K1pc0rn Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 ik heb een probleem met het beeld in MW 2 hoe krijg ik dit goed? ik heb al: "set to optimal and audio settings" maar dat helpt niet Reageren
wesley123 Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 wat zijn de specs van je laptop? Reageren
iefen Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 (bewerkt) set to optimal is waarop je het snelste speelt ik zou ff eerst op linker alt + enter drukken en dan nog ff je resolutie terug zetten of zo laten dan speel je vet snel maar lelijk linker alt + enter is als het goed is de oplossing Bewerkt: 2 juni 2010 door iefen Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 ik heb een probleem met het beeld in MW 2[...] hoe krijg ik dit goed? ik heb al: "set to optimal and audio settings" maar dat helpt niet Wat is het probleem dan? Reageren
Hayte Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Klik op de juiste resolutie voor jouw scherm, ga daarna naar Advaced Video, zorg dat Windowed Mode op Off staat, en dan op OK klikken. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 wat zijn de specs van je laptop? kheb niet eens een laptop heb de Resolutie gwn ff wat lager gezet anders schokt hij een beetje set to optimal is waarop je het snelste speelt ik zou ff eerst op linker alt + enter drukken en dan nog ff je resolutie terug zetten of zo laten dan speel je vet snel maar lelijk linker alt + enter is als het goed is de oplossing Thanks. het werkt >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Reageren
wesley123 Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 wat zijn de specs van je laptop? kheb niet eens een laptop heb de Resolutie gwn ff wat lager gezet anders schokt hij een beetje dat vroeg ik niet, ik vroeg de specificaties van je pc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.