Jump to content

Grand Theft Auto 5

Recommended Posts

Geplaatst:

In de telegraaf stond er een artikel over GTA V dat het zich gaat afspelen in een fictieve wereld van Hollywood

En waar haalt de Telegraaf deze Info vandaan? :cya:

• Reacties 319
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wesley123

40

• PrioX

19

• Hayte

18

• TekaLoca

17

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Schijnbaar zijn er een aantal medewerkers van Rockstar gespot in Hollywood.

Waarschijnlijk wordt het dan Los Angeles/Los Santos als nieuwe stad, want Hollywood/Vinewood lijkt me nu toch wat klein voor een compleet nieuwe GTA.

Geplaatst:

ja erg leuk allemaal, de telegraaf is ook zo betrouwbaar.

Mensen zeggen dat ze ze in Houston hebben gezien bij 1 of andere bar, ze zeggen ze in new york te hebben gezien(wow das raar, daar staat R* hoofdkwartier :O), Miami, weetikveel waar, kortom het is allemaal bull$h!t. En tuurlijk hollywood, ook de meest logische plaats. Serieus, dat is net zoals zeggen dat de neiuwe gta in brummen gaat afspelen.

Geplaatst:

Misschien een hele domme opmerking.. Zullen die mensen ook niet gewoon een leven hebben, en dus naar een bar gaan, in bijvoorbeeld Houston?... Zij gaan vast ook wel eens een keer met collega's een keertje wat drinken, of een keertje Hollywood bezichtigen, net zoals wij wel eens een keer een dagje Amsterdam doen...

Ok, met Miami zie ik dat niet zo zitten, maar zelfs daarbij zouden ze er kunnen zijn, enkel en alleen om 's een gezellig dagje weg te gaan?!

Geplaatst: (bewerkt)

Nu is het al in het Gunk News geweest...: 'De volgende GTA zal zich in Los Angeles kunnen afspelen... Zou zich wel eens, want het blifjt natuurlijk een gerucht.' Dus ze vermelden het wel, maar ze zijn er zelf ook niet zeker van.

Naar mijn mening zou het wel best eens kunnen, maar anderzijds heeft Mythbuster een goed punt hoor. Ik wacht wel af tot R* zelf iets aankondigd, daarbij denk ik eerder dat ze daar zijn gespot voor LA Noire de eerste keer dat ik het hoorde.

@Visser, het was ook maar men eerste gedacht toen... :7

Bewerkt: door Hearv94
Geplaatst:

Nu is het al in het Gunk News geweest...: 'De volgende GTA zal zich in Los Angeles kunnen afspelen... Zou zich wel eens, want het blifjt natuurlijk een gerucht.' Dus ze vermelden het wel, maar ze zijn er zelf ook niet zeker van.

Naar mijn mening zou het wel best eens kunnen, maar anderzijds heeft Mythbuster een goed punt hoor. Ik wacht wel af tot R* zelf iets aankondigd, daarbij denk ik eerder dat ze daar zijn gespot voor LA Noire de eerste keer dat ik het hoorde.

LA Noire? Rockstar North maakt alleen Agent en GTA voor zover ik weet..

Geplaatst:

Zou wel vet zijn, een Los Santos met alle over the top dingen uit GTA San Andreas zoals vliegtuigen

En de graphics van IV.

Geplaatst:

Ik heb toch z,n gevoel dat geen Hollywood wordt!

Ten 1e: Hollywood is geen stad. En te klein(dan kunnen ze net z,n goed heel Los Santos of SA maken)

Ten 2e: Dat zou super zonder zijn voor GTA V(Dat GTA V uit 1 of meerdere steden moeten bestaan)

Ten 3e: Als dit klopt wat er boven staat. Is de kans groot dat ze weer moeten terug keren naar Vice City(ik hoop het echt!! 8) )

Geplaatst:

Ten 1e: Hollywood is geen stad. En te klein(dan kunnen ze net z,n goed heel Los Santos of SA maken)

Ten 2e: Dat zou super zonder zijn voor GTA V(Dat GTA V uit 1 of meerdere steden moeten bestaan)

Ten 3e: Als dit klopt wat er boven staat. Is de kans groot dat ze weer moeten terug keren naar Vice City(ik hoop het echt!! 8) )

1. Volgens mij bedoelen ze met Hollywood gewoon Los Angeles. Ik vind dat irritant dat ze het steeds over een Hollywood hebben.

Geplaatst:

dit is zo irritant, iedereen die claimt dat het vice city is, maar niemand die een goed argument kan noemen waarom dat zo zou zijn.

Geplaatst:

Op zich heb ik ook niks tegen Los Santos (Los Angeles).

De Hollywood-berg, dure wijken, downtown met wolkenkrabbers, platteland en de buitenwijken met de gangs. Als extra de palmstranden. Mooie setting. :puh:

Geplaatst:

Mensen zeggen dat ze ze in Houston hebben gezien bij 1 of andere bar, ze zeggen ze in new york te hebben gezien(wow das raar, daar staat R* hoofdkwartier :O), Miami, weetikveel waar, kortom het is allemaal bull$h!t. En tuurlijk hollywood, ook de meest logische plaats. Serieus, dat is net zoals zeggen dat de neiuwe gta in brummen gaat afspelen.

bul$h!t ook wel gezien als: ßµ££$H!†.

p.s: ik denk dat de TG wel betrouwbaar is

MVG: Supergtagamer

Geplaatst:

bul$h!t ook wel gezien als: ßµ££$H!†.

p.s: ik denk dat de TG wel betrouwbaar is

MVG: Supergtagamer

en je punt is....?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...