Hayte Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 (bewerkt) Ik denk dat de kans ook niet groot is dat er binnenkort een nieuw GTA spel kómt, want RDR is nét uit. Er zijn blijkbaar mensen die niet snappen dat het maken van RDR niks te maken heeft met GTA . Ik denk zelfs dat het al eens is gezegt in een gelijkaardig topic een paar uur geleden... Het heeft er wel iets mee te maken. Niet op het technisch vlak, maar op het economisch gedeelte. Je wilt toch geen twee high-profile games redelijk snel achter elkaar uitgeven? Aan het einde van dit jaar/begin volgend jaar lijkt mij een perfecte tijd om een nieuwe GTA uit te brengen, mits er nog DLC uitkomt voor RDR natuurlijk. Activision zou ook makkelijk tegen hun twee developer bedrijfes kunnen zeggen, geef jij nu MW3 uit, dan geeft het ander bedrijfje Black-Ops de maand erna uit. Dan koopt er natuurlijk bijna niemand Black-Ops, omdat ze nog bezig zijn met MW3. Dit soort topics zie je trouwens overal verschijnen, welke altijd gesloten worden. Vaak beginnen ze zelfs met hetzelfde artiekel... Bewerkt: 2 juni 2010 door Hayte Reageren
wesley123 Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Ik denk dat de kans ook niet groot is dat er binnenkort een nieuw GTA spel kómt, want RDR is nét uit. Er zijn blijkbaar mensen die niet snappen dat het maken van RDR niks te maken heeft met GTA . Ik denk zelfs dat het al eens is gezegt in een gelijkaardig topic een paar uur geleden... Het heeft er wel iets mee te maken. Niet op het technisch vlak, maar op het economisch gedeelte. Je wilt toch geen twee high-profile games redelijk snel achter elkaar uitgeven? Aan het einde van dit jaar/begin volgend jaar lijkt mij een perfecte tijd om een nieuwe GTA uit te brengen, mits er nog DLC uitkomt voor RDR natuurlijk. Activision zou ook makkelijk tegen hun twee developer bedrijfes kunnen zeggen, geef jij nu MW3 uit, dan geeft het ander bedrijfje Black-Ops de maand erna uit. Dan koopt er natuurlijk bijna niemand WaW2, omdat ze nog bezig zijn met MW3. Dit soort topics zie je trouwens overal verschijnen, welke altijd gesloten worden. Vaak beginnen ze zelfs met hetzelfde artiekel... Idd dat klopt, zo zie je ook vaak in bijvoorbeeld de muziekindustrie dat een album verplaatst word vanwege de release datum van een andere artiest, zodat dat neit in elkaar in conflict raakt. Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Lezen jullie het wel goed ?, volgens mij is het gewoon een nepperd. -GTA games are always shown under the name of 'Rockstar Games' not Take-Two. -It's an image file, why not the usual PDF or word document? PDF released now. But has been taken down from google docs, Rockstar pulling some strings? -Why announce such a big game on E3, with the chance of being pushed out of the spotlight by other big announcements? Reageren
wesley123 Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 nou ik kan me goed herinneren dat het de vorige keren ook gewoon ander Take Two stond, r* valt eronder evenals andere gamedeveloppers zoals 2K games, dus maakt neit eens uit Reageren
xelaim Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 (bewerkt) Ik denk dat het meerdere steden zullen zijn, aangezien ze de city hebben weggelaten Ik heb ook al gehoord dat ze toen gta sa uitkwam begonnen zijn met de gta achter IV, ook denk ik dat ze enkel de map bijna klaarhebben, en msschien een klein aantal voertuigen. Want de storywriters zijn natuurlijk bezig geweest met de episodes. Bewerkt: 6 juni 2010 door xelaim Reageren
vice infernusX Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 (bewerkt) Ik heb gehoord dat R* sowieso niet op de E3 aanwezig zal zijn dus ik denk nu dat dit gewoon Fake is Bewerkt: 6 juni 2010 door vice infernusX Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 -Er is in philadelphia een r* fotograaf gespot, die is daar niet voor niks Dit verteld ook niks. Kijk maar eens naar de Games die R* heeft uitgebracht. Grand Theft Auto Midnight club Bully Manhunt Max payne Red dead Redemption/Revolver Dit zijn er maar een paar. En bijna altijd zijn de gebieden wel gebaseerd op echte steden of gebieden. Het kan net zo goed zijn dat ze in Philly zijn voor een andere game. Dit zegt dus helemaal niks. Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 -Er is in philadelphia een r* fotograaf gespot, die is daar niet voor niks Dit verteld ook niks. Kijk maar eens naar de Games die R* heeft uitgebracht. Grand Theft Auto Midnight club Bully Manhunt Max payne Red dead Redemption/Revolver Dit zijn er maar een paar. En bijna altijd zijn de gebieden wel gebaseerd op echte steden of gebieden. Het kan net zo goed zijn dat ze in Philly zijn voor een andere game. Dit zegt dus helemaal niks. nou, dat was ruim een jaar geleden, volgens mij al wel anderhalf jaar, en in die tijd is er geen enkel spel uitgegeven of announced door r* dat in philly afspeelt. Ik wil niet zeggen dat het een parodie op philadeplhia word, maar ik ben vrijwel zeker dat het geen vice city word, dat is wel uitgemolken. R* weet zelf ook dat de helft van de gamers weer gaan janken omdat het niks nieuws brengt, de sfeer veranderd neit i nde stad en de kopieen zijn hetzelfde, alleen meer poly's, nou joehoe, daar wacht ik echt op. Geef mij maar een nieuwe stad als atlanta, philadlphia, washington ofzo, lijkt me een stuk leuker dan de vice city die al bekend is Reageren
Sprayboy Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Niks geen andere stad. Gewoon weer Vice City! . De kans is ook groot.Zoals vroeger: GTAIII LC, GTAIII VC en GTAIII SA. dus ga er maar van uit dat bij GTA IV ook zo zal gaan( bij EFLC stond niet voor niks Vice City FM!). En kan ook zo zijn dat rockstar GTA5 Vice City doen. En daarna GTA6 SA! We zullen zien Reageren
Hayte Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Niks geen andere stad. Gewoon weer Vice City! . De kans is ook groot.Zoals vroeger: GTAIII LC, GTAIII VC en GTAIII SA. dus ga er maar van uit dat bij GTA IV ook zo zal gaan( bij EFLC stond niet voor niks Vice City FM!). En kan ook zo zijn dat rockstar GTA5 Vice City doen. En daarna GTA6 SA! We zullen zien Nee, Vice City FM stond er idd voor een reden. Die stond er om naar muziek te luisteren, met een verwijzing naar GTA Vice City. Anders zouden we ook kunnen denken dat de volgende GTA zich afspeelt in een chocolade fabriek (ElectroChoc) Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 -Er is in philadelphia een r* fotograaf gespot, die is daar niet voor niks Dit verteld ook niks. Kijk maar eens naar de Games die R* heeft uitgebracht. Grand Theft Auto Midnight club Bully Manhunt Max payne Red dead Redemption/Revolver Dit zijn er maar een paar. En bijna altijd zijn de gebieden wel gebaseerd op echte steden of gebieden. Het kan net zo goed zijn dat ze in Philly zijn voor een andere game. Dit zegt dus helemaal niks. nou, dat was ruim een jaar geleden, volgens mij al wel anderhalf jaar, en in die tijd is er geen enkel spel uitgegeven of announced door r* dat in philly afspeelt. Ik wil niet zeggen dat het een parodie op philadeplhia word, maar ik ben vrijwel zeker dat het geen vice city word, dat is wel uitgemolken. R* weet zelf ook dat de helft van de gamers weer gaan janken omdat het niks nieuws brengt, de sfeer veranderd neit i nde stad en de kopieen zijn hetzelfde, alleen meer poly's, nou joehoe, daar wacht ik echt op. Geef mij maar een nieuwe stad als atlanta, philadlphia, washington ofzo, lijkt me een stuk leuker dan de vice city die al bekend is Als je alles gaat bekijken wat er voor een game nodig is, Dan kan er zeker wel meer als een jaar over gaan zitten. En die fotograaf kan daar ook gewoon zonder reden geweest zijn. En ik hoop juist wel dat het VC wordt. Het houdt de traditie omhoog, En als er ook een stad is die is uitgemolken dan is dat wel Liberty city, Die is tot nu toe in de meeste GTA's geweest. VIce City juist niet. En Vice city had ook zo een lekkere sfeer, Die kunnen ze zeker nog een keer ophalen. En Radiozenders, Ja Die dingen betekenen helemaal niets. Ze hadden gewoon een naam nodig die muziek uit de jaren 80 afspeelde. En ja aangezien GTA VC in de jaren 80 afspeelde lijkt het me nogal logisch dat ze voor die naam zijn gegaan. Als je echt gaat kijken naar alle dingen die al bevestigd zijn kunnen we concluderen dat het zeker is dat er een nieuwe GTA aankomt, maar waar die zal afspelen weet niemand (Behalve de apen bij R*) Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Niks geen andere stad. Gewoon weer Vice City! . De kans is ook groot.Zoals vroeger: GTAIII LC, GTAIII VC en GTAIII SA. dus ga er maar van uit dat bij GTA IV ook zo zal gaan( bij EFLC stond niet voor niks Vice City FM!). En kan ook zo zijn dat rockstar GTA5 Vice City doen. En daarna GTA6 SA! We zullen zien juist, ze gaan alles herhalen, zou houd je de spelers binnen! Serieus, zijn de mensen tegenwoordig dommer geworden, welk deel van Rockstar gebruikte bij IV alleen Liberty City opnieuw omdat de kopie van new york slecht gelukt was, nou geef eens een reden waarom ze dan nogmaals vice city zouden doen, Vice City was toch goed gelukt, evenals San Andreas? Ik ga er dan echt van genieten, dan zie je dezelfde parodieen van gebouwen nog een keer langs komen, nou das leuk zeg. Ik wil niet veel zeggen hoor, maar jij bent dan weer 1 van die personen die dan gaat janken omdat het spel weer niet vernieuwend is, net zoals de rest. Maarja, je wou zelf toch Vice City? kom nou eens met fatosenlijke argumenten, dat van die radio zender is ook een onzin argument. Als we zulke dingen moeten geloven speelt de volgend e gta af in Londen, Carcer City, San Andreas, Amsterdam, enwelke steden er nog meer op genoemd zijn, word iig wel een grote stad Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Niks geen andere stad. Gewoon weer Vice City! . De kans is ook groot.Zoals vroeger: GTAIII LC, GTAIII VC en GTAIII SA. dus ga er maar van uit dat bij GTA IV ook zo zal gaan( bij EFLC stond niet voor niks Vice City FM!). En kan ook zo zijn dat rockstar GTA5 Vice City doen. En daarna GTA6 SA! We zullen zien juist, ze gaan alles herhalen, zou houd je de spelers binnen! Serieus, zijn de mensen tegenwoordig dommer geworden, welk deel van Rockstar gebruikte bij IV alleen Liberty City opnieuw omdat de kopie van new york slecht gelukt was, nou geef eens een reden waarom ze dan nogmaals vice city zouden doen, Vice City was toch goed gelukt, evenals San Andreas? Ik ga er dan echt van genieten, dan zie je dezelfde parodieen van gebouwen nog een keer langs komen, nou das leuk zeg. Ik wil niet veel zeggen hoor, maar jij bent dan weer 1 van die personen die dan gaat janken omdat het spel weer niet vernieuwend is, net zoals de rest. Maarja, je wou zelf toch Vice City? kom nou eens met fatosenlijke argumenten, dat van die radio zender is ook een onzin argument. Als we zulke dingen moeten geloven speelt de volgend e gta af in Londen, Carcer City, San Andreas, Amsterdam, enwelke steden er nog meer op genoemd zijn, word iig wel een grote stad Ergens las ik dat Liberty City (GTA:III) in eerste instantie niet eens bedoeld was om op NY te lijken. En GTA: IV voelde toch niet alsof het een Herhaling van III was? Reageren
Rullez Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Ik heb gehoord dat R* sowieso niet op de E3 aanwezig zal zijn dus ik denk nu dat dit gewoon Fake is Dat Rockstar niet aanwezig is op de E3 als team betekend niet dat er geen mensen van Rockstar aanwezig zijn die eventueel wat aankondigen bij een persconferentie van iemand anders. Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Ergens las ik dat Liberty City (GTA:III) in eerste instantie niet eens bedoeld was om op NY te lijken. En GTA: IV voelde toch niet alsof het een Herhaling van III was? GTA3 en 4 komen erg overeen, allebei een nieuwe era, alleen een andere engine. Liberty City was in 3 gewoon als kopie van New York bedoelt, maar leek er neit op. Zo zit central park erin, de flat iron building, is het vliegen aangepast en de politiewagens leken eerst heel erg op die van new york. zo waren de laatste 2 aangepast uit respect voor 9/11 Ik heb gehoord dat R* sowieso niet op de E3 aanwezig zal zijn dus ik denk nu dat dit gewoon Fake is Dat Rockstar niet aanwezig is op de E3 als team betekend niet dat er geen mensen van Rockstar aanwezig zijn die eventueel wat aankondigen bij een persconferentie van iemand anders. Tuurlijk, ze gaan even op iemands anders persconferentie staan joelen dat gtaV er komt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.