wesley123 Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Geplaatst: 13 januari 2011 Correct. En denk trouwens dat ze eerst gewoon het spel standaard testen, dus de map eerst kaal en vervolgens functies op een hele kale bugvrije map om zo de bugs uit de functies te halen, dan vervolgens worden deze aan het spel zelf toegevoegt. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Ik hoop wel dat je in gta 5 Grote schade kan toerichten aan gebouwen met RPG enzo Dat zou nooit kunnen en is niet leuk , dan zou het modden al bijna niet mogelijk zijn en missies onspeelbaar, dan is er opeens geen gebouw meer over Je hebt zelfs in SA toch wel eens missies waar (delen van) huizen vernietigd worden? Al vind ik niet dat het zo moet blijven. Het moet wel weer gefixed worden op het moment dat je er ver genoeg vandaan gaat. Anders is op een gegeven moment inderdaad heel de stad plat... Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Het zou wel kunnen voorkomen, maar dan gescript, zoals het nu ook al gebeurd in IV, TLaD en TBoGT De savehuizen in IV en TLaD zijn, nadat ze zijn afgebrand in het verhaal, ook niet meer bruikbaar, net als de taxicentrale van Roman. En de kraan die je in TBoGT opblaast, blijft beschadigd. Dat mag van mij ook wel terugkeren, en dan ook nog wel in grotere getale. Reageren
Davedavy Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Je hebt zelfs in SA toch wel eens missies waar (delen van) huizen vernietigd worden? Al vind ik niet dat het zo moet blijven. Het moet wel weer gefixed worden op het moment dat je er ver genoeg vandaan gaat. Anders is op een gegeven moment inderdaad heel de stad plat... Ja delen , maar niet dat je hele steden kan opblazen, dan blijft er niks meer over Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Er kan natuurlijk ook een passende ingame oplossing voor gevonden worden. Ik denk dat Rockstar het best kan maken om een vernietigd gebouw te laten "renoveren". Ieder gebouw wat dan te slopen valt, zou in de eerste drie ingame dagen kunnen worden afgezet met politielint, en de drie dagen erna omgeven zijn met bouwvakkers. Op dag zeven (bijna bijbels ) is dan het gebouw weer zoals het was. Reageren
Davedavy Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Is dan de hele stad vol bouwvakkers Nee grapje , zou wel leuk zijn. Maar of dit echt komt Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Dan krijgen we een soort GTA: The Armageddon, ik weet niet of dat nou de GTA-gedachte is. Het idee van J-2007 zie ik ook wel zitten. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Het idee van J-2007 zie ik ook wel zitten. Het lijkt mij ook de enige manier om nog een stad over te houden als je zo'n systeem gaat toepassen Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Inderdaad, ik denk dat er in GTA nooit massavernietigingswapens zullen worden gebruikt, dat past er gewoon niet bij. Maar ik denk niet dat Rock* het zal inpassen in het spel. Hooguit wat gescripte vernietigingen, die dan heel misschien nog gerepareerd zullen worden. Reageren
Nissan Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 In GTA word/werd geen frostbite gebruikt omdat Liberty City een directe kopie van New York was en ze het anders met activisten aan de stok kregen die zouden zeggen dat het mogelijk is om een aanslag te plegen en dat soort azijnzeikerij. Ik heb geen "alle gebouwen moeten kapot" engine nodig om lol te maken, dat doe ik al door alles wat je nu al kan doen en laten . Reageren
Hayte Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Ik denk dat ze eerder de Geo-Mod 2 engine (van Red Faction: Guerrilla) zouden gebruiken dan de Frostbite engine (van de BF-series, wat je er zo aardig bij had gezet zodat ik moest gaan wikipediaén). De Frostbite engine is van EA Games, en aangezien EA T2 over wou kopen zullen ze minder aardig zijn in de vraagprijs, denk ik, en ook is de Geo-Mod engine al gebruikt in een free-roaming spel vergelijkbaar met GTA IV. Maar ik wil geen alles-kan-kapot engine. Het is vrijwel onmogelijk om dat goed en realistisch genoeg te laten verlopen, vooral wat er daarna gebeurt. Je kan een gebouw makkelijk kapot maken, maar dan zou dat imo ook op het nieuws moeten verschijnen, een politie wagen buiten het gebouwtje voor politie onderzoek ofzo, en dan nog de opbouwing van het spel zelf. En dan moet het imo bij elkaar ook wel een dag of 2 duren, anders is het te lang. Ik zou het heel knap van ze vinden mochten ze dat voor elkaar krijgen. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Ze blijven voorlopig vrijwel zeker op de RAGE Engine. Als je nu kijkt naar Red Dead Redemption zie je dat ze bepaalde dingen al veel realistischer hebben gemaakt. Zoals het weersysteem, om maar even een voorbeeld te noemen. Rockstar heeft nog lang niet alles uit deze engine gehaald, en ik denk dat ze hier nog wel een tijdje mee doorgaan. Ik vind het alleen maar goed, ze hebben nu de mogelijkheid om deze engine zoveel mogelijk uit te breiden. Reageren
PrioX Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Op dinsdag 8 februari geeft Take-Two Interactive Software een persconferentie over hun jaarcijfers van 2010. Nu is de kans natuurlijk heel klein dat ze iets gaan aankondigen, maar wie weet! Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Ik denk dat ze eerder de Geo-Mod 2 engine (van Red Faction: Guerrilla) zouden gebruiken dan de Frostbite engine (van de BF-series, wat je er zo aardig bij had gezet zodat ik moest gaan wikipediaén). De Frostbite engine is van EA Games, en aangezien EA T2 over wou kopen zullen ze minder aardig zijn in de vraagprijs, denk ik, en ook is de Geo-Mod engine al gebruikt in een free-roaming spel vergelijkbaar met GTA IV. Enig verschil is dat RF:Guerrilla wel stukken en stukken minder bebouwd was dan GTA4 Maar ik wil geen alles-kan-kapot engine. Het is vrijwel onmogelijk om dat goed en realistisch genoeg te laten verlopen, vooral wat er daarna gebeurt. Je kan een gebouw makkelijk kapot maken, maar dan zou dat imo ook op het nieuws moeten verschijnen, een politie wagen buiten het gebouwtje voor politie onderzoek ofzo, en dan nog de opbouwing van het spel zelf. En dan moet het imo bij elkaar ook wel een dag of 2 duren, anders is het te lang. Ik zou het heel knap van ze vinden mochten ze dat voor elkaar krijgen. Nouja, het is op zich wel leuk om uit te voeren, maar op het moment is om alles soepel e.d. te laten verlopen, en ook ´the aftermath´ is nogal een probleem verhaal hierin, het vrijwel onmogelijk om goed uit te voeren. Als je al ziet hoeveel moeite GTA4 heeft om verschillende wagenmodels te laden is een compleet te verwoesten stad al wel game over. Wat wel meer ´sfeer´ zou toevoegen is bijvoorbeeld om tuinen en dergelijke, betonnen muren voor tuinen wel verwoestbaar te maken, gebouwen zelf zijn niet verwoestbaar, maar muurtjes en opjecten zijn dat wel. Reageren
Dvt Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Ze blijven voorlopig vrijwel zeker op de RAGE Engine. Als je nu kijkt naar Red Dead Redemption zie je dat ze bepaalde dingen al veel realistischer hebben gemaakt. Zoals het weersysteem, om maar even een voorbeeld te noemen. Rockstar heeft nog lang niet alles uit deze engine gehaald, en ik denk dat ze hier nog wel een tijdje mee doorgaan. Ik vind het alleen maar goed, ze hebben nu de mogelijkheid om deze engine zoveel mogelijk uit te breiden. De RAGE engine was oorspronkelijk bedoeld om volledig te draaien om Red Dead Redemption. En GTA IV was eigenlijk de eerste grote test (na een kleine test met TableTennis). En je zag inderdaad heel veel verbeteringen, dus het is vrijwel zeker dat ze de volgende GTA vervolgen met deze engine. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.