Jump to content

FIB Buffalo


Axelectric_

Recommended Posts

Iedereen die gemakkelijk een FIB Buffalo wil raad ik de missie Going Deep aan, eens je ze allemaal gedood hebt en Ray en Timur moet terugbrengen, liggen er een paar FIB's voor het rapen :tu: (tenzij je ze niet laat ontploffen)

dat zeg ik net daarboven :7

Ik raad het de anderen gewoon aan :7

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen die gemakkelijk een FIB Buffalo wil raad ik de missie Going Deep aan, eens je ze allemaal gedood hebt en Ray en Timur moet terugbrengen, liggen er een paar FIB's voor het rapen :tu: (tenzij je ze niet laat ontploffen)

dat zeg ik net daarboven :7

Ik raad het de anderen gewoon aan :7

Right... lees dan de volgende keer op z'n minst de posts die al eerder zijn geplaatst voordat je zelf iets plaatst :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Maar de FIB verschijnt altijd pas bij minstens 4 sterren, waardoor je ook de NOOSE achter je aankrijgt en het ineens een stuk moeilijker word om het er levend vanaf te brengen.

Hier ben ik het niet mee eens, De FIB kan ook bij 3 sterren achter je aankomen, Dit heb ik namelijk vandaag meegemaakt, En dan heb je nog geen last van de NOOSE.

Ik heb trouwens GEEN terroristische aanslagen gepleegd om de FIB achter me aan te krijgen, Ik schoot gewoon met een rap tempo heel veel agenten dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb trouwens GEEN terroristische aanslagen gepleegd om de FIB achter me aan te krijgen, Ik schoot gewoon met een rap tempo heel veel agenten dood.

Voor het spel zijn dat ook terroristische aanslagen, het stapelt zich op, hoe langer dat je bezig bent hoe meer je wordt gezocht, maar dat is niet meer naar logisch en dat wist je zelf ook hoop ik.

Over de FIB: die komen toch echt pas bij 4 sterren hoor, ofwel heb jij niet goed naar je sterren gekeken, maar ze verschijnen pas vanaf 4 sterren.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor degene die de auto nog willen, ik heb gisteren op een website een briljante, eenvoudige manier gevonden om de FIB Buffalo te krijgen. Met deze manier zal er geen NOOSE achter je aan komen, maar wel de FIB; bij andere methodes komt bijna altijd zowel de FIB als de NOOSE tegelijk achter je aan... Je zult nu dus geen last hebben van de NOOSE als je je Buffalo wil krijgen.

Iedereen het Algonquin safehouse... De meeste zullen weten dat er in dat safehouse een laptop staat. Zet jezelf achter de laptop, en ga naar de volgende site(ingame dus hè): www.littlelacysurprisepageant.com . Nu zul je een aantal sterren krijgen(4 of zo)... Ga naar buiten, blijf vlak voor je safehouse staan en wacht tot er een FIB team gestuurd wordt.

Als er een NOOSE team aan komt, reload je je game en probeer je het opnieuw; komt er een FIB team aan, dan schiet je de passagiers en bestuurder ervan dood(eventueel nog vóór ze uitgestapt zijn, zodat ze niet op je schieten), parkeer je de Buffalo, ren je safehouse weer in, en save je spel. De politie zit nu niet meer achter je aan, en je Buffalo staat op je te wachten op je parkeerplaats... Parkeer hem ergens waar je bijna nooit langs komt als je politie achter je aan hebt, anders wordt je Buffalo nogal snel gebruikt door een politieagent te voet...

:) Makes it a whole lot easier, of niet dan? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb trouwens GEEN terroristische aanslagen gepleegd om de FIB achter me aan te krijgen, Ik schoot gewoon met een rap tempo heel veel agenten dood.

Voor het spel zijn dat ook terroristische aanslagen, het stapelt zich op, hoe langer dat je bezig bent hoe meer je wordt gezocht, maar dat is niet meer naar logisch en dat wist je zelf ook hoop ik.

Over de FIB: die komen toch echt pas bij 4 sterren hoor, ofwel heb jij niet goed naar je sterren gekeken, maar ze verschijnen pas vanaf 4 sterren.

'Voor het spel zijn dat ook terroristische aanslagen' Oke dat wist ik dus niet (Eerlijk gezegd) Ik dacht dan meteen aan het opblazen van voertuigen ofzoiets.

Maar had gister toch echt bij 3 sterren een FIB Bufallo achter me aan gekregen, Zoiets vergeet ik niet snel, Vooral als ik binnen enkele seconden dood ben.

En ja, Dat wist ik dan weer wel, Hearv94. ;) (Ik mag dan wel dom wezen, Maar zo dom ben ik nou ook weer niet) :schater: (En ik ben ook NIET blind trouwens) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

'Voor het spel zijn dat ook terroristische aanslagen' Oke dat wist ik dus niet (Eerlijk gezegd) Ik dacht dan meteen aan het opblazen van voertuigen ofzoiets.

Daar kan deze âgina op gta.wikia je wel wat meer uitleg over geven.

'Continuing to cause collateral damage (killing civilians and destroying vehicles)'

Over die Fib heb ik wel nog iets te zeggen: fout in je spel dan :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Is zo, máár je hebt veel meer schuilplekken om je te verstoppen of om dekking achter te zoeken. Je kunt onderaan (binnen het gebouw, maar buiten je kamer) gewoon blijven wachten en alle agenten die binnenkomen moeiteloos neerknallen zonder geraakt te wroden. Je wacht gewoon tot je een FIB Buffalo ziet verschijnen door de deur, als hij er is sprint je naar buiten, onderweg schiet je even een aantal van de laatste agenten neer die er op dat moment nog staan, je sprint naar de auto, plaatst hem in het vak, en sprint weer naar binnen... Tijdens dat alles hoef je in principe maar 30 seconden buiten te zijn, in die 30 secondes ga je waarschijnlijk nog niet dood, en if so: gewoon zorgen dat je ondertussen de auto al neer hebt gezet... Zolang hij er staat als je dood gaat, staat hij er nog als je weer bij het ziekenhuis spawnt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...