Jump to content

Race in TLAD


S.Knoop

Recommended Posts

Heeft er iemand tips om de ze race te winnen?

Bij mij is dit (Bohan beach) de laatste race.

Verder heb ik alle races gehaald.

Ik heb het al geprobeerd met meer motoren, maar haal de finish wel.

Maar nooit als eerste.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen Hakuchou, gebruik de Hexer, aangezien die een sublieme Handling heeft.

Toevallig heb ik over de Races in TLaD een gids geschreven :D :

Je start onder een brug, hierna draai je het strand op en dat is verre van makkelijk.

Je kan het niet vergelijken met Alderney Beach aangezien het strand in Bohan nog niet half zo breed is

en er veel meer obstakels zijn, rijd vooral niet over een rots. Na je uiteindelijk van het strand bent

geraakt heb je nog een recht stuk met één enkele chicane te gaan tot je dit allemaal weer opnieuw mag doen.

Het is een héél kleine maar leuke, behendige race. Het gebruik van de knuppel kan je maar beter beperken tot

de delen waar asfalt ligt aangezien je anders wel eens kunt gaan zwemmen.

Extraatje: gewoon wachten tot zij in de fout gaan op het strand, rijdt hier dus niet te snel en behoudt dat voor het afsnijden op het asvaltstukje :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kun je trouwens de Hakuchou Custom vinden? 0_0

Volgens mij kun je die na de eerste random character opdracht van Malc veel zien rondrijden :Y

En om de race in Bohan te halen moet je de rotsen op het strand met een grote boog omzeilen en van te voren afslaan voor die scherpe bocht naar boven :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kun je trouwens de Hakuchou Custom vinden? 0_0

Volgens mij kun je die na de eerste random character opdracht van Malc veel zien rondrijden :Y

En om de race in Bohan te halen moet je de rotsen op het strand met een grote boog omzeilen en van te voren afslaan voor die scherpe bocht naar boven :Y

Na een bepaalde missie kan je zo'n gast bellen en via hem kan je een motor vragen. ;)

MVG. Kratod

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kun je die na de eerste random character opdracht van Malc veel zien rondrijden :Y

Na een bepaalde missie kan je zo'n gast bellen en via hem kan je een motor vragen. ;)

Jullie zitten allebei fout. Je komt hem alleen tegen op Uptown Riders territorium, dus het noorden van Topaz Street. Na Malc's 1e encounter kun je hem van DeSean jatten. Clay kan je bellen voor een normale Hakuchou, niet voor de custom.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit gebruikte ik ook in GTA VC, als je te snel ga dan rem je een beetje en stuur je naar rechts.

Omdat dit geen race motor is wijkt hij veel sneller naar rechts! ;)

Stop met remen en geef gelijk weer gas.

Wat je ook kan doen is voor de bocht wat snelheid te demen/verliezen.

Kijk wel uit voot de bikers, die kunnen je slaan(sla niet terug, want dat kost ook tijd ;) )

MVG. Kratod

Bewerkt: door Kratod
Link to comment
Delen op andere websites

Dit gebruikte ik ook in GTA VC, als jet e snel ga dan rem je een beetje ens tuur je naar rechts.

Omdat dit geenr ace motor is wijkt hij veel sneller naar rechts! ;)

Stop met remen eng eef gelijk weer gas.

Wat je ook kan doen is voor de bocht wat snelheid te demen/verliezen.

Kijk wel uit voot de bikers, die kunnen je slaan(sla niet terug, want dat kost ook tijd ;) )

MVG. Kratod

Kratod, let op je spel fouten :puh:

Dat voertuig kun je makkelijk tegenkomen rond Francis International Airport.

Het is toch een Freeway hea? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Geen Hakuchou, gebruik de Hexer, aangezien die een sublieme Handling heeft.

Toevallig heb ik over de Races in TLaD een gids geschreven icon_mrgreen.gif :

Je start onder een brug, hierna draai je het strand op en dat is verre van makkelijk.

Je kan het niet vergelijken met Alderney Beach aangezien het strand in Bohan nog niet half zo breed is

en er veel meer obstakels zijn, rijd vooral niet over een rots. Na je uiteindelijk van het strand bent

geraakt heb je nog een recht stuk met één enkele chicane te gaan tot je dit allemaal weer opnieuw mag doen.

Het is een héél kleine maar leuke, behendige race. Het gebruik van de knuppel kan je maar beter beperken tot

de delen waar asfalt ligt aangezien je anders wel eens kunt gaan zwemmen.

Extraatje: gewoon wachten tot zij in de fout gaan op het strand, rijdt hier dus niet te snel en behoudt dat voor het afsnijden op het asvaltstukje smile3.gif .

Ik heb die Race met een Sanchez gedaan.

Redelijk snel en heeft een goede grip op zand enz.

Of je moet een Wolfsbane gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...