Jump to content

Grand Theft Auto 5

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou, het ligt er vooral aan wat voor voertuigen, kleding en wapens. Als ze er nog extra helikopters (zoals Buzzards) of APC's, parachutes en wapens e.d. erin stoppen dan juich ik het alleen maar toe (zolang ze niet te duur zijn). Ik heb namelijk (en nog steeds) erg veel plezier aan de Buzzard in Multiplayer. Maar waarschijnlijk gaan ze daar niet aan beginnen en zullen ze kwaliteit leveren met een nieuw extra verhaal zoals ze nu gedaan hebben. En modificaties zijn alleen voor de PC, dus daar hebben console-gebruikers niks aan.

En zoals Sentasi hierboven al noemde, krijg je dan DLC's die vergelijkbaar zijn met Red dead Redemption. Een paar wapens en kleding voor 10 euro. Alleen Undead Nightmare was waar voor zijn geld. Maar dat soort pakketten zullen niet verkeerd zijn in een nieuwe GTA alleen moeten ze geen 10 euro gaan kosten.

• Reacties 319
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wesley123

40

• PrioX

19

• Hayte

18

• TekaLoca

17

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Het moeten wel enigszins nieuwe features zijn in mijn ogen. Dus bijvoorbeeld dat er vliegtuigen in komen, i.p.v. alleen heli's. Of dat je in VC kunt zwemmen, ipv dat je dood gaat. Alleen extra kleding en voertuigen? Daar ga ik echt mijn geld niet aan vergooien.

Geplaatst:

Daarom hoop ik ook niet dat deze trend zich voortzet bij een volgende GTA.

Daar hebben we laatst binnen de clan eens een polletje over gehad. Daar kwam duidelijk uit dat iedereen op de 360 je mening deelt: Liever de "GTA IV manier" van DLC, dan de "RDR-manier". Niet van die relatief kleine pakketjes, maar een DLC die er echt toe doet.

Al moet ik wel zeggen dat ik het hiernaast ook eens ben met GolfG60, vooral m.b.t. multiplayer: Het zou mooier zijn als de toevoegingen uit DLC naast het verhaal verder niet de multiplayer belemmeren. In plaats van drie types Free mode zou er gewoon zoals in RDR de DLC moeten worden toegevoegd aan het menu, en ook wel zo dat wanneer ik een gedownloade skin heb uit DLC bijvoorbeeld, iemand die de DLC niet heeft wel gewoon die skin kan zien d.m.v. patches. Dat is dan weer de positieve kant van de "RDR-manier".

Verder hoop ik nog steeds op een vernieuwde Vice City anno 2011. Compleet veranderd, je herkent de stad niet meer terug. Maar wél met dat lekkere "Vice City gevoel".

+1 voor een Euphoria Vice City. :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Het moeten wel enigszins nieuwe features zijn in mijn ogen. Dus bijvoorbeeld dat er vliegtuigen in komen, i.p.v. alleen heli's. Of dat je in VC kunt zwemmen, ipv dat je dood gaat. Alleen extra kleding en voertuigen? Daar ga ik echt mijn geld niet aan vergooien.

Vliegtuigen zijn imo ook gewoon voertuigen. Ik hoop wel dat ze er bij een volgende GTA gewoon standaard inzitten, en niet later worden toegevoegd met een DLC. In een IV era Vice City zal je ook gewoon kunnen en moeten zwemmen, denk ik. Duiken/onder water zwemmen zou ook weer moeten kunnen. Dat miste ik in IV.

Een DLC met alleen maar enkele voertuigen en nieuwe features zal ik ook niet snel (meer) kopen. Het moet wel een redelijk toegevoegde waarde hebben. EFLC had dat, vond ik. Een uitbreiding op het oorspronkelijke verhaal, nieuwe voertuigen, leuke nieuwe features, enkele kleine aanpassingen aan de stad, en wat opgepoetste graphics. Voor mij was dat zeker de moeite waard, al mag het bij een volgende GTA natuurlijk altijd langer, beter en meer zijn. :puh:

In plaats van drie types Free mode zou er gewoon zoals in RDR de DLC moeten worden toegevoegd aan het menu, en ook wel zo dat wanneer ik een gedownloade skin heb uit DLC bijvoorbeeld, iemand die de DLC niet heeft wel gewoon die skin kan zien d.m.v. patches. Dat is dan weer de positieve kant van de "RDR-manier".

Het mooie van de "RDR manier" vind ik dat de Free Roam tevens de lobby is. Dit mag bij een volgende GTA van mij ook zo gedaan worden.

Iedereen in dezelfde Free Roam, ongeacht of je bepaalde DLC nou wel of niet hebt.

+1 voor een Euphoria Vice City. :tu:

:bier:

Bewerkt: door Sentasi
Geplaatst:

Ik heb liever geen betaalde DLC. Ik betaal al de volle prijs (of misschien zelfs meer als het om CE's gaat), ik heb dan geen zin om 10-20 euro per DLC extra te betalen. Ik heb het dan liever op de manier van Unreal Tournament 3, waarbij modificaties gewoon gemaakt kunnen worden en ook aan het spel toegevoegd kunnen worden (is overigens alleen op de PS3, XLive staat dit niet toe). Óf op de Valve manier, waarbij DLC gewoon gratis is. Overigens ook niet mogelijk op de X360, weer die vreemde XLive regeltjes.

Geplaatst:

In gta iv TBoGT hebben ze het telkens over Venturas en Los santos

In elke GTA zijn er wel verwijzingen naar een vorige GTA ;)

Geplaatst:

Vliegtuigen zijn imo ook gewoon voertuigen. Ik hoop wel dat ze er bij een volgende GTA gewoon standaard inzitten, en niet later worden toegevoegd met een DLC. In een IV era Vice City zal je ook gewoon kunnen en moeten zwemmen, denk ik. Duiken/onder water zwemmen zou ook weer moeten kunnen. Dat miste ik in IV.

Ja, het zijn voertuigen, maar wel met een hele eigen controls. Hele eigen gameplay. Ik heb me uitermate vermaakt met de vliegtuigen in SA, en als er vliegtuigen in IV zouden komen met zo'n "kleine update", zou ik het nog wel overwegen. Maar alleen andere auto's en kleding, waarbij je niets anders krijgt behalve wat models (dus helemaal geen andere gameplay), hoef ik echt niet.

Ik ben het met je eens dat EFLC wel iets is wat ik zou kopen, dat heb ik ook gedaan ook. Helaas vond ik heel GTA IV tegenvallen (te makkelijk...), dus daarom ben ik ook nog niet bijster positief over EFLC. Maar dit zijn wel echte toevoegingen, dingen waar je echt wat aan hebt.

Geplaatst:

Ik hoop dat je in IV een doorgewinterde crimineel speelt die aan het hoofd van een bende/gang staat, waarna er gemuit wordt gaat hij samen met enkele trouwe honden zichzelf opnieuw bewijzen.. Ofzeuh, een groot vuurgevecht met de gang tegen de wouten lijkt me ook wel wat! :D

Ik zie de DLC liever zoals ze nu geweest zijn. Een nieuw verhaal (ok, het was wat kort misschien, maar toe maar), en enkele toevoegingen als auto's, motoren, en nieuwe functies/mogelijkheden.

Ik trek dan even de vergelijking met Red Dead Redemption, de DLC daar (met uitzondering van Undead Nightmare) was eigenlijk wat teleurstellend. Je betaalt €10,- en je krijgt eigenlijk nét niks. Een wapen, wat challenges, en een stel trophies. Erg jammer, vind ik.

Daarom hoop ik ook niet dat deze trend zich voortzet bij een volgende GTA.

Verder hoop ik nog steeds op een vernieuwde Vice City anno 2011. Compleet veranderd, je herkent de stad niet meer terug. Maar wél met dat lekkere "Vice City gevoel".

Daar hoop ik ook op. Dat tropische Vice City gevoel met een fantastische soundtrack erbij. Een groot gemis in GTA Vice city was dat je niet kon zwemmen of duiken. Juist in zo'n mooie tropische stad. Ook ik miste het duiken in GTA IV zoals dat in San Andreas kan. De volgende game mag wel wat meer op San Andreas lijken. Meer klimaten, veel meer features, en meer verschillende voertuigen(met name vliegtuigen), het aantal motoren in IV viel dan ook zwaar tegen.

Daar ben ik het mee eens. De DLC van GTA IV was goed gedaan. Die DLC voegde ook echt iets toe. Ander hoofdpersonage en een nieuwe storyline, Het verklaarde ook delen van het verhaal van GTA IV, nieuwe features zoals dansen enz. en de map werd ook een beetje aangepast( bijv. de parkeerplaatsen bij de Heliport)

Wat ik miste in IV was het over the top-gevoel zoals je dat in San Andreas had. Dan denk ik soms dat TBoGT het als fullgame heel goed zou hebben gedaan. Ook de moeilijkheidsgraad. Bij GTA San Andreas heb ik tal van missie opnieuw moeten doen, nou was ik daar meestal niet blij mee maar het zorgde voor wat spanning in de game.

Bewerkt: door vice infernusX
Geplaatst:

Met alleen nieuwe kleding en nieuwe auto's? Dan download ik wel een modificatie. Wat is er nu super aan wat extra kleding/auto's..? Dat houdt het voor mij echt niet levend hoor, dat zorgt er echt niet voor dat ik blijf spelen. Doe dan maar wat sneller een nieuwe versie.

Het feit dat je de standaardwagens wel houd, iets wat nu met GTA niet zonder de nodige bugs mogelijk is. Verder vind ik het gewoon leuker als bijvoorbeeld nieuwe auto's 'Gelauncht' worden, reclameborden veranderen, je auto's kunt tunen je nieuwe kleding kunt kopen en dergelijke, zo geeft het het idee alsof er echt leven in de stad is, en zo blijft er gewoon wat nieuws te ontdekken. Als je voor bijvoorbeeld 3 auto add-ons bijvoorbeeld een euro ofzo betaalt vind ik het best een goede deal, dat zie ik stukken liever dan een DLC welke een verhaallijn heeft dat dingen toevoegt die vervolgens in het originele spel niet eens te gebruiken zijn. Dat noem ik uberhaupt niet eens meer een DLC maar meer een half spel.

Wat ik miste in IV was het over the top-gevoel zoals je dat in San Andreas had.

Dat heb ik juist niet. Ik ga juist voor het realisme, daar houd ik wel van. Als ik over de top wil, speel ik wel Saints Row 2. Ik denk dat Rockstar met de huidige mogelijkheden ook iets zeer realistisch kan neerzetten, iets wat tot in de puntjes is uitgewerkt.

Het zwemmen, wat door sommigen al wordt genoemd, mag van mij ook blijven en worden uitgebreid met duiken en onder water zwemmen. Wellicht kan men daar nog een missie aan plakken, bijvoorbeeld dat je onder water een schip moet saboteren ofzo. Wat terug mag komen vanuit San Andreas is het moeten trainen om bepaalde dingen te kunnen, en dat je moet eten. Maar wat er dan ook wel in kan is dat je op gezette tijden moet slapen, om vermoeidheid tegen te gaan. Tot slot het sfeertje: Vice City, meer zeg ik daar niet over.

Bewerkt: door guardian1980
Geplaatst:

Wat ik miste in IV was het over the top-gevoel zoals je dat in San Andreas had.

Dat heb ik juist niet. Ik ga juist voor het realisme, daar houd ik wel van. Als ik over de top wil, speel ik wel Saints Row 2. Ik denk dat Rockstar met de huidige mogelijkheden ook iets zeer realistisch kan neerzetten, iets wat tot in de puntjes is uitgewerkt.

Het zwemmen, wat door sommigen al wordt genoemd, mag van mij ook blijven en worden uitgebreid met duiken en onder water zwemmen. Wellicht kan men daar nog een missie aan plakken, bijvoorbeeld dat je onder water een schip moet saboteren ofzo. Wat terug mag komen vanuit San Andreas is het moeten trainen om bepaalde dingen te kunnen, en dat je moet eten. Maar wat er dan ook wel in kan is dat je op gezette tijden moet slapen, om vermoeidheid tegen te gaan. Tot slot het sfeertje: Vice City, meer zeg ik daar niet over.

dan lijkt Gta op De Sims .

Geplaatst:

dan lijkt Gta op De Sims .

Dat valt ook wel weer mee. In het echte leven moet je ook eten en sporten om fit te blijven.. dus waarom dan niet in een nieuwe GTA? Het zou een realistische toevoeging zijn. :)

Geplaatst:

Maar gaat het daarom in GTA? In mijn ogen draait GTA helemaal niet over eten en van dat soort realistische dingen. Geef mij maar ietwat onrealistisch, het is niet voor niets een spel. Anders moet je ook al neer liggen bij 1 kogel, dat is ook realistisch.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...