Jump to content

Grand Theft Auto 5

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zat te surfen op mijn favoriete gamenewsflash, en het allernieuwste topic heet 'We were right all along; Grand Theft Auto V: Vice to be shown at E3!'. Ik wou het dus mededelen met jullie, dat topic en erover discusseren. Dit is de foto die het zou kunnen bewijzen, en het belangerijkste onderstreept. (de PDF maar uitgezoomt)

e3_small.png

En dit is de quote van hen topic, en nee, het zijn geen valse dingen dat de admins zelf opmaken, ze zijn gewoon de eerste die overal bij zijn.

It's the usual time of the year when rumours start to spread. This time someone sent us a photo of what appears to be a list of companies showing off their new games at the annual Electronic Entertainment Expo. According to the list, Take-Two Interactive will show off their newest addition to the GTA franchise: Grand Theft Auto V: Vice!

But please, before you start your victory dance, I'd like to point out some things which might prove that this is in fact fake:

-GTA games are always shown under the name of 'Rockstar Games' not Take-Two.

-It's an image file, why not the usual PDF or word document? PDF released now. But has been taken down from google docs, Rockstar pulling some strings?

-Why announce such a big game on E3, with the chance of being pushed out of the spotlight by other big announcements?

Now a list as to why this isn't fake;

-It's a private meeting room on the E3 Showplan that Take-Two has reserved. It's the same room that has been used the past few years where other high release products have been shown behind closed doors such as an early beta of Grand Theft Auto: IV.

-Contacting the E3 organisation reveals that T2 has indeed reserved booth(s): 2823 (public lot), PMR308A (meeting room).

-Publishers are usually the group that reserve these booths and NOT Rockstar Games.

-The PDF has been removed from Google Docs, indicating that Rockstar Games may have ordered a take-down.

En dan wil ik nog wel een bericht van die site mededelen van 9 december 2009, dus toen ze RDR nog aan het maken waren.

Yah, we've all been waiting for this question to be answered. No, GTA5 is not coming out by the end of this year, so let's get over that rumor. Rockstar seems to be answering questions... mildly, but with a hint added. Dan Houser (of Rockstar Games) made this quote:

“There’s a Western game in the works for next spring, and the next GTA to think of. ‘We’ll think of a city first, then the characters,’ says Houser. The script he will end up co-writing will run to around 1,000 pages, nearly ten times as much as a feature film.“

Next Spring... 2010. If Rockstar's pattern of GTA Games is true, along with the additional hint in EFLC manual, then we already know the city. There is no way in hell that Rockstar is going to make a 1000 page script in a couple of months, and get all the animations, textures, models, sounds, etc. in there too.

Michael Pashter says, "While we still expect a GTA game in calendar 2010, it is not clear that the game will be released before the end of Take-Two’s fiscal year ending October 31, 2010.”

(confirms not enough time to finish in like 3-4 months of time)

LASTLY, Anthony Gikas says, "Our confidence in the company’s profitability profile is improving as product flow for FY 2010 is greatly improved and Grand Theft Auto V is expected in FY ‘11.”"

2011, lads. Not to far away. Hopefully Rockstar will improve their failure IV Port for PC, and maybe put a little more cheats in it. It all depends how the Take-Two and Rockstar sales go, that will tell us exactly when GTA V[ice City] will be released

En nog een clue naar GTA V: Gamespot (1 van de bekendste gaming news sites)

Er is dus denk ik veel kans dat de volgende Grand Theft Auto, zich in Vice City zal afspelen. ;D

Kickass! :D

Bewerkt: door Spongzbobbah
  • Reacties 319
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wesley123

40

• PrioX

19

• Hayte

18

• TekaLoca

17

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ja en R* heeft zich intussen teruggetrokken van de E3, dus GTA laten ze sowieso niet dan zien. Misschien wel een paar week later op een meeting bij Rockstar Games zelf.

Geplaatst:

Dat weet je nooit echt :duh:

D'r zit eigenlijk echt kans in, Vice City zou denk ik bijna het perfect GTAV zijn, buiten San Andreas toch.
Geplaatst:

Zelfs de betrouwbaarste site's kunnen ernaast zitten, hoe weten wij nou of een infiltrant van hun bij R* werkt, of dat ze die informatie, samen met die andere website, compleet uit hun duim hebben gezogen.

Laat mij maar lekker wachten tot het officieel (van Rockstar Games of Take two Interactive) bevestigd is.

Geplaatst:

Zelfs de betrouwbaarste site's kunnen ernaast zitten, hoe weten wij nou of een infiltrant van hun bij R* werkt, of dat ze die informatie, samen met die andere website, compleet uit hun duim hebben gezogen.

Laat mij maar lekker wachten tot het officieel (van Rockstar Games of Take two Interactive) bevestigd is.

Gamespot wat uit zijn duim zuigen? Phuh. Ik denk wel dat ze het beetje ver zoeken maar het zou toch ook wel heel erg misschien waar kunnen zijn? En dat van die eerste afbeelding, kan vals zijn, kdenk het ook als jer het zo bekijkt..
Geplaatst:

Als we al met al reëel gaan kijken, kun je er feitelijk vanuit gaan dat Rockstar opnieuw richting Vice City wilt gaan met V. San Andreas speelde zich af buiten VC, en IV speelt zich af in LC. En ze houden vast wel rekening met de verkoopcijfers van Vice City en Vice City Stories. Die waren lekker hoog, en zo willen ze het nu vast en zeker weer hebben.

Hamvraag is alleen, hoe overtref je het succes van Vice City? Ik ben bang niet met high graphics... :{

Geplaatst:
^_^ Ik weet 98% zeker dat volgende GTA in Vice City gaat plaats vinden! Komt bij mij toch goed uit: ik ben echte fan van VC. Vice City is 1 van de beste stad van GTA :D8):Y
Geplaatst:

Op veel sites stond het ook al, eigenlijk kan ik er wel een beetje boos om worden maar natuurlijk hoeft Rockstar geen neiuwe game te maken.

Geplaatst:

Als ze t maken hoop ik dat de map wel ong evengroot word als san andreas

Wat me ook wel grappig lijkt is dat je dan San Andreas en Vice city hebt

Dat je met bijv de boot naar Vice City kan of met vliegtuig

Geplaatst:

Opzich zou het kunnen dat Het volgende deel zich in Vc afspeelt aangezien ze anders meschien in Episodes ook niet Vice city Fm hebben toegevoegd,

Geplaatst:

Als we al met al reëel gaan kijken, kun je er feitelijk vanuit gaan dat Rockstar opnieuw richting Vice City wilt gaan met V. San Andreas speelde zich af buiten VC, en IV speelt zich af in LC. En ze houden vast wel rekening met de verkoopcijfers van Vice City en Vice City Stories. Die waren lekker hoog, en zo willen ze het nu vast en zeker weer hebben.

Hamvraag is alleen, hoe overtref je het succes van Vice City? Ik ben bang niet met high graphics... :{

Nou dat overtef je sowieso door inspiratieloos een oude stad die al in de 3 era goed was gelukt te gebruiken.

^_^ Ik weet 98% zeker dat volgende GTA in Vice City gaat plaats vinden! Komt bij mij toch goed uit: ik ben echte fan van VC. Vice City is 1 van de beste stad van GTA :D8):Y

en ik weet 100% zeker dat jij niks beargumenteert met je mening en je post dus niks waard is

Het slaat werkelijk nergens op dat iedereen er zo zeker van is dat de volgende gta in VC afspeelt, waarom:

-R* gebruikte alleen LC omdat de parodie in de 3 era waardeloos was gedaan

-Als je wat gaat herhalen verveelt eht nogal snel, vooral omdat de stad weinig veranderd, alleen groter, sfeer blijft hetzelfde

-Er zijn meer verwijzingen naar andere steden dan naar vice city

-Het verleden is geen garantie voor de toekomst

-Er is in philadelphia een r* fotograaf gespot, die is daar niet voor niks

Werkelijk, eerlijk gezecht word ik hier gewoon chagrijnig om, elke aap die maar roept ow de volgende ta speelt in vice city af, maar niemand kan het ook maar goed beargumenteren, waarom denk je het dan als je je punt toch niet kunt bearguemtneren.

De hele wereld lult dat het vice city word, maar van die hele wereld die dat roept is er geen enkel goed argument te noemen

Oja en niet die vulkaan noemen in het EfLC boekje, want dat is gewoon een oversekste grap van r* en verwijst no way naar vice city

Geplaatst:

Ik denk dat de kans ook niet groot is dat er binnenkort een nieuw GTA spel kómt, want RDR is nét uit.

Geplaatst:

Ik denk dat de kans ook niet groot is dat er binnenkort een nieuw GTA spel kómt, want RDR is nét uit.

Er zijn blijkbaar mensen die niet snappen dat het maken van RDR niks te maken heeft met GTA :cab: .

Ik denk zelfs dat het al eens is gezegt in een gelijkaardig topic een paar uur geleden...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...