Jump to content

Grand Theft Auto 5

Recommended Posts

Geplaatst:
Waarom is dat nou logischer?

Je bent net zo krom bezig als Miek.

Midnight Club is door een andere R* studio gemaakt.

Daarnaast, ze weten ook dat Vice City heel veel fans heeft, mede door de stad en de verhaallijn, die game zal zich echt wel goed verkopen.

Ik krom reageren? Het zal gwn Vice City worden, en dan weer San Andreas, maar een compleet nieuwe stad in IV era. Althans ze geen DLC maken voor GTA IV, of een GTA voor een ander platform (GTA Chinatown, vind ik trouwens gwn een spin off van de serie, noem ik geen volwaardige GTA).

Ze praten wel nog eens als de volgende GTA op 360/Ps3 is aangekondigd. ;)

en waarom zou het gewoon Vice City worden? Als je dan toch 'feiten' wilt claimen of een idee hebt, zeg dan ten minste warom.

Er is een hele goeie reden waarom het geen vice City is; Het is rockstar games en rockstar games is nou niet bepaald onorigineel. En waarom zouden ze Vice City nog een keer doen? Weet je uberhaupt wel waarom ze New York/Liberty City nogmaals deden? Zo ja, dan zou je al niet meer zeggen dat het vice city word...

• Reacties 319
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wesley123

40

• PrioX

19

• Hayte

18

• TekaLoca

17

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

jij snapt ook wel dat ik bedoel dat ze foto's/data die ze van eie stad hebben kunnen gebruiken, lijkt me imo ook wel logisch dat ze niet direct van MC plukken.

Uiteindelijk geven ze toch er een eigen twist aan, Liberty City is ook geen (exacte) kopie van New York, enigste wat ze erin doen zijn de gebouwen/monumenten met bepaalde kenmerken, denk maar aan de statue of liberty, en de vorm van de stad/wegennet waardoor het veel op die ene stad lijkt maar met hun eigen fantasie.

Daarnaast, vind ik zelf dat geen enkele GTA kon tippen aan VC(S) qua sfeer, en dat maakte Vice City ook populair, en de steengoede verhaallijn die die game had.

Ikzelf heb nooit echt GTA 3 gespeeld, hooguit tot de tweede eiland, had hem geleend van een vriend, eigenlijk alleen GTA VC, SA en IV, maar alleen bij Vice City had ik het gevoel dat ik de baas van Vice City was, en bij IV al helemaal niet, San Andreas was een beetje van 'meh'.

Bij Vice City dacht ik ook, 'daar wil ik heen!', iets wat ik niet bij San Andreas of IV had.

Daarom hoop ik gewoon op een Vice City remake, met de graphics en mogelijkheden van de PS3/X360 komt die game nog meer tot leven dan het al deed dan op de PS2/Xbox/PC.

Wat ik ook hoop in de volgende GTA is dat ze minder serieus zijn en bv. de hovercraft(Vortex/Bovver) en bv. de Splitz-6 ATV, en bv. de Quad en evt. de Kart er weer in plaatsen, misschien passen ze niet in Vice City of een andere GTA, maar het heeft een grote fun factor, en vooral online, denk maar aan online karten door de stad etc.

En weer de oude vertrouwde cheats, meer guns erin, vliegen met auto's etc, het is een GTA, geen Real Life Game ofzo.

Geplaatst:
Waarom is dat nou logischer?

Je bent net zo krom bezig als Miek.

Midnight Club is door een andere R* studio gemaakt.

Daarnaast, ze weten ook dat Vice City heel veel fans heeft, mede door de stad en de verhaallijn, die game zal zich echt wel goed verkopen.

Ik krom reageren? Het zal gwn Vice City worden, en dan weer San Andreas, maar een compleet nieuwe stad in IV era. Althans ze geen DLC maken voor GTA IV, of een GTA voor een ander platform (GTA Chinatown, vind ik trouwens gwn een spin off van de serie, noem ik geen volwaardige GTA).

Ze praten wel nog eens als de volgende GTA op 360/Ps3 is aangekondigd. ;)

en waarom zou het gewoon Vice City worden? Als je dan toch 'feiten' wilt claimen of een idee hebt, zeg dan ten minste warom.

Er is een hele goeie reden waarom het geen vice City is; Het is rockstar games en rockstar games is nou niet bepaald onorigineel. En waarom zouden ze Vice City nog een keer doen? Weet je uberhaupt wel waarom ze New York/Liberty City nogmaals deden? Zo ja, dan zou je al niet meer zeggen dat het vice city word...

Als ze zo origineel zijn, wrm was GTA IV dan ALWEEEEEEEEEER in LC? Al voor de zevende keer ofzo, en VC maar 3x in een F1 game

Geplaatst:

Als ze zo origineel zijn, wrm was GTA IV dan ALWEEEEEEEEEER in LC? Al voor de zevende keer ofzo, en VC maar 3x in een F1 game

Tadaa, daar heb je het!

Ze deden GTA4 nog een keer in Liberty City omdat daarvan de sfeer niet goed was gelukt in de 3-era. De sfeer van Vice City en ook San Andreas vind ik behoorlijk goed gelukt...

Geplaatst:

Ik vond GTA III en LCS behoorljk goed. Maar dan nog es GTA IV erbij, en Chinatown Wars NOG ES in LC... Waar houdt het op.

Geplaatst:

De handheld zooi was nooit echt bedoelt om een groot deel in de serie te zijn, en als ze te veel geld hadden geïnvesteerd aan het bedenken van characters, eilanden, etc, dan was het gewoon niet rendabel genoeg geweest voor Rockstar.

Zie het zo; als miljarden mensen rode appels van je kopen, en maar één persoon wil gele appels, dan ga je toch niet opeens voor die persoon speciaal allerlei appels testen en proeven, kijken welke het beste is, allemaal contacten maken en allemaal regelen hoe die appels bij die persoon komen enzo. Nee, dat is gewoon te duur.

Geplaatst:

Boeiend, we zien wel welke het wordt. Gewoon een paar jaar wachten.. Ik hoop gewoon dat er meer interactie in zit, en vooral meer huizen/gebouwen waar je ook echt in kan lopen. En wat alternatieve challenges etc. Race's lijkt wel leuk, idk.. ik laat me maar gewoon verassen.. dan zie ik wel of ik het koop..

Geplaatst:

Geweldig idee. Behalve dan dat het feit dat San Andreas is gebasseerd op vele steden, waaronder California, welke aan de linker kant (dus aan de West-Coast) van Amerika ligt, en Liberty City is voornamelijk gebasseerd op New York, welke aan de rechter (oosten) van Amerika ligt. Totaal verschillende sfeertjes/cultuurtjes en ook verschilt het klimaat lichtelijk. Dat zou de sfeer gewoon helemaal verpesten, wat uiteindelijk ook de doodsteek zou zijn voor het spel.

Dat wel

Maar als je San andreas en vice city doet dat je van san andreas anar vice city kan vliegen en andersom inplaats dan varen ofzo

Dat t gewoon 2 verschillende map bestanden bijv zijn

Geplaatst:

Geweldig idee. Behalve dan dat het feit dat San Andreas is gebasseerd op vele steden, waaronder California, welke aan de linker kant (dus aan de West-Coast) van Amerika ligt, en Liberty City is voornamelijk gebasseerd op New York, welke aan de rechter (oosten) van Amerika ligt. Totaal verschillende sfeertjes/cultuurtjes en ook verschilt het klimaat lichtelijk. Dat zou de sfeer gewoon helemaal verpesten, wat uiteindelijk ook de doodsteek zou zijn voor het spel.

Dat wel

Maar als je San andreas en vice city doet dat je van san andreas anar vice city kan vliegen en andersom inplaats dan varen ofzo

Dat t gewoon 2 verschillende map bestanden bijv zijn

Da's nog eens een idee ö

Geplaatst:

Tadaa, daar heb je het!

Ze deden GTA4 nog een keer in Liberty City omdat daarvan de sfeer niet goed was gelukt in de 3-era. De sfeer van Vice City en ook San Andreas vind ik behoorlijk goed gelukt...

En dit is waarop gebaseerd?

De handheld zooi was nooit echt bedoelt om een groot deel in de serie te zijn, en als ze te veel geld hadden geïnvesteerd aan het bedenken van characters, eilanden, etc, dan was het gewoon niet rendabel genoeg geweest voor Rockstar.

Je weet dat LCS en VCS ook voor de PS2 is?

Alleen CW is handheld only.

Da's nog eens een idee ö

En helaas geen origineel idee, beter gezegd, voor GTA SA zijn er mods waardoor je naar GTA 3 en/of Vice City kan gaan.

En nog beter gezegd, je kunt naar Liberty City gaan zonder mods, in een missie in San Andreas moet je namelijk naar LC gaan.

Alleen de map is niet af gemaakt(logisch) en bepaalde plekken val je door de grond etc.

Geplaatst:

Tadaa, daar heb je het!

En dit is waarop gebaseerd?

Op een interview van r* dat ik zo rond medio 2008 heb gelezen waar dit in voorkwam, heb alleen het artikel niet terug kunnen vinden.

Geplaatst:

Je weet dat LCS en VCS ook voor de PS2 is?

Alleen CW is handheld only.

Je weet dat Stories oorspronkelijk alleen voor de PSP waren, hé.

Geplaatst: (bewerkt)

Op een interview van r* dat ik zo rond medio 2008 heb gelezen waar dit in voorkwam, heb alleen het artikel niet terug kunnen vinden.

Hmm, zou best kunnen, nog steeds hoop ik op VC :Y

Je weet dat Stories oorspronkelijk alleen voor de PSP waren, hé.

Correct, maar misschien is het juist de reden dat ze uit eindelijk op de PS2 hebben uitgebracht.

Leverde te weinig op, daarnaast was het een easy port van PSP naar PS2 misschien is dat de reden dat het niet voor de Xbox of PC is gekomen.

Dat zal ook de reden zijn dat CW voor de iPhone/iPod is gekomen en voor de PSP.

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

Dat is ook de reden, tegenvallig verkoopcijfers. Aangezien LCS nog nieuw was en het een soort van experimentje was wouden ze nog niet te veel geld er aan uit te geven, en kennelijk was het niet winstgevig genoeg voor een nieuwe eiland, maar wel winstig genoeg voor VCS.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...