GTAIVfreak Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Maybe important EDIT: http://twitter.com/s...962547657572353 en http://j.mp/gCdnMU. Een PDF file van een of ander bedrijf met stuntmensen die zeggen aan GTA V te hebben gewerkt. Hmm, ziet er leuk uit. Ik ben benieuwd! Ik ben blij dat gta 5 op de xbox 360 komt. Ik dacht dat gta 5 misschien te groot was voor de xbox 360 en op een veel nieuwer concole gespeeld moet worden. Waar heb je dat vandaan als ik vragen mag? Sommige sites zeggen dat. En waarschijnlijk is dat ook gewoon zo, en anders vergis ik me nu en moet ik straks weer een peperdure concole kopen Het is ook al gezegd geweest dat GTA IV normaal gezien ook groter ging zijn en veel meer interiors en zijmissies ging bevatten, maar doordat het niet allemaal kon op een DVD (why xbox, why?) hebben ze moeten knippen. Reageren
PrioX Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Dat weet ik dus ook niet precies, maar zo rond half 7 Nederlandse tijd komt het. Het komt... Bron? Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Dat weet ik dus ook niet precies, maar zo rond half 7 Nederlandse tijd komt het. Het komt... Bron? Wat komt er dan? volgens mij komt er helemaal niks, ik denk dat we de volgende gta pas ergens in 2012 kunnen verwachten en dat pas ergens na de zomer de eerste info over een nieuwe gta komt Reageren
Sentasi Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 GTAForums.com, ik heb zo even geen link voor je, maar ik las het ook. Overigens zit je er compleet naast met het tijdstip. 07:30 AM PST (Pacific Standard Time) is GMT -8. Nederland is GMT +1 Dat is een verschil van 9 uur, dus bij ons zou dat 16:30 zijn. Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Ja maar wat gebeurd er dan? Reageren
PrioX Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 (bewerkt) Ja maar wat gebeurd er dan? Dat gaan we morgen zien.. Ik ben zeer benieuwd. Waarschijnlijk zal het gewoon weer nep zijn Bewerkt: 6 maart 2011 door PrioXCoMBo Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Ik denk niet dat er iets gaat komen of iets gaat gebeuren. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Geef me eerst maar eens een linkje naar die speculatie op GTAForums.com. Ik geloof er niks van. Reageren
PrioX Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 wat is er dan vanmiddag??? Dat weten we dus niet Dat krijgen we misschien straks te weten Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 wat is er dan vanmiddag??? Dat weten we dus niet Dat krijgen we misschien straks te weten Er is een vergadering bij rockstargames, dit werd geplaatst op twitter. Ik heb de link geplaatst in het "de volgende GTA topic". Reageren
PrioX Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Een vergadering kan alles alles zijn.. Maar wie weet.. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 16:30... De zon schijnt, kinderen spelen buiten, één valt er over de stoeprand. GTAforums had het voorzien... Ik geloof niet zo in vage voorspellingen, ik geloof enkel keiharde woorden van Rockstar. Reageren
harry1985 Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 Informatie van Rockstar Games' castingbureau wijst erop dat de volgende GTA-game in ontwikkeling is en zich naar verwachting in Los Santos gaat afspelen. Dit werd onthuld door Superannuation. Superannuation ontdekte dat er bij Telsey & Company, het castingbureau dat Rockstar Games doorgaans gebruikt, gezocht werd naar rollen voor het "interactieve project" Rush. In een inmiddels verwijderde tweet zei acteur Robert Esparza: "Ik heb net mijn lichaam laten inscannen voor mijn rol in het spel Rush wat door Rockstar Games wordt uitgebracht". Naar verwachting is Rush een werktitel voor de nieuwe GTA-game; GTA IV had de werktitel Frozen. De omschrijving van de rollen voor Rush doet denken aan een GTA-game in een setting nabij Hollywood in Los Angeles. In de wereld van Grand Theft Auto zou dit, net als in GTA: San Adreas, waarschijnlijk vertaald worden naar Vinewood in Los Santos. Het personage Ira Bernstein wordt omschreven als een publicist voor "een actrice die bekendstaat als America's nieuwste lieveling die toevallig houdt van dieren, weeskinderen, drugs en seks. Hij probeert altijd haar indiscrete acties te verbergen". Het personage mevrouw Avery, "een neurotische voetbalmoeder van 48 die verslaafd is aan pijnstillers", zou verbonden kunnen zijn met het bedrijf Avery Constructions dat genoemd wordt in Grand Theft Auto: San Andreas. Wietprediker Ook de omschrijving van andere rollen lijken te wijzen op een nieuwe Grand Theft Auto-game. Zo is Mitch Hayes een "irritante, grappende, zeer succesvolle FBI-agent". Clyde wordt omschreven als een "debiele, bijna inteelt, blanke pauper. Erg naïef op een enge 'het is maar incest'-manier". Brother Adam is een monnik uit Wales, sekteleider en yogaleraar die "graag je persoonlijke spanning onderzoekt via een aangrijpende massage". Eddie is een wietprediker en "de grootste voorstander van marijuana's fantastische kwaliteiten". Eind februari verschenen er ook al aanwijzingen dat GTA V in ontwikkeling is. Toen werden er enkele domeinnamen vastgelegd die op een nieuwe GTA-game wijzen en zette een stuntman de titel op zijn curriculum vitae. Reageren
harry1985 Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 Ik hoop dan wel op een soort landschap als san andreas. veel woestijn ( met veel leven ) etc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.