GuitarGuy666 Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 ja erg leuk allemaal, de telegraaf is ook zo betrouwbaar. Mensen zeggen dat ze ze in Houston hebben gezien bij 1 of andere bar, ze zeggen ze in new york te hebben gezien(wow das raar, daar staat R* hoofdkwartier :O), Miami, weetikveel waar, kortom het is allemaal bull$h!t. En tuurlijk hollywood, ook de meest logische plaats. Serieus, dat is net zoals zeggen dat de neiuwe gta in brummen gaat afspelen. bul$h!t ook wel gezien als: ßµ££$H!†. p.s: ik denk dat de TG wel betrouwbaar is MVG: Supergtagamer en je punt is....? zeggen dat ik TG wel vertrouw (niet op alle punten). ik ben het wel met je eens hoor wesley123 Reageren
Visser23 Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 Het gaat hier om GTA V. Als je over De Telegraaf wilt praten maak je daar maar een topic over.. Back ontopic s.v.p. Reageren
Sprayboy Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Is het nu wel zeker dat GTA V in Hollywood zal afspelen. Of is het nu nog steeds gerucht(ik hoop het!). in Hollywood zal het veel te klein zijn. En even 1 ?: heeft 1 van jullie wel eens contact gezocht met Rockstar? Zo wel: en als jullie weer zou doen. Wille 1 van jullie aan Rockstar vragen dat Vice City in de plaats kan komen(gewoon even 1 vraag). Voor mensen die Vice City niet of minder mooi vinden: vice city is de beste GTA locatie wat er bestaat( the 80s gevoel, avondrood,warme tropische kleuren stad,mooie palmbomen,en vooral in GTA IV of V nog wel zeer mooie era-engine zal krijgen!! Reageren
Forumrunner Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Gta San Andreas speelt zich al deels af in Hollywood . Reageren
GTA-top Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Is het nu wel zeker dat GTA V in Hollywood zal afspelen. Of is het nu nog steeds gerucht(ik hoop het!). in Hollywood zal het veel te klein zijn. En even 1 ?: heeft 1 van jullie wel eens contact gezocht met Rockstar? Zo wel: en als jullie weer zou doen. Wille 1 van jullie aan Rockstar vragen dat Vice City in de plaats kan komen(gewoon even 1 vraag). Voor mensen die Vice City niet of minder mooi vinden: vice city is de beste GTA locatie wat er bestaat( the 80s gevoel, avondrood,warme tropische kleuren stad,mooie palmbomen,en vooral in GTA IV of V nog wel zeer mooie era-engine zal krijgen!! Natuurlijk,je belt ze even en zeg dan of ze even snel een Vice City willen maken,en wat dan of het over 3 dagen in de winkel kan liggen ? Jij hebt volgens mij geen idee hoelang het duurt zoon game te maken als ze GTA V dit jaar nog willen uitbrengen zijn al lang bezig. OT: Ik hoop eigenlijk op een soort San Andereas sfeerje maar een nog grotere map hetliefst zodat je veel rijplek hebt en altijd leuke dingen kan doen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Is het nu wel zeker dat GTA V in Hollywood zal afspelen. Of is het nu nog steeds gerucht(ik hoop het!). in Hollywood zal het veel te klein zijn. En even 1 ?: heeft 1 van jullie wel eens contact gezocht met Rockstar? Zo wel: en als jullie weer zou doen. Wille 1 van jullie aan Rockstar vragen dat Vice City in de plaats kan komen(gewoon even 1 vraag). En het nut daarvan is? Voor mensen die Vice City niet of minder mooi vinden: vice city is de beste GTA locatie wat er bestaat( the 80s gevoel, avondrood,warme tropische kleuren stad,mooie palmbomen,en vooral in GTA IV of V nog wel zeer mooie era-engine zal krijgen!! Dus omdat jij dat vind, moeten anderen dat ook maar vinden? Ik vond Vice City eigenlijk vrij waardeloos, erg leuk dat met het strand enzo, maar dat was ook het enige uitgebeeld, verder was er eigenlijk niks uitgebeeld. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 Ik denk dat ik eigenlijk alles wel goed ga vinden want R* maakt toch altijd vette games Hollywood lijkt me erg saai omdat het de hele tijd hetzelfde is maar meschien zouden ze er nog wat van kunnen maken...(Als de geruchten klopppen...) Reageren
paul007 Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 Ik zou wel een compleet nieuw gebied willen in GTA V. Een wereldstad in Europe misschien? Maja, dat zou wel niet gebeuren. Cheers paul007 Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 >>> Door Visser23: Iedereen heeft een vrije meningsuiting. Offtopic posts verwijderd en een aantal bewerkt. Back ontopic s.v.p.<<< Reageren
Sprayboy Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 Neeh. GTA moet altijd in USA blijven(liefs vooral Vice City!! Reageren
benhelsloot Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 hah zie je het al voor je, de volgende gta in europa daar gaan we zeker problemen mee maken met je laat de stad geweldadig maken Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 Nederland is toch wel crimineel genoeg voor een GTA??? Kijk eens naar Eindhoven. Test wijzen uit dat Eindhoven de crimineelste stad van Nederland is. Tenminste, dat hoor en merk ik vaak genoeg. Ik zou me daar dus geen zorgen over maken. Genoeg Europese landen die crimineel zijn. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 Nederland is toch wel crimineel genoeg voor een GTA??? Kijk eens naar Eindhoven. Test wijzen uit dat Eindhoven de crimineelste stad van Nederland is. Tenminste, dat hoor en merk ik vaak genoeg. In Eindhoven zou echt geen GTA komen hoor.. Áls er een GTA in Europa komt zal die denk ik in Parijs komen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 In Eindhoven zou echt geen GTA komen hoor.. Áls er een GTA in Europa komt zal die denk ik in Parijs komen. Er komt eerder een GTA in Charleroi dan in Parijs hoor Er zijn in Charleroi immers genoeg ghetto's... en onderschad de criminaliteit niet, ik durf er op te wedden dat hetin Cha'loi wel zo'n 3 keer erger is als in Eindhoven. Zo'n kleine 500.000 inwoners in het armste deel van de Benelux, is toch wel wat criminaliteit gegarandeerd zeker Nee als er een GTA zou komen in een Europese stad is dat Londen... er is nota bene een R* Studio dus dan ligt dat voor de hand. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 Dat kan ik niet ontkennen. In de selectie zou Eindhoven waarschijnlijk inderdaad niet door komen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.