeerplaats gaan staan.

Ik had lekkere muziek opgezet.

En toen ben ik gaan jumpen met die hydraulica als een gek, echt uber hoever die bak springt.

WREED!

Geplaatst:

mijn mooiste moment is dat ik het leger en de fbi achter me aan had met al die helikopters en

die swat trucks ;)

• 1 maand later...
Geplaatst:

Mijn mooiste moment in San Andreas noem ik de zogaamde "Fiets-moord". Ik was namelijk op een mountainbike wat aan het rondrijden door Las Venturas, als ik per ongeluk frontaal op een auto knal :bonk: . Maarja, ik vlieg dus samen met mijn fiets door de lucht, en het vette was dat mijn fiets toen bovenop een voorbijganger viel die het niet overleefde :D . Ik heb me toen zoooooooooooo rot gelachen.

Geplaatst:

Dat ik net het bigfoot topic gelezen had en toen ging zoeken maar niks vond

toen ging ik dus daar mt chilliad en sprong eraf met parachute

knalt een vliegtuig tegen me aan!

Geplaatst:

Ik heb 5 mooie momenten in San Andreas:

1ste:Toen ik voor het eerste het spel speelde ik denk ook dat het voor vele spelers dat het mooiste moment was.

2de:Toen ik de politie achter me kreeg vond ik echt super leuk en met een homie een drive by maken en ze banden plat schieten,Dat was een hele hele mooie moment. :puh:

3de:Toen ik heb 100% heb uitgespeeld,ik had er zo lang aan gedaan(wel eigelijk 5 dagen maarja).

Ik vond het wel jammer geen Sweet,rhyder,Big smoke :-( Toen ben ik wat easter eggs aan het zoeken.

4de:Toen ik me homie's zag ik wilde van een drugsdealer drugs maar hij gaf geen drugs(toen wist ik niet of het kon of niet kon)ik en me homies sloegen hem in elkaar tot hij dood was ben ik ze geweer gepakt en wat geld.

5de:Toen ik me eerste gangster kleren aan trok en me eerste pizza at bij die missie ik zat me vol te proppen tot ik moest kotsen. :puh:

1 mindere:

Toen me spel kapot ging. :-(:-(:-(:-( Was de ergste dag van me leven nu zit ik vol verveling.

Jammer genoeg krijg ik hem niet meer van me moeder maar dan ken je mij nog niet.

Is er nog een feestdag voor de vakantie ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...