Jump to content

Grand Theft Auto 5

Recommended Posts

Geplaatst:

iedereen praat over GTA V/5 maar ik denk dat we op GTA V/5 nog lang niet hoeven te wachten met reden kijk wat er allemaal tussen GTA III/3 en GTA IV/4 zat GTAIII GTAvc GTAAdvance GTAsa GTAvcs GTAlcs en toen kwam pas GTAIV na GTA IV zijn er nog maar 3 extra's gekomen GTA EFLC en GTACT dat de volgende GTA in Amsterdam is lijkt me niet lijkt me ook niet in Frankrijk met reden er moet english gesproken worden wel denk ik dat de Volgende GTA Hoofdpersoon een Europees is denk maar Niko was iemand uit het oostblok Azie/Europa en Huang is iemand uit Azie daarom denk ik dat het een Europees is een Franse met landen waarom ik denk een Franse is omdat als je de cd van EFLC heb gekocht zie je dat Hart moet bekend zijn voor de mensen en daar hebben ze uitgehaald Frankrijk daarom denk ik de volgende Hoofdpersoon is een Frans persoon en verwacht maar dat het SA of VC is zelf denk ik SA

>>> Door Kai-ShockWave: Graag in het vervolg punten en hoofdletters gebruiken, dan begrijpt iedereen het wat makkelijker. <<<

• Reacties 319
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wesley123

40

• PrioX

19

• Hayte

18

• TekaLoca

17

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

iedereen praat over GTA V/5 maar ik denk dat we op GTA V/5 nog lang niet hoeven te wachten met reden kijk wat er allemaal tussen GTA III/3 en GTA IV/4 zat GTAIII GTAvc GTAAdvance GTAsa GTAvcs GTAlcs en toen kwam pas GTAIV na GTA IV zijn er nog maar 3 extra's gekomen GTA EFLC en GTACT dat de volgende GTA in Amsterdam is lijkt me niet lijkt me ook niet in Frankrijk met reden er moet english gesproken worden wel denk ik dat de Volgende GTA Hoofdpersoon een Europees is denk maar Niko was iemand uit het oostblok Azie/Europa en Huang is iemand uit Azie daarom denk ik dat het een Europees is een Franse met landen waarom ik denk een Franse is omdat als je de cd van EFLC heb gekocht zie je dat Hart moet bekend zijn voor de mensen en daar hebben ze uitgehaald Frankrijk daarom denk ik de volgende Hoofdpersoon is een Frans persoon en verwacht maar dat het SA of VC is zelf denk ik SA

De eerste beste persoon die de eerste zin in 1 ademhaling kan zeggen, kom ik persoonlijk een koekje brengen.

Geplaatst:

Zelf hoop ik op een heel nieuw eiland. Want anders ken je het hele level uit je hooft. Alleen dan mooiere graphics.

Geplaatst:

De mensen en R* moeten niet zo overhyped doen om elke Grand Theft Auto.

er is nog helemaal geen beeldmateriaal, verhaal en personages bekend.

dus ik vind dat mensen nu een beetje overhyped zijn over deze game.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik verwacht geeneens een GTA V , toch zo snel niet :7

Ik zie nog eerder wel een GTA San Andreas met het engine van GTA IV/RDR.

Geloof me mensen , jullie moeten echt geen GTA V zo vroeg al gaan verwachten :7

Geplaatst:

Ja dat dacht ik dus ookal :puh:

Denk niet dat ze meteen al een game gaan uitbrengen, Maargoed niet dit jaar, dan volgend jaar denk ik iig :puh:

Geplaatst:

volgend jaar ook niet meer hoor, GTA4 bijvoorbeeld was anderhalf jaar voor zijn release aangekondigd, ik geloof al wel 2 jaar. Dan kun je nagaan dat het ongeveer een jaar duurt bij de aankndiging voordat gta4 gereleased word, en dan neem ik eventueel uitstellen nog niet eens mee.

Geplaatst:

Kan ook zo zijn dat in next jaar 1 nieuwe GTA4 uitkomt die weer in Vice City gaat plaats vinden(zoals toen in GTA3, GTA3 Vice City :Y )

Ik vindt wel dat rockstar 1 potje van gemaakt had! GTAIV EFLC had van mij helemaal niet gehoeve: hadden ze net zo goed meteen GTAIV VC kunnen maken :bonk: .

Geplaatst:

Wedden dat het Grand Theft Auto IV: Vice City zal zijn? Het duurt minstens nog 5 jaar voor het IV era gedaan is, net als de III era. Als er een GTA V komt, zal die weer op een nieuwe engine draaien, net zoals GTA III games en IV.

Geplaatst:

Wedden dat het Grand Theft Auto IV: Vice City zal zijn? Het duurt minstens nog 5 jaar voor het IV era gedaan is, net als de III era. Als er een GTA V komt, zal die weer op een nieuwe engine draaien, net zoals GTA III games en IV.

ja tuurlijk, want r* heeft al bekend gemaakt dat het zich daar afspeelt en alles wijst er ook op [/sarcasme]

Geplaatst:

Geweldig idee. Behalve dan dat het feit dat San Andreas is gebasseerd op vele steden, waaronder California, welke aan de linker kant (dus aan de West-Coast) van Amerika ligt, en Liberty City is voornamelijk gebasseerd op New York, welke aan de rechter (oosten) van Amerika ligt. Totaal verschillende sfeertjes/cultuurtjes en ook verschilt het klimaat lichtelijk. Dat zou de sfeer gewoon helemaal verpesten, wat uiteindelijk ook de doodsteek zou zijn voor het spel.

Geplaatst:

Sprayboy: Je moet echt eens ophouden dat je wilt dat GTA:V zich in Vice City gaat afspelen. We zien het wel.

Zelf wil ik een bergachtig gebied met veel bebossing.Een lekker gebied waar je mooi kan cruisen enzo. Met onderweg benzinepompjes waar je dan stopt enzo. En natuurlijk ook een metropolis die echt levendig en dorpjes eromheen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Sprayboy: Je moet echt eens ophouden dat je wilt dat GTA:V zich in Vice City gaat afspelen. We zien het wel.

Zelf wil ik een bergachtig gebied met veel bebossing.Een lekker gebied waar je mooi kan cruisen enzo. Met onderweg benzinepompjes waar je dan stopt enzo. En natuurlijk ook een metropolis die echt levendig en dorpjes eromheen.

Net als san andreas dus maar dan met werkende pomps ^_^ En graphics van gta 4, liefst nog wat beter :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...