Kai-ShockWave Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Tuurlijk, ze gaan even op iemands anders persconferentie staan joelen dat gtaV er komt Het kan ook Take2 Interactive zijn, hoeft niet speciaal Rockstar Games. Reageren
wesley123 Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Tuurlijk, ze gaan even op iemands anders persconferentie staan joelen dat gtaV er komt Het kan ook Take2 Interactive zijn, hoeft niet speciaal Rockstar Games. ik vind r* en Take2 nogal hetzelfde, R* is het dochterbedrijf ervan. En tropuwens, al zulke presetnaties vielen altijd onder Take2, dus snap niet waarom het nu R* in het speciaal zou zijn Reageren
Sprayboy Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Wanneer laat Rockstar iets horen als nieuwe gta in Vice City gaat afspelen of niet? Reageren
1974 Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Als er weer een moet komen, dan hoop ik dat het zich weer afspeelt in de jaren 80 of 70 als dat mogelijk is . Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Het zal wel tijdje duuren voordat rockstar iets laat horen denk ik Maaar vice city is jaren 80 Ik hoop eigelijk wel dat het Vice Word want dat zou wel helemaal Supper zijn Reageren
Sprayboy Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Inderdaad. Als het in Vice City afspeelt, zie je VC ook in nieuwe engine(misschien wel mooier het is GTA V!!). Dan wordt de map ook groter(misschien komt het wel landschap bij met paar dorpjes(countys!) Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 Om eventjes wat te posten over GTA V. Misschien is dit dat wel een leuk bericht.. [quoteRockstar werft mogelijk mensen voor GTA V ]Bron: CVG Rockstar North heeft zeven verschillende vacatures geplaatst voor een nieuwe titel, welke misschien wel de volgende GTA zou kunnen zijn. Het bedrijf wil namelijk onder andere physics programmeurs, artiesten voor de omgevingen en mensen die voor de animaties van personen zorgen. Nu komt het echter, Rockstar North vraagt specifiek om mensen die 'professionele ervaring hebben met het ontwikkelen van een third person actie game'. Door het feit dat Max Payne 3 bij Rockstar Vancouver ontwikkeld wordt en L.A. Noire bij Team Bondi in Australië, zijn de enige twee mogelijke games de PlayStation 3-exclusive Agent en dus een volgende GTA. Er is dus een kans dat we wellicht in de aankomende dagen of weken wel een aankondiging te horen gaan krijgen van GTA V, misschien wel op de GamesCom. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 Om eventjes wat te posten over GTA V. Misschien is dit dat wel een leuk bericht.. [quoteRockstar werft mogelijk mensen voor GTA V ]Bron: CVG Rockstar North heeft zeven verschillende vacatures geplaatst voor een nieuwe titel, welke misschien wel de volgende GTA zou kunnen zijn. Het bedrijf wil namelijk onder andere physics programmeurs, artiesten voor de omgevingen en mensen die voor de animaties van personen zorgen. Nu komt het echter, Rockstar North vraagt specifiek om mensen die 'professionele ervaring hebben met het ontwikkelen van een third person actie game'. Door het feit dat Max Payne 3 bij Rockstar Vancouver ontwikkeld wordt en L.A. Noire bij Team Bondi in Australië, zijn de enige twee mogelijke games de PlayStation 3-exclusive Agent en dus een volgende GTA. Er is dus een kans dat we wellicht in de aankomende dagen of weken wel een aankondiging te horen gaan krijgen van GTA V, misschien wel op de GamesCom. Dit vergroot de kans op een nieuwe GTA inderdaad! En dus meer hoop voor al de fans! Reageren
vice infernusX Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 Op Pu.nl was ook een of ander interview met een gast van R* uitgelekt die beweerde dat de volgende GTA wordt aangekondigd op een Max Payne 3 event en zich af gaat spelen in Los Angeles. Ik vind dat het best zou kunnen. We hebben de laatste tijd niks van R* North gehoord en ook niks van Agent die in 2010 zou uitkomen en ze ziten natuurlijk niet stil. Ze zijn dus druk bezig met Agents of bezig met de nieuwe GTA (Bron) Reageren
WilliamH Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 Ik weet 98% zeker dat volgende GTA in Vice City gaat plaats vinden! Komt bij mij toch goed uit: ik ben echte fan van VC. Vice City is 1 van de beste stad van GTA Jha maar dan moeten de poppetjes en de stad wel verbeterd worden vind ik, dat het een beetje echt lijkt zoals GTA IV daar lijkt het ook bijna echt! Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 ik vind r* en Take2 nogal hetzelfde, R* is het dochterbedrijf ervan. Even ter info: Take Two Interactive is de uitgever van de game, Rockstar Games is de ontwikkelaar. Niet dat het zo is dat in de praktijk Take Two geen invloed heeft, maar in principe zou Rockstar Games gerust met een andere uitgever om tafel kunnen gaan dan Take Two. Wegens de wederzijdse belangen die een uitgever en ontwikkelaar meestal na vele jaren hebben, wordt er niet zo snel gewisseld van uitgever. Maar als Rockstar Games zou willen, kunnen ze hun titels met gemak door EA laten uitgeven bijvoorbeeld. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 Ik dacht het niet hoor Jacky-2007 Rockstar Games (studio known as Rockstar Games NYC) is a British video game developer and publisher based in America, owned by Take-Two Interactive. Zoals je kan zien is R* ook een uitgever. Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 Rockstar GAMES is een uitgever inderdaad. Deze geeft spellen uit van andere Rockstar Studio's. Meer informatie? Klik. Reageren
HollandNL Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 In de telegraaf stond er een artikel over GTA V dat het zich gaat afspelen in een fictieve wereld van Hollywood Reageren
vice infernusX Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 Waarom heeft iedereen het over Hollywood?! Bedoelen ze daarmee niet gewoon LA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.