Jump to content

Rockstar toont geen nieuwe games op aankomende E3


Cylas

Recommended Posts

San Andreas is anders ook niet echt gemakkelijk opnieuw na te maken in de stijl waar GTA IV ook in is gemaakt. San Andreas is - tot nu toe - nog altijd het grootste gebied waarin een GTA zich heeft afgespeeld.

Maar als ze Vice City zouden nemen, dan denk ik dat ze deze ook helemaal om zullen bouwen. (Ik vond de huidige Vice City toch al een beetje aan de kleine en krappe kant. :puh:)

Daarnaast denk ik niet dat Rockstar zo kort na RDR al weer een deel van de volgende GTA af hebben. Dat lijkt me sterk. Tuurlijk, ze hebben niet stil gezeten. Maar ik denk dat het toch nog echt te vroeg is voor een nieuwe GTA.

Bewerkt: door SnelheidsManiak
Link to comment
Delen op andere websites

GTAIV is ook niet door R* aangekondigd, maar door Microsoft tijdens hun persconferentie. Ik ben er bijna ckr van dat we info van Agent, La Noire, Max Payne, of GTA: Onnofficieel-maar-duidelijk-in-ontwikkeling.

Daarnaast denk ik niet dat Rockstar zo kort na RDR al weer een deel van de volgende GTA af hebben. Dat lijkt me sterk. Tuurlijk, ze hebben niet stil gezeten. Maar ik denk dat het toch nog echt te vroeg is voor een nieuwe GTA.

RDR komt van Rockstar San Diego, GTA van Rockstar North.

Rockstar = een uitgever

Rockstar San Diego = ontwikkelaar

Rockstar North = ontwikkelaar

Lijkt me overduidelijk fake. Ze pakken pas een nieuwe cijfer bij een nieuwe engine. En verwacht die pas minstens over 6 jaar.

Sinds wanneer is dit officieel? GTAV is een betere naam omdat de volgende GTA door iedereen al GTAV wordt genoemd.

Bewerkt: door Anoukk
Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast denk ik niet dat Rockstar zo kort na RDR al weer een deel van de volgende GTA af hebben. Dat lijkt me sterk. Tuurlijk, ze hebben niet stil gezeten. Maar ik denk dat het toch nog echt te vroeg is voor een nieuwe GTA.

RDR komt van Rockstar San Diego, GTA van Rockstar North.

Rockstar = een uitgever

Rockstar San Diego = ontwikkelaar

Rockstar North = ontwikkelaar

Mijn fout. :bonk::puh:

Ik dacht dat Rockstar zelf de ontwikkelaar was...

Bewerkt: door SnelheidsManiak
Link to comment
Delen op andere websites

sorry hoor, maar ik mis kennelijk iets

waarom is het zo zeker dat het vice city is?

Omdat er al een aantal onderwerpen van zijn op dit forum waarop mensen zogenaamd iets hebben waarop staat dat gta vice city 2 (of iets wat er op lijkt) staat

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me overduidelijk fake. Ze pakken pas een nieuwe cijfer bij een nieuwe engine. En verwacht die pas minstens over 6 jaar.

Sinds wanneer is dit officieel? GTAV is een betere naam omdat de volgende GTA door iedereen al GTAV wordt genoemd.

GTA 2; Nieuwe engine

GTA 3; Nieuwe engine

GTA SA; geen nieuwe engine

GTA IV; nieuwe engine.

Hmm, je hebt gelijk, gewoon stom toeval.

Link to comment
Delen op andere websites

ja i know, maar daarvoor werd ookal aangenomen dat het vice city zou zijn, pure onzin als je het mij vraagt

-Rockstar heeft gezegt om Liberty City opnieuw te doen omdat de parodie in de 3 era niet goed was gelukt

-Er verwijst net zoveel naar vice city als anar andere steden, dus dat is al onzin

en zo zijn er nog veel meer redenen op te noemen

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me overduidelijk fake. Ze pakken pas een nieuwe cijfer bij een nieuwe engine. En verwacht die pas minstens over 6 jaar.

Sinds wanneer is dit officieel? GTAV is een betere naam omdat de volgende GTA door iedereen al GTAV wordt genoemd.

GTA 2; Nieuwe engine

GTA 3; Nieuwe engine

GTA SA; geen nieuwe engine

GTA IV; nieuwe engine.

Hmm, je hebt gelijk, gewoon stom toeval.

GTA 2 had geen nieuwe engine. En daarnaast kun je het nauwelijks een engine noemen.

Ik denk dat Rockstar pas GTA: V gaat maken als ze weer een nieuwe engine hebben ontwikkeld. Maar voordat dat gebeurd, gaan ze denk ik nog wel nieuwe GTA games ontwikkelen met de GTA IV engine.

Link to comment
Delen op andere websites

Juist vet als het in Vice city komt,natuurlijk word het uitgebreid want Vice City is vrij klein.Ik wil Vice city wel is zien in de 21ste eeuw.San Andreas ook graag maar om het logisch te maken na de Gta in Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

We wachten maar gewoon even af totdat we nieuws lezen van medewerkers die er echt toe doen. (De broertjes Houser, zegsmannen van Rockstar Games of andere Take Two of Rockstar medewerkers die daadwerkelijk een functietitel hebben :puh: )

Tot die tijd, houdt uiteraard ook de forum nieuwssectie in de gaten!

Speculatietopic :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...