Jump to content

FIB Buffalo


Axelectric_

Recommended Posts

Weet er iemand een manier om de FIB Buffalo te krijgen, ZONDER cheats? En ook niet door gewoon 5 sterretjes te krijgen want dan wordt ik geownd door de po-leece :engel:

EDIT: Ik speel op PS3 :7

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, je hebt alle mogelijkheden al opgenoemd, en ik neem aan dat je op een console speelt, dus dan is het antwoord: NIET. ;)

Ik vergeet altijd te vermelden dat ik op PS3 speel :7

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een andere manier om er aan te komen dan moet je wel TLAD hebben. :Y

Dan is er een missie waarin je tegen een paar FBI kerels vecht (makkelijke missie) en als je klaar bent met die missie dan staan er 5 FIB Buffalo's die je gewoon kan meenemen. :puh: Zonder dat je een wanted level krijgt.

Btw: De missie noemt: "Bad Cop Drop"

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een andere manier om er aan te komen dan moet je wel TLAD hebben. :Y

Dan is er een missie waarin je tegen een paar FBI kerels vecht (makkelijke missie) en als je klaar bent met die missie dan staan er 5 FIB Buffalo's die je gewoon kan meenemen. :puh: Zonder dat je een wanted level krijgt.

Btw: De missie noemt: "Bad Cop Drop"

Ook in TBoGT kun je hem krijgen in de missie Going Deep van Ray Bulgarin waarbij je moet vluchten in een FIB Buffalon :Y en tevens de missie kunt halen zonder Wanted level :Y

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

En in TBOGT kan je ze ook in een normale versie vinden (dus geen fib). Neem een zwarte hiervan en je hebt net een fib uitvoering, alleen dan zonder sirene. :puh:

Ik wil liever een FIB Buffalo, toch bedankt :tu:

Er is een andere manier om er aan te komen dan moet je wel TLAD hebben. :Y

Dan is er een missie waarin je tegen een paar FBI kerels vecht (makkelijke missie) en als je klaar bent met die missie dan staan er 5 FIB Buffalo's die je gewoon kan meenemen. :puh: Zonder dat je een wanted level krijgt.

Btw: De missie noemt: "Bad Cop Drop"

Ook in TBoGT kun je hem krijgen in de missie Going Deep van Ray Bulgarin waarbij je moet vluchten in een FIB Buffalon :Y en tevens de missie kunt halen zonder Wanted level :Y

Bedankt, ik zal dit morgen even proberen! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is komt de FIB alleen als je terroristische aanslagen pleegt. Heb dat een keer gelezen in een ander topic met ongeveer dezelfde vraag. Het ging er, als ik het me goed herinner, niet zo zeer om het krijgen van 5 sterren. Je zou de auto ook achter je aan krijgen bij minder sterren, als je maar veel explosies veroorzaakt en zo.

Probeer dus eens wat terroristische aanslagen te plegen, te denken aan veel politiewagens opblazen(granaten eronder rollen of met RPG schieten)... Als je al een helicopter achter je aan hebt, ook die neerhalen met een RPG. Als je het daarmee niet te dol maakt, kun je in theorie dus de FIB Buffalo achter je aan krijgen bij bijvoorbeeld 3 of 4 sterren. Misschien dat je dat nog lang genoeg uit houdt om de Buffalo te stelen en hem bij je safehouse te zetten. Als je daarna eventueel dood gaat is dat natuurlijk niet zo erg, want hij blijft dan gewoon staan :).

Probeer het eens uit :)

@Hieronder: Kan best eens kloppen dat dat van jou kwam. Anyway, misschien heeft hij geluk en arriveert de FIB eerder dan de Noose of iets dergelijks. Er is niet echt een andere mogelijkheid in IV, dus kan hij het op deze manier proberen.

@JVJ daaronder: Ja alleen dat probleem heb je sowieso wel als je die FIB Buffalo wil saven. Dus dat heeft totaal niets met het topic te maken...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb je van mij Mythbuster :7. Maar de FIB verschijnt altijd pas bij minstens 4 sterren, waardoor je ook de NOOSE achter je aankrijgt en het ineens een stuk moeilijker word om het er levend vanaf te brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat je dat nog lang genoeg uit houdt om de Buffalo te stelen en hem bij je safehouse te zetten. Als je daarna eventueel dood gaat is dat natuurlijk niet zo erg, want hij blijft dan gewoon staan :).

Maar als je ongeluk hebt, carjackt er een agent die geparkeerde wagen om je achterna te zitten :Y Zo was ik eens mijn Infernus kwijt :-(

Link to comment
Delen op andere websites

In principe snap ik de moeite niet, want het is zo moeilijk niet om de politie te ontwijken in een FIB Buffalo. Ga dus gewoon een gevecht met de juten aan, en scheer hem weg zodra je een FIB Buffalo hebt. Dan breng je hem naar Playboy X´s safehouse. Door de kleinere straatjes heeft de politie daar moeite om je achterna te zitten ;). Daarna ga je naar binnen en ga je op je bed liggen (saven niet verplicht) en je bent de politie kwijt, just like that ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen die gemakkelijk een FIB Buffalo wil raad ik de missie Going Deep aan, eens je ze allemaal gedood hebt en Ray en Timur moet terugbrengen, liggen er een paar FIB's voor het rapen :tu: (tenzij je ze niet laat ontploffen)

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen die gemakkelijk een FIB Buffalo wil raad ik de missie Going Deep aan, eens je ze allemaal gedood hebt en Ray en Timur moet terugbrengen, liggen er een paar FIB's voor het rapen :tu: (tenzij je ze niet laat ontploffen)

dat zeg ik net daarboven :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...