Jump to content

GTA IV Trophy probleem


Jurrib

Recommended Posts

Een vriend van me die kan geen Trophy's krijgen. Zelfs niet 'Off the boat' die je gelijk al krijgt zonder daar iets voor hoeven te doen. Ik weet wel dat hij vroeger niet om de Trophy's speelde en toen ik GTA IV van hem had geleend dat ik wel wat Trophy's heb gekregen. En nu wil hij zelf om de Trophy's gaan alleen lukt dat niet. Is dit een factor, of maakt dat niks uit? Ook heeft hij het een keer opnieuw gedaan en dan zonder codes te gebruiken. Iemand antwoord hiervoor?

Groet Jurrian :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat probleem had ik eerst ook omdat ik toen nog niet verbonden was met het internet. Dus ik ben bang dat hij een nieuwe savegame moet maken.

Ook dat heeft hij al geprobeerd, en je hebt voor trophy's toch geen internet nodig?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat probleem had ik eerst ook omdat ik toen nog niet verbonden was met het internet. Dus ik ben bang dat hij een nieuwe savegame moet maken.

Ook dat heeft hij al geprobeerd, en je hebt voor trophy's toch geen internet nodig?

Je hebt geen internetverbinding nodig voor de Trophy's. Bij 'Off the Boat' zou ik gewoon de hele cut-scene bekijken.

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...