Dylann. Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 ze kunnen we zeggen dat er een GTA 5:Vice ofzo er aan komt maar is gta 5 uit dan is het GTA5: Bangkok ofso Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 In Eindhoven zou echt geen GTA komen hoor.. Áls er een GTA in Europa komt zal die denk ik in Parijs komen. Er komt eerder een GTA in Charleroi dan in Parijs hoor Er zijn in Charleroi immers genoeg ghetto's... en onderschad de criminaliteit niet, ik durf er op te wedden dat hetin Cha'loi wel zo'n 3 keer erger is als in Eindhoven. Zo'n kleine 500.000 inwoners in het armste deel van de Benelux, is toch wel wat criminaliteit gegarandeerd zeker Nee als er een GTA zou komen in een Europese stad is dat Londen... er is nota bene een R* Studio dus dan ligt dat voor de hand. Als je een gewelddadige GTA wilt moeten ze het in Molenbeek,Belgie maken Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 (bewerkt) Als je een gewelddadige GTA wilt moeten ze het in Molenbeek,Belgie maken (St-Jans-)Molenbeek is in Brussel... wel ideale locatie, groot genoege stad en voor het geweld wat naar het westen, rond Anderlecht en Molenbeek zijn inderdaad genoeg spanningen . Bewerkt: 25 augustus 2010 door Hearv94 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Als je een gewelddadige GTA wilt moeten ze het in Molenbeek,Belgie maken Nee, dan moet je hem in Mexico maken. Op plekken waar veel drugskartels actief zijn op het moment. Dan heb je pas een gewelddadig spel! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Als je een gewelddadige GTA wilt moeten ze het in Molenbeek,Belgie maken (St-Jans-)Molenbeek is in Brussel... wel ideale locatie, groot genoege stad en voor het geweld wat naar het westen, rond Anderlecht en Molenbeek zijn inderdaad genoeg spanningen . Ik woon daar namelijk en elke dag is er wel iets gebeurt XD Reageren
complimenten Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 ten eerste hoop ik nog GEEN blue ray, liever 5 dvd's Ik wil ook graag dit zien. San andreas met een snelweg naar lc en daar een snelweg naar vc. En als het kan een europese stad, Londen staat waarschijnlijk bij r* op nr. 1, en ik denk ps dat praag eerder komt dan parijs... En een nl stad? Die komt misschien wel in het gta 30 era ofzo(daar bedoel ik mee, verheug je maar niet op. Als het gebeurd gebeurd het HEEL laat, dan bestaat gta zuid afrika al!) Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 ten eerste hoop ik nog GEEN blue ray, liever 5 dvd's Ik wil ook graag dit zien. San andreas met een snelweg naar lc en daar een snelweg naar vc. En als het kan een europese stad, Londen staat waarschijnlijk bij r* op nr. 1, en ik denk ps dat praag eerder komt dan parijs... En een nl stad? Die komt misschien wel in het gta 30 era ofzo(daar bedoel ik mee, verheug je maar niet op. Als het gebeurd gebeurd het HEEL laat, dan bestaat gta zuid afrika al!) Met wat kom jij nou man XD Weet je wel hoe lang het duurt om zo'n spel te maken en al zeker met wat jij wilt.. Mischien heb je geluk en hebben ze gedaan met het maken van het spel in 2030 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 (bewerkt) Mischien heb je geluk en hebben ze gedaan met het maken van het spel in 2030 Mijn droom is anders toch wat achterlijker hoor, ik heb de oppervlakte van de map berekent... die beslaat zo'n losse 720KM² ( ) Bewerkt: 28 augustus 2010 door Hearv94 Reageren
gta_rulez Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Dat is niet eens extreem groot, Just Cause 2 is meer dan 1100 KM2. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Dat is niet eens extreem groot, Just Cause 2 is meer dan 1100 KM2. Maar dat was anders niet zo gedetailleerd en goed uitgewerkt als GTA. Het zal in ieder geval een toekomstdroom zijn :X Reageren
Davedavy Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Kan het zijn dat ik heb gelezen dat R* na vice city stories geen gta meer ging maken over vice city? Reageren
Nissan Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Kan best, maar iedereen kan dat schrijven en zeggen dat R* dat gezegt heeft . Reageren
wesley123 Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Kan best, maar iedereen kan dat schrijven en zeggen dat R* dat gezegt heeft . dat heeft r* zelf ook gezegd was onderdeel van een interview een tijdje nadat GTA4 was aangekondigd, daarin werd gezegd dat Liberty City opnieuw werd gedaan omdat de kopie naar New York heel slecht was gedaan. Vice city, Los Santos, San Fierro en Las Venturas vind ik nou niet bepaald slechte kopieën naar bedoelde steden... Reageren
Sprayboy Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 (bewerkt) Wat ook cool moet zijn is: dat rockstar met het idee moet komen dat GTA V in heel florida moet afspelen(dan heet het GTA V County Vice! ) -Natuurlijk paar dorpjes en omgevingen. -Afgelegen gebieden met Rednecks met ranches, motorcross evenementen, outdoor kartbanen,(dure) boerderijen, ganghouses, en veel meer! -Binnen de steden met veel soorten hotels, beach, dure wijken en gewone wijken, pretparken, scholen,en veel meer moeten beleven en ontdekken! Bewerkt: 16 september 2010 door Sprayboy Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Dat heb je ook gewoon in San Andreas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.