Kama Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Mijn mooiste moment was toen ik bleef eten in clucking bell. GEVOLG: maximum: fatt. B) Reageren
david Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 mijn ALLER mooiste moment was toen ik san andreas voor het allereerst te zien zag op men tv , ik denk dat dit toch ook bij vele mensen is <_< Reageren
SNOOP-DOGG Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Toen ik voor de 1 keer met een kart reed en het leger achter me aan kreeg en de lowrider meet challenge is ook zwaar relaxt Reageren
Vinewood Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 het mooiste moment, vondt ik toen ik in de bergen reed. er was een hele mooi zon, de orangje. ik was lekker rustig aan het rijden met mijn ranger en met k-rose (All My Exes Live In Texas), ik vondt het gewoon zo relax. tot dat ik van de berg afreed Reageren
Le MrG Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Ik heb SA nog niet maar ik denk dat ik al weet wat mijn mooiste momenten zijn:Met fiets en Auto van Berg afscheuren en met dat Vliegtuig wat verticaal kan opstijgen vliegen Reageren
ViceAgent Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Mijn mooiste moment is toen ik voor het eerst met een rancher over mount Chilliad reed (En nog mooier toen ik er ook weer af reed ) Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 en met dat Vliegtuig wat verticaal kan opstijgen vliegen bedoel je hiermee de Hydra??? Reageren
_jordy_ Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 (bewerkt) mijn mooiste moment: ik was in een gekke bui, ik plakte overal door los santos van die plak bommen. ik ging ik op dat hoogste gebouw en drukte op dat knopje en toen boem boem (waren wel 300 bommen) Bewerkt: 24 juni 2005 door _jordy_ Reageren
imouL Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 mijn mooiste moment: ik was in een gekke bui, ik plakte overal door los santos van die plak bommen. ik ging ik op dat hoogste gebouw en drukte op dat knopje en toen boem boem (waren wel 300 bommen) hahah hoelang was je bezig om da allemaal op te plakke? mijn mooiste moment was/is met zon politie knuppeltje in n politie auto door de steden touren en alle wetsovertreders keihard neermeppe met die gummyknuppel :wub: :wub: :wub: Reageren
david Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 mijn mooiste moment: ik was in een gekke bui, ik plakte overal door los santos van die plak bommen. ik ging ik op dat hoogste gebouw en drukte op dat knopje en toen boem boem (waren wel 300 bommen) thanks , ga dat meteen ook eens proberen Reageren
*MARCO* Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Ook nog een mooi moment van mij:De eerste keer op de fiets(helemaal op het begin).Dat fietsen is echt leuk op het begin. Reageren
TopCat Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Mijn mooiste moment was toen dat ik met de AT-400 vloog is een machtig ding Reageren
Le MrG Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 en met dat Vliegtuig wat verticaal kan opstijgen vliegen bedoel je hiermee de Hydra??? Dat zou kunnen ik zag het in een filmpje voor MTA SA dus dacht ik dat is wel vet lijkt mij Reageren
Synchro Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Toen ik op de Top van Mount chillad stond. De zon helder... Zalig gevoel Reageren
kortman_8 Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Toen ik in een hydra zat en 5 sterren achter mij aan had, ging ik een straaljagergevecht doen dat was echt lache Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.