TekaLoca Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 Ik snap gewoon niet waarom iedereen zegt dat de volgende GTA, GTA V gaat heten. Dit heeft R* toch niet eens gemeld? Dat zeg ik al de hele tijd ;o Reageren
Hayte Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 Ik heb ook al meerdere malen gezegd en uitgelegd waarom het gewoon geen GTA V wordt. Maar om dat voor de zoveelste keer uit te leggen wordt ook saai. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Aan het begin van het nieuwe fiscale jaar, rond maart/april, maken bedrijven zoals Rockstar Games hun nieuw plannen bekend, wellicht dat ze dan de nieuwe GTA aankondigen. Persoonlijk hoop ik ondertussen op een PC-release van RDR. Reageren
Cheers. Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Eigenlijks hoop ik op een heel genieuw Gta nieuwe map, nieuwe personages niks meer met IV te maken. Reageren
Niiek Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Ik ook wel, maar wel met een leuke warme ( tropische ) sfeer, en veel leuke nieuwe feature's Reageren
Cheers. Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 R* naait de Gta fans wel een beetje moeten we zolang wachten op een nieuwe gta. Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 R* naait de Gta fans wel een beetje moeten we zolang wachten op een nieuwe gta. Inderdaad! Ik vind dat GTA net zo uitgemolken moet worden als NFS en CoD! Reageren
Cheers. Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 R* naait de Gta fans wel een beetje moeten we zolang wachten op een nieuwe gta. Inderdaad! Ik vind dat GTA net zo uitgemolken moet worden als NFS en CoD! Wie zegt dat ik dat wil? Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 R* naait de Gta fans wel een beetje moeten we zolang wachten op een nieuwe gta. Inderdaad! Ik vind dat GTA net zo uitgemolken moet worden als NFS en CoD! Wie zegt dat ik dat wil? nou aangezien jij twee jaar al te lang vind gok ik er zo op dat jij elk jaar een nieuwe gta wilt waardoor het net zo uitgemolken serie word als CoD of NFS Reageren
Hayte Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Als jij dit lang wachten noemt kan je maar beter geen Valve-fan worden, die naait je pas hard. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Dan wacht ik liever 3 jaar op een nieuwe GTA dan dat ik elk jaar een prutgame krijg. Reageren
PrioX Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Maar als het goed is zijn ze al vanaf de release van GTAIV bezig met een nieuwe GTA Dat is toch bijna alweer 3 jaar geleden.. Ik verwacht zelf dat hij rond mei 2011 bekend wordt gemaakt! We kunnen nu alleen wachten en speculeren. Reageren
Cheers. Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 R* naait de Gta fans wel een beetje moeten we zolang wachten op een nieuwe gta. Inderdaad! Ik vind dat GTA net zo uitgemolken moet worden als NFS en CoD! Wie zegt dat ik dat wil? nou aangezien jij twee jaar al te lang vind gok ik er zo op dat jij elk jaar een nieuwe gta wilt waardoor het net zo uitgemolken serie word als CoD of NFS Nou het word minstens wel 3 á 4 jaar want ze gaan ook nog met LA noire bezig. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Dan wacht ik liever 3 jaar op een nieuwe GTA dan dat ik elk jaar een prutgame krijg. Same. Reageren
PrioX Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Nou het word minstens wel 3 á 4 jaar want ze gaan ook nog met LA noire bezig. Dat is een andere studio.. ik geloof Studio Team Bondi. GTA is Rockstar North Dus ik geloof dat ze zich met hun eigen spellen bezig houden.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.