deskjet92 Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 er komt na 8streepjes installatie een fout er staan feature: Grand Theft Auto: San Andreas Game Data Component: audio File: E:\data2.cab error: onjuiste functie. kan je me aub helpen ik zou je heel dankbaar zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeemon Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Een nogal veel voorkomend probleem bij die DVD's van Rockstar games :-O Tot nu toe is volgens mij steeds de DVD ruilen de oplossing geweest. Ik heb het zelf ook een keer gehad met een ander spel, ook bij een *.CAB bestand. Toen had ik hem in een nieuwere DVD speler in dezelfde computer geprobeert en die deed het wel, dus het kan ook nog je speler zijn die vies is..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radeon Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Een nogal veel voorkomend probleem bij die DVD's van Rockstar games :-OTot nu toe is volgens mij steeds de DVD ruilen de oplossing geweest. Ik heb het zelf ook een keer gehad met een ander spel, ook bij een *.CAB bestand. Toen had ik hem in een nieuwere DVD speler in dezelfde computer geprobeert en die deed het wel, dus het kan ook nog je speler zijn die vies is..... KOmt ook veel voor bij illigale versies.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 KOmt ook veel voor bij illigale versies.... Dus?.. :huh: Een originele game kan net zo goed een kras hebben waardoor een deel het niet meer doet. Zoals zeemon als zei, ruilen is de beste manier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deskjet92 Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 ja maar op een andere computer werkt hij wel dus het ligt niet aan de cd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Het is een dvd. Ga ruilen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 ik heb ook la geruild maar toen deed hij het nog niet :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.