Jump to content

Rockstar toont geen nieuwe games op aankomende E3


Cylas

Recommended Posts

Rockstar toont geen nieuwe games op aankomende E3

1 jun. 2010 16:47 / Gewijzigd 1 jun. 2010 16:49 / Door: Marvin van Kempen / 1 reactie / Bron: Computer and Video Games

Ontwikkelaar Rockstar heeft bekendgemaakt dat het geen nieuwe games toont op de aankomende E3-beurs later deze maand. Daardoor zullen games als LA Noire en Max Payne 3 niet aanwezig zijn.

"Uiteindelijk is het zo dat we niet genoeg tijd hebben om te laten zien wat we willen laten zien in de tijd die daarvoor beschikbaar is", meldt een woordvoerder van het bedrijf. In plaats van games te tonen op de beurs in Los Angeles, wordt de pers binnenkort op het hoofdkantoor van de uitgever uitgenodigd voor informatievoorziening.

Rockstar was van plan om Max Payne 3 en LA Noire op de E3 te tonen, maar ziet daar nu dus van af. Eerder werd het gerucht verspreid dat er een nieuwe Grand Theft Auto op de E3 zou worden getoond, maar deze geruchten zijn nu definitief uit de wereld geholpen.

Mijn bron:Gamer.nl

Ik moet het ff kwijt, geen Max payne 3 of LA Noire of nieuwe gta dus... :cry:

Cylas

Link to comment
Delen op andere websites

Er was ook een lijst ontdekt van gmes die op de E3 worden aangekondigd. Daarbij stond GTA Vice city 2, nou geloof ik echt niet dar R* de nieuwe GTA zo gaat noemen maar wel dat er een nieuwe GTA word aangekondigd op de E3. Heb ik gelezen op PU.nl

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het uit het blad zelf. Anyway, Je kan er de donder op zeggen dat Rockstar er iets van gaat vrijgeven, maar nog niet tonen denk ik, gezien ze slechts hebben laten weten dat het script ongeveer 10x het gemiddelde filmscript word.

Link to comment
Delen op andere websites

e3_small.png

"First Look Exhibitor; Take-Two Interactive: Grand Theft Auto V: Vice 2823, PMR308A"

It's the usual time of the year when rumours start to spread. This time someone sent us a photo of what appears to be a list of companies showing off their new games at the annual Electronic Entertainment Expo. According to the list, Take-Two Interactive will show off their newest addition to the GTA franchise: Grand Theft Auto V: Vice!

But please, before you start your victory dance, I'd like to point out some things which might prove that this is in fact fake:

- GTA games are always shown under the name of 'Rockstar Games' not Take-Two.

- It's an image file, why not the usual PDF or word document? PDF released now. But has been taken down from google docs, Rockstar pulling some strings?

- Why announce such a big game on E3, with the chance of being pushed out of the spotlight by other big announcements?

Now a list as to why this isn't fake;

- It's a private meeting room on the E3 Showplan that Take-Two has reserved. It's the same room that has been used the past few years where other high release products have been shown behind closed doors such as an early beta of Grand Theft Auto: IV.

- Contacting the E3 organisation reveals that T2 has indeed reserved booth(s): 2823 (public lot), PMR308A (meeting room).

- Publishers are usually the group that reserve these booths and NOT Rockstar Games.

- The PDF has been removed from Google Docs, indicating that Rockstar Games may have ordered a take-down.

Bron

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

laten we gewoon afwachten tot de E3 zelf, lijkt me toch het beste ipv ruzie maken over wie wel of neit gelijk heeft met de geruchten. Geruchten zijn geruchten en dus aannames en geen feiten, aannames die vaak door een persoon worden gedaan omdat ze snel iets hopen en dus snel dingen door de roze kleurige bril willen zien.

Link to comment
Delen op andere websites

We kennen R* wel, als ze iets keihard ontkennen weten we al genoeg :)

En dan zal R* ons weer "verassen" op de E3 :puh:

ik hoop wel dat GTA op de E3 al zijn. :dans: :dans: :D:dans: :dans:

GTA V lijkt mij sowieso een waarschijnlijker naam dan GTA Vice city 2 :7

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

maar rockstar ontkent nergens dan ook maar iets, dus helaas gaat het dan niet op wat jij zegt.

Begrijp me neit fout, ik hoop ook graag op een nieuwe gta, maar het lijkt me er nog een beetje te vroeg voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel ze kunnen misschien al aan een nieuwe gta aan het werken zijn maar voor een officiële aankondiging of release is het nog veel te vroeg. De DLC's zijn nog niet zo lang uit en.. waren ze ook niet bezig aan een 3e DLC? Of ben ik verkeerd?

Link to comment
Delen op andere websites

*plaatje*

"First Look Exhibitor; Take-Two Interactive: Grand Theft Auto V: Vice 2823, PMR308A"

Bron

Lijkt me overduidelijk fake. Ze pakken pas een nieuwe cijfer bij een nieuwe engine. En verwacht die pas minstens over 6 jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat ze zich terugtrekken.

Wel is mij 1 ding duidelijk waar het zich zal gaan afspelen. zowieso vice city- achtig.

daar kan rockstar niet meer omheen lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...