paolodamasta Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 (bewerkt) Missie(s):Flight School Learning to Fly Cheaten: Nee Versie: 2 Overig: eerste 2 onderdelen reeds gehaald Savegame: GTASAsf1.b Bewerkt: 6 juni 2010 door paolodamasta
paolodamasta Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 ik zal eens proberen Dat zou erg mooi zijn! Succes!
Doggi Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 (bewerkt) Mission passed! Beloning: Respect+ GTASAsf1.b Bewerkt: 6 juni 2010 door Doggi
paolodamasta Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Ontzettend bedankt voor je hulp! Echter, wanneer ik de save-game open begint de gehele storyline opnieuw, dus een geheel nieuwe game... Dus ik laat mijn oproep nog even open staan.
.Timothy Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Hij zal hem wel niet door de converter hebben gehaald. Dit is de goede: klik Hij is geüpload op RapidShare, omdat ik niet op GTAForum.nl kan uploaden vanwege de beveiliging van mijn school.
paolodamasta Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Hij zal hem wel niet door de converter hebben gehaald. Dit is de goede: klik Hij is geüpload op RapidShare, omdat ik niet op GTAForum.nl kan uploaden vanwege de beveiliging van mijn school. Jaha, nu doet hij het! Super! Allemaal reuze bedankt voor de geweldige hulp! Top!
Recommended Posts