Little Jacob Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Hey ik heb een vraag/probleem! Als ik op de ps3 naar multiplayer ga en ik druk op join freeroam of een andere game dan ben ik de enigste die in dat spel zit.. Het is wel in public mode dus ik vroeg me af hoe ik een bestaande game moet joinen, bijv die van r* voor de throphy thanks Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Zeker weten? Er zal wel toch een game zijn waarbij je met players zit? En werkt Gang matches/ Free For All? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Zeker weten? Er zal wel toch een game zijn waarbij je met players zit? En werkt Gang matches/ Free For All? Ja dat werkt maar dan zit ik er gewoon alleen in. Ook bij freeroam en bij shootout dan zit ik er als enige in en dan later kwam er nog iemand binnen. Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Misschien is je internet slecht? Overigens heb ik het ook dat er eerst bijna niemand in zit, en dat er later bijkomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.