Jump to content

Grand Theft Auto 5

Recommended Posts

Geplaatst:

Tja, geef mij ook maar een next-gen Vice City in Full HD. Denk ook wel dat we dit gaan krijgen gezien de mogelijkheden. Al zou het een andere onbekende stad zijn ben ik ook tevreden, zolang het verhaal en de gameplay maar goed in elkaar zit. Het is nu inmiddels 2011 en dus denk ik dat we in de loop van het jaar wel een aankondiging kunnen verwachten, met misschien zelfs een eerste trailer. Als je kijkt naar GTA: IV waarvan we ook een eerste trailer in 2007 kregen te zien, ga ik er vanuit dat we in 2012 een nieuwe GTA kunnen verwachten. GTA moet wat mij betreft de realistische weg blijven volgen, Rockstar heeft een bewuste keuze gemaakt om deze kant op te gaan. Nu hoop ik wel op meer verschillende mogelijkheden die in GTA: IV wat beperkt zijn. Het mag van mij allemaal wat uitgebreider qua activiteiten, missies en andere mogelijkheden. Als we allemaal maar weer kunnen genieten van een fantastisch verhaal met een sterk hoofdpersonage.

• Reacties 319
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wesley123

40

• PrioX

19

• Hayte

18

• TekaLoca

17

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Wanneer is eigenlijk het eerst volgende game event? Misschien dat we daar een aankondiging krijgen ^_^

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Geplaatst:

Wanneer is eigenlijk het eerst volgende game event? Misschien dat we daar een aankondiging krijgen ^_^

Dan is de E3 van 7 t/m 9 juni, gevolgd door Gamescom van 17 t/m 21 augustus, en de TGS van 15/16 september t/m 18 september.

Ik denk echter niet dat R* op een van die grote shows met een aankondiging komt. Ik verwacht eerder dat er spontaan een site met een leuke naam online komt, waarop een teaser te vinden is.

Wat ik miste in IV was het over the top-gevoel zoals je dat in San Andreas had.

Dat heb ik juist niet. Ik ga juist voor het realisme, daar houd ik wel van. Als ik over de top wil, speel ik wel Saints Row 2. Ik denk dat Rockstar met de huidige mogelijkheden ook iets zeer realistisch kan neerzetten, iets wat tot in de puntjes is uitgewerkt.

Het zwemmen, wat door sommigen al wordt genoemd, mag van mij ook blijven en worden uitgebreid met duiken en onder water zwemmen. Wellicht kan men daar nog een missie aan plakken, bijvoorbeeld dat je onder water een schip moet saboteren ofzo. Wat terug mag komen vanuit San Andreas is het moeten trainen om bepaalde dingen te kunnen, en dat je moet eten. Maar wat er dan ook wel in kan is dat je op gezette tijden moet slapen, om vermoeidheid tegen te gaan. Tot slot het sfeertje: Vice City, meer zeg ik daar niet over.

Ik moet toegeven dat ik ook vooral aangetrokken werd tot GTA IV door het realisme. Er zijn erg veel kleine details die verbeterd zijn en veel realistischer lijken. Zoals bijvoorbeeld dat je een raam moet inslaan om een auto te stelen. Bij eerdere GTA's waren de auto's altijd open. Niet bepaald realistisch. Maar van mij mochten er ook veel meer activiteiten en mogelijkheden zijn. Wat Rockstar moet doen is de details in het spel realistisch houden maar de missie meer over the top laten.

Het eten om te overleven en het trainen van je lichaam mag van mij ook wel terugkomen uit San Andreas. Het gaf me meer voldoening, zo tussen de missies door even naar de Gym.

Bewerkt: door vice infernusX
Geplaatst:

Ik weet niet of het weer helemaal zal worden als in GTA SA, maar ik verwacht toch meer dingen om te doen tussen missies door. In GTA IV verveelde ik me best wel toen ik het 100% had uitgespeeld, in TLaD en TBoGT echter niet. De opbouwende moeilijkheid van de Gang- en Drug Wars hield me erg bezig, en er waren ook nieuwe dingen in de game geplaatst met de uitbreidingen. Meer dialogen, nieuwe peds etc.

Geplaatst:

Of misschien wordt het weer uitgelekt door een Rockstar-medewerker ;)

Dat is het misschien al. Er zou een game tester zijn geweest die beweert dat hij nu bezig is met het testen van de nieuwe GTA (bron)

Verder hoop ik echt dat een van deze dagen een aankondiging komt. Het maakt niet uit op welke manier.. als het maar vast staat dat er misschien dit jaar of anders volgend jaar een nieuwe GTA in de rekken ligt! :klap:

Geplaatst:

Die bron is al 7 maanden oud, en zulke verhalen gaan al maanden en maanden rond. Ik betwijfel of je daar veel waarde aan moet hechten, eerlijk gezegd. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het best mogelijk is dat ze al zover zijn.

'The Entertainment Software Association' heeft als het goed is de eerste lijst van game bedrijven die op de E3 van dit jaar zulle verschijnen vrijgegeven. En het leuke voor ons is dat Take-Two Interactive Software ook van de partij is! 0_0

Misschien komen ze om een van hun nieuwste spellen te showen (L.A. Noire) maar wie weet zit er een kans in dat ze de nieuwe GTA vrijgegeven ;)

(bron) :)

Bewerkt: door PrioXCoMBo

Dit was vorig jaar ook zo, toen doken er ook verhalen en foto's van (valse) lijsten op. Staat ook in de openingspost en was tevens de reden dat dit topic geopend werd. Uiteraard was dat zo vals als een €7,- biljet, dus daar geloof ik niet meer in eigenlijk. :puh:

Bewerkt: door Sentasi
Geplaatst:

Dit was vorig jaar ook zo, toen doken er ook verhalen en foto's van (valse) lijsten op. Staat ook in de openingspost en was tevens de reden dat dit topic geopend werd. Uiteraard was dat zo vals als een €7,- biljet, dus daar geloof ik niet meer in eigenlijk. :puh:

Ik ook niet. Vorig jaar wamen er idd van die nepfoto's van een blad waarop staat dat GTA Vice city remake zou worden aangekondigd, maar Take 2 was niet eens op de E3. Ik wil ook graag een nieuwe GTA en ik verwacht zeker een aankondiging dit jaar nog, maar Rockstar zelf heeft nog wat andere games zoals: Agent en L.A. Noire die uit moeten komen. Ik verwacht dat de nieuwe GTA in het voorjaar van 2012 word gereleased aangezien het altijd word uitgesteld.

Geplaatst:

Ik hoop wel dat je in gta 5 Grote schade kan toerichten aan gebouwen met RPG enzo

Dat zou nooit kunnen en is niet leuk , dan zou het modden al bijna niet mogelijk zijn en missies onspeelbaar, dan is er opeens geen gebouw meer over :7

Geplaatst:

Ik hoop wel dat je in gta 5 Grote schade kan toerichten aan gebouwen met RPG enzo

Dat zou nooit kunnen en is niet leuk , dan zou het modden al bijna niet mogelijk zijn en missies onspeelbaar, dan is er opeens geen gebouw meer over :7

Het is ook in Red Faction Guerrilla gedaan dus waarom zou het niet in GTA kunnen? hoe modding bijna niet meer mogelijk is is mij een raadsel en voor Missies kun je toch gewoon de gebouwen herbouwen?

Geplaatst:

Die gametester test alleen concepten en ideetjes. Zo'n gametester heeft waarschijnlijk ook in bijv. GTA III met een lang-gevleugelde Dodo gevlogen. Ja, ze zijn waarschijnlijk al lang in de gametesting fase, maar dat zegt niks. Ook vertrouw ik die lijst van E3 best hoor. Alleen zegt Take2 eerder iets over bijvoorbeeld BioShock dan GTA, volgens mij deed Rockstar dat namelijk zelf.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...