Jump to content

Grand Theft Auto 5

Recommended Posts

Geplaatst:

De engine daar is niks mee maar zoals er al is gezegd kunnen ze nog veeeeel meer uit die engine halen, daar bedoel ik niet mee dat alle gebouwen kapot moeten gaan maar gewoon over het algemeen.

En over de stad ik denk toch echt dat het terug san andreas gaat worden.

En weet je wat ik leuk zou vinden in de nieuwe gta : een drilboor :D , dat je mensen kan neer drillen en in het beton drillen enzo :D

• Reacties 319
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wesley123

40

• PrioX

19

• Hayte

18

• TekaLoca

17

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ze blijven voorlopig vrijwel zeker op de RAGE Engine. Als je nu kijkt naar Red Dead Redemption zie je dat ze bepaalde dingen al veel realistischer hebben gemaakt. Zoals het weersysteem, om maar even een voorbeeld te noemen. Rockstar heeft nog lang niet alles uit deze engine gehaald, en ik denk dat ze hier nog wel een tijdje mee doorgaan. Ik vind het alleen maar goed, ze hebben nu de mogelijkheid om deze engine zoveel mogelijk uit te breiden.

De RAGE engine was oorspronkelijk bedoeld om volledig te draaien om Red Dead Redemption. En GTA IV was eigenlijk de eerste grote test (na een kleine test met TableTennis). En je zag inderdaad heel veel verbeteringen, dus het is vrijwel zeker dat ze de volgende GTA vervolgen met deze engine.

Bron? Zo ver ik weet was de RAGE-engine gemaakt omdat ze eerst de engine van Criterion gebruikten, maar na de overname van EA-Games zouden er misschien licentie kwesties konden ontstaan, dus hadden ze maar hun eigen next-gen engine gemaakt.

Geplaatst:

Dat klopt, maar de bouw van de engine is gestart met Red Dead Redemption in het achterhoofd, en daarop geschreven, niet ontwikkeld in het algemeen, en niet ontwikkeld voor een GTA. Het primaire doel was een nieuwe engine bouwen die kon doen wat men mogelijk wilde maken in Red Dead Redemption.

Geplaatst:

Ik denk dat de kans ook niet groot is dat er binnenkort een nieuw GTA spel kómt, want RDR is nét uit.

Er zijn blijkbaar mensen die niet snappen dat het maken van RDR niks te maken heeft met GTA icon_cab.gif .

Ik denk zelfs dat het al eens is gezegt in een gelijkaardig topic een paar uur geleden...

Echt he? Alleen maar omdat je paarden ken stelen. confused2.gif

Geplaatst: (bewerkt)

Er zijn blijkbaar mensen die niet snappen dat het maken van RDR niks te maken heeft met GTA icon_cab.gif .

Ik denk zelfs dat het al eens is gezegt in een gelijkaardig topic een paar uur geleden...

Echt he? Alleen maar omdat je paarden ken stelen. confused2.gif

Er zijn blijkbaar mensen die iets te snel nadenken.

RDR en GTA lijken op elkaar, daar kan jij niet om heen. Het zijn twee free roam spellen. Het zou financieel geen goed idee zijn van Take2 als ze niet minstens een half jaar wachten met een nieuwe GTA IV, simpelweg omdat anders niemand het zou kopen, omdat ze nog bezig zijn met een andere free-roamer, namelijk RDR. Op deze manier kunnen ze nog regelmatig content toevoegen aan RDR en zal de community nog actief blijven (of in ieder geval, actiever als dan er nu al een volgende GTA was).

Edit; waarom trouwens de epic-bump van die ene post?

Bewerkt: door Hayte
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Wanneer is de E3?

Ik denk en hoop dat ze eerst hun engine een beetje gaan oppoetsen zodat het een beetje fatsoenlijker werkt (vooral op de PC).

En dan, als het Vice City wordt, even spieken bij Just Cause 2. Daar was de natuur en vooral de onderwaterwereld erg mooi gedaan.

Geplaatst:

Ik hoop dan tevens op RDR voor de PC. :Y

Idd, ik uren aant zoeken voor pc versie , kijk ik op gtaf; is die niet voor PC :ch:

Geplaatst:

En L.A Noire flitskikker!

"L.A.Noire Flitskikker"? Dus nu al een tweede deel aangekondigd nog voordat L.A.Noire uitkomt? Wauw... :$ Dat lijkt me wel een heel spannend deel, dan speel je vast een blauwe forumkikker en moet je op zoek naar forumboefjes.. :Y

@ FK: Ik hoop ook dat er een stukje stealth gameplay wordt meegenomen, zoals @Big Boss al eens ergens heeft geroepen. Dat maakt voor ons spelers wat meer afwisseling mogelijk in de spelervaring, in plaats van iedere missie binnenstormen en iedereen om zeep helpen. Wellicht een beetje de Saboteur aanpak.

Geplaatst:

Die moet eerst nog voor de consoles uitkomen, en vervolgens duurt nog ruim een jaar (of langer) voordat hij - als hij komt - op de PC komt. Maar die mag ook wel verschijnen, ja. Maar eerst RDR.

@ FK: Ik hoop ook dat er een stukje stealth gameplay wordt meegenomen, zoals @Big Boss al eens ergens heeft geroepen. Dat maakt voor ons spelers wat meer afwisseling mogelijk in de spelervaring, in plaats van iedere missie binnenstormen en iedereen om zeep helpen. Wellicht een beetje de Saboteur aanpak.

Een beetje afwisseling in missiestijl mag wel, ja. In GTA IV waren er best veel herhalende aspecten in de missies.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...