Jump to content

Shogun 2: Total War

Recommended Posts

Geplaatst:

Shogun 2: Total War

Ontwikkelaar: The Creative Assembly

Uitgever: Sega

Genre: Strategy

Platforms: PC

Aantal spelers: Max 8 (multiplayer)

Release: 15/03/2011

Demo: Klik

Website: Klik

Na het matige Empire: Total War en Napoleon: Total War gaat the Creative Assembly terug naar zijn "roots" door middel van een remake van het fantastische spel waar het allemaal mee begon, Shogun: Total War.

Announcement Trailer: http://uk.wii.ign.com/dor/objects/14352169/trauma-team/videos/traumateam_trl_drama_52710.html;jsessionid=1fao29umy8g4j

Zelf als hardcore total war game kijk ik natuurlijk erg uit naar deze game. Napoleon en Empire vond ik niet echt total war waardig en ik hoop dat CA het allemaal goed gaat maken met Shogun 2: Total War. We zijn van dat kut buskruit af en mogen weer lekker onze vijand in de pan hakken met zwaarden en pijl en boog :bier:.

Preview:

http://uk.pc.ign.com/articles/109/1093664p1.html

>>> Door Svenie: Lijstje met gegevens toegevoegd. Gelieve dit in het vervolg ook te doen<<<

Geplaatst:

Napoleon: Total War was toch wel veel beter dan (de nog niet af zijnde) Empire: Total War, dus daar ben ik het niet mee eens. Echter, elke nieuwe Total War game maakt mij weer heerlijk warm :).

Geplaatst:

Had er al wat van gezien, ben beetje total war fan. Maar ze komen wel snel na elkaar.

Komt omdat ze 2 studio's hebben. ETW was al vanaf 2005 in ontwikkeling. Deze zou best ook al enkele jaren in ontwikkeling zijn geweest.

En Empire en Napoleon hadden gewoon totaal die total war atmosfeer niet.

Geplaatst:

Had er al wat van gezien, ben beetje total war fan. Maar ze komen wel snel na elkaar.

Komt omdat ze 2 studio's hebben. ETW was al vanaf 2005 in ontwikkeling. Deze zou best ook al enkele jaren in ontwikkeling zijn geweest.

En Empire en Napoleon hadden gewoon totaal die total war atmosfeer niet.

Welke studio's hebben welke total wars gemaakt dan?

En wat bedoel je met dat laatste zinnetje ?

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik hoop dat je ook in deze game Naval battles krijgt haha, met van die schilpad schepen ( die van Age of Empire's 2 :puh: ) en tireme's enzo haha lijkt me wel tof...

Geplaatst:

Zelf heb ik Rome TW en Empire TW, ik hou veel liever van de 'hack and slash' tw games dan het met buskruit bezaaide napoleon en empire tw.

En hier nog een zeer mooie 'gameplay' trailer.

Geplaatst:

ik zelf heb Medieval Total War, Empire Total War & Napoleon Total War, waarvan ik napoleon meer een gepatchte Empire Total War vind.

De leukste vind ik Napoleon Total War. Lekker tactisch met linies werken enzo en vooral de scheepsbattles zijn er leuk in :D

Geplaatst:

ik zelf heb Medieval Total War, Empire Total War & Napoleon Total War, waarvan ik napoleon meer een gepatchte Empire Total War vind.

De leukste vind ik Napoleon Total War. Lekker tactisch met linies werken enzo en vooral de scheepsbattles zijn er leuk in :D

Napoleon: Total War was eerst ook bedoeld als uitbreiding van Empire: Total War. Maar ze wouden features toevoegen die modificaties van de engine vereisten waardoor het dus een stand alone game werd.

Beste game tot nu toe vind ik nog Medieval II: Total War, gevolgd door Rome, Empire en Napoleon. Total War is echt mijn favoriete game serie allertijden. Speel Medieval II: Total War sinds 2007 en speel het nu nog steeds. Wel met mods welteverstaan. Evenals af en toe RTW en ETW/NTW.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Heb inmiddels meer gezien van de game, zag dat er ook een nacht modus in zit :puh: (bij veldslag) en dat je de map ook moet 'verkennen' om te zien hoe de regio's er gedetailleerd uit zien, lijkt me echt heel leuk spel :puh: heb er zin in

Oo ja zag net dat er impressie was verschenen op insidegamer!

Imprssie inside gamer

Cylas

Geplaatst:

Heb inmiddels meer gezien van de game, zag dat er ook een nacht modus in zit :puh: (bij veldslag) en dat je de map ook moet 'verkennen' om te zien hoe de regio's er gedetailleerd uit zien, lijkt me echt heel leuk spel :puh: heb er zin in

Imprssie inside gamer

Cylas

Een nacht modus is heus niet nieuw. Onder ander RTW:BI en M2TW hadder er een.

• 5 maanden later...
Geplaatst:

Imprssie inside gamer

Cylas

Een nacht modus is heus niet nieuw. Onder ander RTW:BI en M2TW hadder er een.

wel nieuw met deze engine :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...