Davedavy Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Zou wel leuk zijn als die naar pc kwam Reageren
PrioX Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 (bewerkt) Er zijn verschillende websites die zeggen dat het kan dat Rockstar North de CryEngine 3 gaat gebruiken voor de volgende GTA. Ik geef als voorbeeld GTA.Wikia.com ik weet alleen niet waar hun die info vandaan hebben :$ Er gaat ook een gerucht rond dat de volgende GTA al in de test fase zit! Dit zou een Rockstar Games tester hebben gezegd tijdens een gesprek (bron) Maar wat zouden jullie ervan vinden als ze die CryEngine 3 gaan gebruiken? Hoe vinden jullie CryEngine 3? Bewerkt: 7 januari 2011 door PrioXCoMBo Reageren
Hayte Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Dat het in test fase zit zegt vrijwel niets. Het zou dan makkelijk nog een jaartje kunnen duren, wat het waarschijnlijk zal zijn, voordat het uitkomt. Maar ik weet niks te zeggen over CryEngine 3. Moet Crysis 2 nog spelen, en er zijn ook nog geen spellen verschenen, zo ver ik weet. Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 op basis van de vorige CryEngine kan ik 1 ding zeggen; de engine is voor shooters gemaakt, niet voor sandbox games. Reageren
PrioX Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 op basis van de vorige CryEngine kan ik 1 ding zeggen; de engine is voor shooters gemaakt, niet voor sandbox games. Maar als ik dat filmpje bekijk die ik 3 berichten hierboven heb geplaatst zou het best kunnen voor z'n spel als GTA Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 imo is het niet veel meer dan gewoon renderen dat ze daar doen, er is verder geen leven of wat dan ook aanwezig. Reageren
Hayte Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Dat is wat ze met die engine kunnen doen. Wat je daar ziet zijn veelal goede textures, ik zie eigenlijk vrij weinig engine dingen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Trouwens wat me leuk lijkt voor de volgende GTA is als ze dan met dlc's werken die leuke dingen toe voegen. Bijvoorbeeld een DLC dat een aantal kledingsstukken, auto's of wapens toevoegt bijvoorbeeld, zo houd je een spel in leven. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Dan wordt het net zo uitmelken als bij "De Sims"... Heb liever dat ze hun tijd en energie in een geheel nieuwe GTA steken, dan dat ze het oude uitmelken. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Wat ik jammer aan GTA 4 met de DLC's vond, is dat je de toegevoegde wagens en wapens niet in de gewone of tegelijk kan gebruiken. Bv. dat de gewone GTA dan de APC of een grenade laucher heeft, uiteraard alleen als je de DLC's in bezit hebt. Ik vind namelijk de sfeer van TLAD niet zo leuk, maar de extra motoren/auto's weer wel, dus voor mij zou het perfect zijn als ik die in de gewone of TBOGT kon gebruiken. Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Dan wordt het net zo uitmelken als bij "De Sims"... Heb liever dat ze hun tijd en energie in een geheel nieuwe GTA steken, dan dat ze het oude uitmelken. Muah, het geeft telkens weer wat nieuws wat je kunt gebruiken enzo en houd het een beetje in leven. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Dan wordt het net zo uitmelken als bij "De Sims"... Heb liever dat ze hun tijd en energie in een geheel nieuwe GTA steken, dan dat ze het oude uitmelken. Muah, het geeft telkens weer wat nieuws wat je kunt gebruiken enzo en houd het een beetje in leven. Als het gratis is, dan kan het nog. Maar om voor elke DLC de volprijs te betalen... Reageren
Sentasi Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Ik zie de DLC liever zoals ze nu geweest zijn. Een nieuw verhaal (ok, het was wat kort misschien, maar toe maar), en enkele toevoegingen als auto's, motoren, en nieuwe functies/mogelijkheden. Ik trek dan even de vergelijking met Red Dead Redemption, de DLC daar (met uitzondering van Undead Nightmare) was eigenlijk wat teleurstellend. Je betaalt €10,- en je krijgt eigenlijk nét niks. Een wapen, wat challenges, en een stel trophies. Erg jammer, vind ik. Daarom hoop ik ook niet dat deze trend zich voortzet bij een volgende GTA. Verder hoop ik nog steeds op een vernieuwde Vice City anno 2011. Compleet veranderd, je herkent de stad niet meer terug. Maar wél met dat lekkere "Vice City gevoel". Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Maar wél met dat lekkere "Vice City gevoel". Hopelijk fiksen ze dan wel de engine een beetje. Want anders gaat dat gevoel er wel van af. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Met alleen nieuwe kleding en nieuwe auto's? Dan download ik wel een modificatie. Wat is er nu super aan wat extra kleding/auto's..? Dat houdt het voor mij echt niet levend hoor, dat zorgt er echt niet voor dat ik blijf spelen. Doe dan maar wat sneller een nieuwe versie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.