Jump to content

SOTM Stemptopic - Thema: South Africa WK 2010

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste allemaal! Helaas weinig inzendingen binnen gekregen, toch voldoende om een battle te kunnen starten. In totaal zijn er twee deelnemers die graag een poging wilde wagen met dit thema.

Ik stel u voor aan de volgende personen Klik.

Succes heren!

Stemmen gaat als volgt:

[b]Naam: [/b](deelnemer)
[b]Waarom:[/b] (niet verplicht)

Geplaatst:

[b]Naam: [/b] TomHagen

[b]Waarom:[/b] Hij steekt er gewoon boven uit. Die van jellemuis vind ik niet echt bijzonder.

Geplaatst:

Naam: jellemuis (deelnemer)

Waarom: Omdat hij de mooiste heeft en er volgens mij heel veel werk in heeft gestoken (niet verplicht)

Geplaatst:

Naam: Jellemuis

Waarom: Het was een moeilijk keuze ze liggen heel dicht bij elkaar en op het eerste zicht kan ik niet echt kiezen, maar als ik dan is goed kijk ziet die van TomHagen er nogal simpel (het zal zeker wel wat werk zijn geweest dan kan ik geloven), maar als je hem vergelijkt me die van Jellemuis dan is die van Jellemuis veel gedetailleerd en in totaalbeeld ook mooier. :puh:

Maar zowel TomHagen als Jellemuis hebben allebei een hele mooie signature gemaakt! :tu:

Geplaatst:

Naam: Jellemuis

Waarom:Ik vind dit erg knap werk, zonder al die speciale effecten weet hij er toch een prachtige signature van te maken! KUTGW

Geplaatst:

Naam: jellemuis

Waarom: Ongeveer dezelfde reden als BoerBanaan, die van jellemuis is simpel, zonder effecten, daar houd ik wel van.

Geplaatst:

1 puntje, die achtergrond van mij is juist 1 en al effect :puh:

Naam: TomHagen

Waarom: omdat het egoistisch is om op mezelf te stemmen :puh:

Geplaatst:

En de winnaar is................... jellemuis! Gefeliciteerd met je overwinning! Jouw ingezonden signature komt 1 maand lang boven aan het Graphics forum als header te hangen. Tomhagen, bedankt voor je inzending. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...