BoerTijger Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 En L.A Noire flitskikker! Die moet eerst nog voor de consoles uitkomen, en vervolgens duurt nog ruim een jaar (of langer) voordat hij - als hij komt - op de PC komt. Maar die mag ook wel verschijnen, ja. Maar eerst RDR. Daar heb je gelijk in. Maar als ik zo de gameplay zie wil ik wel dat hij voor de PC uitkomt Reageren
Davedavy Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 Oow, nu snap ik het. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Rockstar heeft wat nieuwe domeinnamen geregistreerd. Misschien interessant, misschien niet... There you go. Reageren
PrioX Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 (bewerkt) Rockstar heeft wat nieuwe domeinnamen geregistreerd. Misschien interessant, misschien niet... There you go. Ik had het al op een ander Forum gelezen. Ik ben zeer benieuwd of dit dan ook echt iets is [table=header] Edit: Rockstar Games heeft zijn naam laten weghalen bij alle website die gister zijn ondekt. Nu staat hij op naam van de website die ze heeft geregistreerd. Rockstar Games heeft dus door dat wij het ook door hebben [/table] Bewerkt: 26 februari 2011 door PrioXCoMBo Reageren
gta_rulez Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 (bewerkt) Rockstar heeft wat nieuwe domeinnamen geregistreerd. Misschien interessant, misschien niet... There you go. Ik had het al op een ander Forum gelezen. Ik ben zeer benieuwd of dit dan ook echt iets is [table=header] Edit: Rockstar Games heeft zijn naam laten weghalen bij alle website die gister zijn ondekt. Nu staat hij op naam van de website die ze heeft geregistreerd. Rockstar Games heeft dus door dat wij het ook door hebben [/table] Het lijkt mij dan wel duidelijk . Ik zit nu ook het topic op GTAForums.com even door te spitten. Maybe important EDIT: en http://j.mp/gCdnMU. Een PDF file van een of ander bedrijf met stuntmensen die zeggen aan GTA V te hebben gewerkt. Bewerkt: 27 februari 2011 door gta_rulez Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Ik ben blij dat gta 5 op de xbox 360 komt. Ik dacht dat gta 5 misschien te groot was voor de xbox 360 en op een veel nieuwer concole gespeeld moet worden. Reageren
PrioX Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Maybe important EDIT: en http://j.mp/gCdnMU. Een PDF file van een of ander bedrijf met stuntmensen die zeggen aan GTA V te hebben gewerkt. Hmm, ziet er leuk uit. Ik ben benieuwd! Ik ben blij dat gta 5 op de xbox 360 komt. Ik dacht dat gta 5 misschien te groot was voor de xbox 360 en op een veel nieuwer concole gespeeld moet worden. Waar heb je dat vandaan als ik vragen mag? Reageren
Sentasi Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 (bewerkt) Kleine toevoeging op bovenstaande: Het gaat om de CV (referenties) van een bepaald persoon, die volgens de geruchten, mee zou werken aan GTA V als "Motion Capture Stunt Performer". Andere titels die er staan zou deze persoon ook aan meegewerkt hebben. Het gaat dus niet om een bedrijf met stuntmensen, maar slechts om 1 persoon. (Zoals je ook kon lezen op gtaforums.com) Ik twijfel echter wat aan de echtheid ervan, naarmate ik er langer over denk. Er staan wat spellingsfouten en een afkorting in. Tevens mist er enige interpunctie. (trema's op letters.) Komt mij mij twijfelachtig en niet professioneel over, wat wel wel de bedoeling is van een CV. Een lid van gtaforums.com schijnt deze persoon een mail gestuurd te hebben, en hou zou bevestigd hebben dat hij aan GTA V meewerkt. Hoe betrouwbaar dit is, mag je zelf bepalen.. Iedereen kan zoiets zeggen natuurlijk. Edit: Schijnt idd vals te zijn, zie deze link: http://www.computerandvideogames.com/291110/news/grand-theft-auto-v-appears-on-actors-cv-causes-frenzy/ Bewerkt: 28 februari 2011 door Sentasi Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Mij lijkt gta V wel leuk, En ik hoop op goede, nieuwe wapens ! Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 (bewerkt) Maybe important EDIT: http://twitter.com/s...962547657572353 en http://j.mp/gCdnMU. Een PDF file van een of ander bedrijf met stuntmensen die zeggen aan GTA V te hebben gewerkt. Hmm, ziet er leuk uit. Ik ben benieuwd! Ik ben blij dat gta 5 op de xbox 360 komt. Ik dacht dat gta 5 misschien te groot was voor de xbox 360 en op een veel nieuwer concole gespeeld moet worden. Waar heb je dat vandaan als ik vragen mag? Sommige sites zeggen dat. En waarschijnlijk is dat ook gewoon zo, en anders vergis ik me nu en moet ik straks weer een peperdure concole kopen Bewerkt: 28 februari 2011 door android Reageren
harry1985 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 machtig we wachten maar af dan. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Ik wacht met spanning op morgenochtend... Reageren
PrioX Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Ik wacht met spanning op morgenochtend... Wat komt er dan als ik vragen mag? Reageren
gta_rulez Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Dat weet ik dus ook niet precies, maar zo rond half 7 Nederlandse tijd komt het. Het komt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.