Niiek Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Eigenlijk hoop ik ook wel op een soort san andreas achtige GTA, niet alleen qua map maar ook qua verhaal/hoofdpersoon. Echt weer zo'n Gangster-spel Lijkt me gaaf als je dan je Gang naam-kleuren op het eind mag kiezen, omdat bv. je eigen gang dood is en je met een paar overlevende een nieuwe gang sticht Reageren
Vincent-GTA Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Eigenlijk hoop ik ook wel op een soort san andreas achtige GTA, niet alleen qua map maar ook qua verhaal/hoofdpersoon. Echt weer zo'n Gangster-spel Lijkt me gaaf als je dan je Gang naam-kleuren op het eind mag kiezen, omdat bv. je eigen gang dood is en je met een paar overlevende een nieuwe gang sticht Precies Reageren
Cheers. Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Lijkt me gaaf als je dan je Gang naam-kleuren op het eind mag kiezen, omdat bv. je eigen gang dood is en je met een paar overlevende een nieuwe gang sticht Saints row............... Reageren
Miek Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Wedden dat het Grand Theft Auto IV: Vice City zal zijn? Het duurt minstens nog 5 jaar voor het IV era gedaan is, net als de III era. Als er een GTA V komt, zal die weer op een nieuwe engine draaien, net zoals GTA III games en IV. ja tuurlijk, want r* heeft al bekend gemaakt dat het zich daar afspeelt en alles wijst er ook op [fucking serious] Let op mijn woorden. GTA IV: Vice City zal dezelfde maar aangepaste, verbeterde engine gebruiken van GTA IV. Net zoals R* dat deed indertijd met GTA VC en III. Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Wedden dat het Grand Theft Auto IV: Vice City zal zijn? Het duurt minstens nog 5 jaar voor het IV era gedaan is, net als de III era. Als er een GTA V komt, zal die weer op een nieuwe engine draaien, net zoals GTA III games en IV. ja tuurlijk, want r* heeft al bekend gemaakt dat het zich daar afspeelt en alles wijst er ook op [fucking serious] Let op mijn woorden. GTA IV: Vice City zal dezelfde maar aangepaste, verbeterde engine gebruiken van GTA IV. Net zoals R* dat deed indertijd met GTA VC en III. Tuurlijk joh, hoe kom je er uberhaupt bij dat het in vice city speelt? natuurlijk gebruikt het dezelfde engine als gta4 btw, stukken logischer als het spel in Los Santos gaat afspelen, midnight club LA speelt zich daar af, LA Noire ook. Reageren
Sublime Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 (bewerkt) Ik denk dat de kans ook niet groot is dat er binnenkort een nieuw GTA spel kómt, want RDR is nét uit. Er zijn blijkbaar mensen die niet snappen dat het maken van RDR niks te maken heeft met GTA . Ik denk zelfs dat het al eens is gezegt in een gelijkaardig topic een paar uur geleden... idd, ze hebben allemaal aparte afdelingen.. Ze zullen zowiezo toch nog niet met een nieuwe gta aankomen, omdat ze eerst nog GTA IV verder kunnen verkopen, en een nieuwe GTA maken tijd kost (ookal zullen ze waarschijnlijk dezelfde engine gebruiken). En waarschijnlijk zullen ze niet veel veranderen aan die engine want Development = Money. Mij lijkt het wel leuk weer een nieuwe soort Vice City te krijgen, met die strand en palmbomen sfeer Maarja, als ze meteen over gaan op gangsters vind ik het ook goed.. Bewerkt: 11 november 2010 door Maikle Reageren
Dotz Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 iedereen praat over GTA V/5 maar ik denk dat we op GTA V/5 nog lang niet hoeven te wachten met reden kijk wat er allemaal tussen GTA III/3 en GTA IV/4 zat GTAIII GTAvc GTAAdvance GTAsa GTAvcs GTAlcs en toen kwam pas GTAIV na GTA IV zijn er nog maar 3 extra's gekomen GTA EFLC en GTACT dat de volgende GTA in Amsterdam is lijkt me niet lijkt me ook niet in Frankrijk met reden er moet english gesproken worden wel denk ik dat de Volgende GTA Hoofdpersoon een Europees is denk maar Niko was iemand uit het oostblok Azie/Europa en Huang is iemand uit Azie daarom denk ik dat het een Europees is een Franse met landen waarom ik denk een Franse is omdat als je de cd van EFLC heb gekocht zie je dat Hart moet bekend zijn voor de mensen en daar hebben ze uitgehaald Frankrijk daarom denk ik de volgende Hoofdpersoon is een Frans persoon en verwacht maar dat het SA of VC is zelf denk ik SA >>> Door Kai-ShockWave: Graag in het vervolg punten en hoofdletters gebruiken, dan begrijpt iedereen het wat makkelijker. <<< Ik weet dat ik op een oud bericht reageer, maar wat is dat ''GTACT'' waar deze kerel over spreekt? Toch niet the complete collection? Reageren
Sentasi Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Ik vermoed Chinatown Wars. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 (bewerkt) Tuurlijk joh, hoe kom je er uberhaupt bij dat het in vice city speelt? natuurlijk gebruikt het dezelfde engine als gta4 btw, stukken logischer als het spel in Los Santos gaat afspelen, midnight club LA speelt zich daar af, LA Noire ook. Waarom is dat nou logischer? Je bent net zo krom bezig als Miek. Midnight Club is door een andere R* studio gemaakt. Daarnaast, ze weten ook dat Vice City heel veel fans heeft, mede door de stad en de verhaallijn, die game zal zich echt wel goed verkopen. idd, ze hebben allemaal aparte afdelingen.. Ze zullen zowiezo toch nog niet met een nieuwe gta aankomen, omdat ze eerst nog GTA IV verder kunnen verkopen, en een nieuwe GTA maken tijd kost (ookal zullen ze waarschijnlijk dezelfde engine gebruiken). En waarschijnlijk zullen ze niet veel veranderen aan die engine want Development = Money. Mij lijkt het wel leuk weer een nieuwe soort Vice City te krijgen, met die strand en palmbomen sfeer Maarja, als ze meteen over gaan op gangsters vind ik het ook goed.. Het gaat niet om aparte afdelingen, als ze nu al een GTA zouden uitbrengen of toen tegelijk met RDR, dan zou of niemand GTA kopen of niet RDR, op een kleine groep na, door er een tijd tussen te laten zitten hopen ze dat mensen RDR kopen en later als ze die hebben uitgespeeld dat ze dan GTA (kunnen) kopen wanneer die wordt gereleased. Ik weet dat ik op een oud bericht reageer, maar wat is dat ''GTACT'' waar deze kerel over spreekt? Toch niet the complete collection? Grand Theft Auto: Chinatown Wars? Persoonlijk, hoop ik op Vice City, mensen zeggen wel 'ik wil een grote stad', maar bij SA was je continue grote afstanden aan het afleggen, en dat ging irriteren, je was meer aan het rijden dan missies aan het doen puur omdat alles zover van elkaar aflag. Bewerkt: 11 november 2010 door GolfG60 Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Tuurlijk joh, hoe kom je er uberhaupt bij dat het in vice city speelt? natuurlijk gebruikt het dezelfde engine als gta4 btw, stukken logischer als het spel in Los Santos gaat afspelen, midnight club LA speelt zich daar af, LA Noire ook. Waarom is dat nou logischer? Je bent net zo krom bezig als Miek. Midnight Club is door een andere R* studio gemaakt. Daarnaast, ze weten ook dat Vice City heel veel fans heeft, mede door de stad en de verhaallijn, die game zal zich echt wel goed verkopen. Dat zeg ik, het is een stad die al in LA Noire en Midnight Club word gemaakt, kortom het recreeren ervan zal een stuk makkelijker gaan. En raad eens, GTA zelf heeft heel veel fans, kortom, een game op de maan zal ook goed verkopen Reageren
GolfG60 Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Tuurlijk joh, hoe kom je er uberhaupt bij dat het in vice city speelt? natuurlijk gebruikt het dezelfde engine als gta4 btw, stukken logischer als het spel in Los Santos gaat afspelen, midnight club LA speelt zich daar af, LA Noire ook. Waarom is dat nou logischer? Je bent net zo krom bezig als Miek. Midnight Club is door een andere R* studio gemaakt. Daarnaast, ze weten ook dat Vice City heel veel fans heeft, mede door de stad en de verhaallijn, die game zal zich echt wel goed verkopen. Dat zeg ik, het is een stad die al in LA Noire en Midnight Club word gemaakt, kortom het recreeren ervan zal een stuk makkelijker gaan. En raad eens, GTA zelf heeft heel veel fans, kortom, een game op de maan zal ook goed verkopen Vice City is ook al een keer gemaakt, daarnaast Midnight Club LA, de stad zelf is ook wel mooi maar ook ontzettend klein als je qua formaat gaat kijken, niet dat ik dat erg vind. Ikzelf hoop niet dat ze Los Santos(LA) pakken, en al helemaal niet van MC:LA, zo mooi is die game ook weer niet. Daarnaast, als ze dat wel doen, worden ze wel heel erg el cheapo zeg, Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 jij snapt ook wel dat ik bedoel dat ze foto's/data die ze van eie stad hebben kunnen gebruiken, lijkt me imo ook wel logisch dat ze niet direct van MC plukken. Reageren
Cheers. Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Misschien komt er niet eens meer een nieuwe gta..... Reageren
Miek Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Waarom is dat nou logischer?Je bent net zo krom bezig als Miek. Midnight Club is door een andere R* studio gemaakt. Daarnaast, ze weten ook dat Vice City heel veel fans heeft, mede door de stad en de verhaallijn, die game zal zich echt wel goed verkopen. Ik krom reageren? Het zal gwn Vice City worden, en dan weer San Andreas, maar een compleet nieuwe stad in IV era. Althans ze geen DLC maken voor GTA IV, of een GTA voor een ander platform (GTA Chinatown, vind ik trouwens gwn een spin off van de serie, noem ik geen volwaardige GTA). Ze praten wel nog eens als de volgende GTA op 360/Ps3 is aangekondigd. Reageren
Dylann. Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Geweldig idee. Behalve dan dat het feit dat San Andreas is gebasseerd op vele steden, waaronder California, welke aan de linker kant (dus aan de West-Coast) van Amerika ligt, en Liberty City is voornamelijk gebasseerd op New York, welke aan de rechter (oosten) van Amerika ligt. Totaal verschillende sfeertjes/cultuurtjes en ook verschilt het klimaat lichtelijk. Dat zou de sfeer gewoon helemaal verpesten, wat uiteindelijk ook de doodsteek zou zijn voor het spel. Maar ik haat Vice City zo, weetje hoe klein dat stad is bleeh. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.