GTAKevin023 Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Waar zijn de canibalen in het spel (of zijn ze er niet? wel eens eerder gehoord dat die er zijn) Dan kan ik erop jagen Reageren
.Corneria. Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Tot nu toe ben ik er al één tegengekomen in de zijmissie: American Appetites. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Tot nu toe ben ik er al één tegengekomen in de zijmissie: American Appetites. Dat is ook de enige die je zult tegen komen. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Je kan ze ook random op de map vinden. Je herkent ze aan hun gewelddadige gedrag bij hun kamp. Als je dichtbij hun "kamp" bent hoor je iemand schreeuwen waarop de man op je zal schieten. Als je hem vermoord zal je iemand bij het kamp zien liggen die je kan bevrijden. Het kamp ligt verder onder het bloed met schedels en botten van andere mensen. Reageren
DingKing Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 En om terug te komen op de begin vraag van dit topic, waar ze zijn: Bij Hanging Rock, dichtbij Armadillo. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 En om terug te komen op de begin vraag van dit topic, waar ze zijn: Bij Hanging Rock, dichtbij Armadillo. Vet, ik ga er één gevangen nemen en in een dorp vrijlaten en ook een keer proberen iemand bij de canibalen achter te laten. Maar ik ga eerst film kijken. Morgen kijk ik wel. Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 fucking creepy zijn die gasten, ziet eruit alsof het gewoon een normale kamp is. Maar dan kom je dichterbij en zie je zo een gast vastgebonden zitten en dan komt die kannibaal jou aanvallen. Voor de rest ligt er een onthoofd hoofd paar lichaamsdelen en veel beenderen. Ook is er een pannetje op het vuur, waar waarschijnlijk ook niet veel soeps in zit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.