Hilary fan Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 mijn mooiste moment: ik was in een gekke bui, ik plakte overal door los santos van die plak bommen. ik ging ik op dat hoogste gebouw en drukte op dat knopje en toen boem boem (waren wel 300 bommen) als ik er ong 40 kan er 1 meer of minder zijn denk ik komen er geen nieuwe meer en exploderen ze ook niet meer ( ik had 1 keer 40 van dei bommen op 1 politie gast :huh: Reageren
*MARCO* Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Nog een mooi moment:Toen ik bommen op de snelweg plakte en toen er veel auto's voorbij reden:BOEM!Echt mooi om te zien hoe al die auto's door de lucht heen vlogen. Ik had wel gelijk politie achter me aan. :lol: Reageren
Cocci Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 het leukste dat mij bij blijft is tijdens die missie drive-thru dat Big Smoke zoveel eten bestelt en niet gaat schieten omdat ie zit te eten :lol: Reageren
Shorty_D Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 uhm nou mooiste wel de grappigste... ik wilde basejumpe van t hoogste gebouw van Los Santos en terwijl k was gespronge duikt er ineens een vliegtuigje voor mn neus :blink: klaboem meteen dood :angry: twas wel het komischte moment ooit in een spel dat ik gespeeld heb :lol: Reageren
Colleke1 Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 het mooiste moment vond ik dat ik na 8 winkels in de stad was afgeweest waar overal gta was uitverkocht tog de laaste vond in een winkel. En die middag lekker da cd tje in mijn ps2 stopte helemaal geweldig B) aleen ik kreeg heimwee na vice city (dat deed ik toen elke dag) Reageren
Fleshreaper Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Toen ik als een geflipte psychopaat in een monster over de snelweg boekte :rolleyes: en toen ik met een vortex van mount chilliad afschanste vloog zeker wel een kwartier door de lucht met dat ding Reageren
Dri3s Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Wat ik ook nog een mooi moment vond was toen ik zag dat je met een straaljager kon vliegen. :rolleyes: Reageren
bigG Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 dat ik met 5 plakbommen (weinig) zoon truck (linerunner zonder aanhang) opblies en hij wel 5 meter de lucht in ging ga het nog een keer doen met meer bommen Reageren
shaba Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 hmmm toen ik een file veroorzaakte met 5 sterren achter me aan midden op de snelweg en toen ik vervolgens de hele tering zooi opblies ach ja good old days Reageren
MadMike Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Wat ik ook wel grappig vond ik was op een berg(weet niet meer hoe die heet)en toen kwam er een vliegtuig eraan en die knalde vol op die berg je zag hem gewoon als een grote vuurbal van die berg afrollen misschien dat jullie dat ook al eens mee gemaakt hebben ik heb het zelf al 2keer gezien Reageren
Tim Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 het mooiste moment ooit vond ik dat ik gta sa voor de 2de keer had uitgespeeld, en dat het spel daarna weer goed kon laden (bij de vorige keer dat ik hem had uitgespeeld kreeg ik een load failed error) ook vind ik het aller aller aller mooiste moment toen ik voor de eerste keer Los Santos uitspeelde en missies moest doen in de badlands Reageren
Theforza Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Mijn mooiste moment was snachts toen met een straaljager boven het leger ging vliegen ,5 sterren kreeg en vervolgens een echt lucht gevecht deed met de flikken. Reageren
(San) Andr Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Mooiste vond ik die keer dat ik de eerste keer de AT400 uit de hangar van het vliegveld van Las Venturas. Voor de rest de nieuwe vliegtuigen, de hoogte die je ermee kan bereiken en het parachutespringen, maar toch vond ik dat met de AT400 het mooist. Reageren
DenTheMen Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Toen k v00r het eerst dood ging :lol: dit gebeurde namelijk doordat k met me fiets weely van het huisje van Madd Dog reed, :lol: Reageren
coco Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 k hep da 3 keer gehad 1. toen k de 1e keer op mount chiliad was met de wayfarer en suuperhard van de berg af vloog. 2. toenk hoog uit een vliegtuig sprong en k onder aan de paracute hing en perongeluk op F drukte (uitstappen) en dood viel 3. toenk erachter kwam dat je in San Andreas autos kon tunen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.