Niiek Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 1x niet toen belde ze m'n moeder Maar meestal geloven ze het wel, omdat ik ook altijd bij 1 winkel koop, en daar vaak hetzelfde mens achter de kassa staat Reageren
Dotz Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 Grappig dat je het woord 'kinderen' gebruikt. Terwijl geweld meestal 18+ is Maar ik verwacht echt geen GTA V. Gemiddelde leeftijd op deze site zal niet op 30 liggen gok ik Meeste gebruikers die in 'Wat is je leeftijd' hebben gestemd zijn van 1993, daarna komt 1992(dus net of net niet 18), en dan komt 1991 en dan komt 1994. Dus de gemiddelde leeftijd zal net aan de 17/18/19 zitten Houd er ook rekening mee dat die poll al wat jaartjes mee gaat . Overigens kan je toch wel gewoon 18+ games meekrijgen? Ik weet nog wel dat ik als kleutertje heel trots GTA2 ging halen! Verder heb ik nooit problemen gehad met het kopen van games. Met andere woorden: niet zeuren om niets. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 Houd er ook rekening mee dat die poll al wat jaartjes mee gaat . Overigens kan je toch wel gewoon 18+ games meekrijgen? Ik weet nog wel dat ik als kleutertje heel trots GTA2 ging halen! Verder heb ik nooit problemen gehad met het kopen van games. Met andere woorden: niet zeuren om niets. Waarom rekening mee houden dat de poll wat ouder is? Daarnaast kun je in die poll niet op je leeftijd stemmen, maar op je bouwjaar. Dus dat is best precies hoor. En mijn bron vertelde me dat de gemiddelde leeftijd op 17 zit, zegt ook al genoeg? En, meeste winkels letten steeds meer op leeftijd, netzoals sigaretten, ik kon ze vroeger ook halen als het moest, nu daarentegen gaat dat niet meer voor de minderjarige. Reageren
Davedavy Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 waarom doen ze zo geheimzinnig over nieuwe games, laat ons gewoon blij zijn.... Reageren
GolfG60 Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 waarom doen ze zo geheimzinnig over nieuwe games, laat ons gewoon blij zijn.... Omdat ze misschien niet de Duke Nukem Forever tour op willen gaan Reageren
pilot Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Geplaatst: 26 december 2010 ^^^^ Duke is een geval apart, dat is een spel die hoeveel keer is uitgesteld? Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Geplaatst: 26 december 2010 ^^^^ Duke is een geval apart, dat is een spel die hoeveel keer is uitgesteld? Niet veel vaker als elke Gran Turismo... Het probleem met Duke Nukem Forever was dat de maker van het spel failliet ging en een andere ontwikkelaar pakte het spel later weer op, zo is het spel nu in feite al 15 jaar in ontwikkeling. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Geplaatst: 26 december 2010 ^^^^ Duke is een geval apart, dat is een spel die hoeveel keer is uitgesteld? Niet veel vaker als elke Gran Turismo... Het probleem met Duke Nukem Forever was dat de maker van het spel failliet ging en een andere ontwikkelaar pakte het spel later weer op, zo is het spel nu in feite al 15 jaar in ontwikkeling. Als dat spel al 15 jaar in ontwikkeling is mag je wel een topgame verwachten. Zelf verwacht ik er niet veel van. Reageren
Visser23 Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Geplaatst: 26 december 2010 We hebben het hier over GTA V mensen. Reageren
Miek Geplaatst: 31 december 2010 Rapport Geplaatst: 31 december 2010 Laten we gewoon elk een voorspelling doen! Naam nieuwe GTA: GTA IV: Vice City Release: voorjaar 2012 Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Naam Nieuwe GTA: Grand Theft Auto (een nieuwe stad) of San Andreas Release: Ergens in 2012 Reageren
flippie13 Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 'T is toch gebruikelijk dat elke (game)developer aan het begin van een nieuw jaar een lijstje geeft wat je kan verwachten? Als R* dit ook zal doen zul d'r denk ik wel een woordje vallen over dé nieuwe GTA Reageren
Sentasi Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Grand Theft Auto IV: Vice City Release: 2e kwartaal 2012. (Na de gebruikelijke uitstel.) Reageren
Hayte Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Voorjaar 2012. Hoe het zal heten denk ik niet, ik hoop niet dat het Vice City zal zijn. Reageren
wesley123 Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 agreed. Wat mensen hier toch mooi vergeten is dat r* een van de weinige developpers is die iets niet hopeloos uitmelkt, daarom alleen al word het geen Vice City want die was in de 3 era goed gelukt, Liberty City niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.