Jump to content

Grand Theft Auto 5

Recommended Posts

Geplaatst:

Tadaa, daar heb je het!

Ze deden GTA4 nog een keer in Liberty City omdat daarvan de sfeer niet goed was gelukt in de 3-era. De sfeer van Vice City en ook San Andreas vind ik behoorlijk goed gelukt...

En dit is waarop gebaseerd?

De handheld zooi was nooit echt bedoelt om een groot deel in de serie te zijn, en als ze te veel geld hadden geïnvesteerd aan het bedenken van characters, eilanden, etc, dan was het gewoon niet rendabel genoeg geweest voor Rockstar.

Je weet dat LCS en VCS ook voor de PS2 is?

Alleen CW is handheld only.

Da's nog eens een idee ö

En helaas geen origineel idee, beter gezegd, voor GTA SA zijn er mods waardoor je naar GTA 3 en/of Vice City kan gaan.

En nog beter gezegd, je kunt naar Liberty City gaan zonder mods, in een missie in San Andreas moet je namelijk naar LC gaan.

Alleen de map is niet af gemaakt(logisch) en bepaalde plekken val je door de grond etc.

Niet iedereen heeft de PC versie he ;)

• Reacties 319
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wesley123

40

• PrioX

19

• Hayte

18

• TekaLoca

17

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Als er een nieuwe GTA komt ben ik blij :duh:.

Dat zijn echt posts waar je niks aan hebt. Aan deze van mij heb je ook niks, maar ik wil gewoon even zeggen dat zulke posts echt nutteloos zijn.

Geplaatst:

Als er een nieuwe GTA komt ben ik blij :duh:.

Dat zijn echt posts waar je niks aan hebt. Aan deze van mij heb je ook niks, maar ik wil gewoon even zeggen dat zulke posts echt nutteloos zijn.

haha, maar er is echt lang geen Nieuwe volledige gta geweest ik hoop wel dat er een nieuwe komt, maar denk het niet.

Geplaatst:

Ah, Met LA Noire kan ik me wel vermaken tot er een nieuwe GTA uit komt.

We hebben nu na GTA 4 al heel wat andere games van R* gezien, ik denk dat we zo rond December 2011 wel een nieuwe GTA hebben.

Geplaatst:

We hebben nu na GTA 4 al heel wat andere games van R* gezien, ik denk dat we zo rond December 2011 wel een nieuwe GTA hebben.

Wat noem jij nou veel?

Red Dead Redemption... daar blijft het bij :7

Geplaatst:

Wat noem jij nou veel?

Nouja, het gaat erom of je er mee kunt vermaken.

Ik vermaak me nog steeds prima met RDR.

Geplaatst:

Wat noem jij nou veel?

Nouja, het gaat erom of je er mee kunt vermaken.

Ik vermaak me nog steeds prima met RDR.

ikke niet na het uitgespeelt te hebben vond ik het geen kloot meer aan.

Geplaatst:

Wanneer maakt Rockstar de release bekend van GTA V? GTA IV komt me mijn strot uit, en die DLC shit zat ik helemaal niet op te wachten.

Geplaatst:

Wordt tijd dat R* een nieuwe GTA aankondigt. Dan kunnen we weer een ergens over praten, want ik denk dat het straks wat dood wordt hier.

Geplaatst:

Wanneer maakt Rockstar de release bekend van GTA V? GTA IV komt me mijn strot uit, en die DLC shit zat ik helemaal niet op te wachten.

Maar goed dan dat de dlc's al uit zijn :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...