Jump to content

Wat vindt jij nou irri aan SA


DragonLord

Wat vindt jij nou irri aan SA  

  1. 1. Wat vindt jij nou irri aan SA

    • Voertuigen
      1
    • Missie's
      1
    • Graphics
      4
    • Verkeer
      18
    • Het land van SA
      0
    • Besturing
      4
    • Anders namelijk
      10


Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Karel-

    2

  • DragonLord

    2

  • TopCat

    2

  • Dri3s

    2

Top Posters In This Topic

Het verkeer had inderdaad wel iets minder agressief gemogen... Ik ben onderhand zo bang voor het verkeer dat ik zelfs op stoplichten ga letten. :wacko:

De hoeveelheid ongelukken op de snelweg is ook absurd, maar dat zegt misschien ook wel iets over mij... ^_^

@ Topicstarter: Verbeter de wereld, begin bij jezelf... Je bent vergeten je eigen mening mee te delen.

Link to comment
Delen op andere websites

- Als je met een policebike rijd en je zet je sirene aan gaat niemand aan de kant :angry: (dat heb ik toch).

- Als je vigilant (let niet op de spelling) doet en er staat een flik te kijken hoe je die misdadigers neerschiet, dan heb je een wanted level! :blink:

- 5 infernus achter elkaar in LV?? <_<

Link to comment
Delen op andere websites

@Lantyz: Hij heeft wat later zijn meing gegeven.

ONTOPIC:

Lol dat verkeer is soms wel irritant, maar het heeft ook wel wat comisch. (Wel irritant als je soms over het platteland loopt en er komt zo'n poltitie achtervolging die je in eens platrijd :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

idd als je superzalig aan het rijde bent op het linker/rechter vak je wilt ze voorbij steke als je ze net voorbij wilt steke gaan ze ineens naar jou rijk vak zijn gwn

kut bots volgens mij op ps2 is het ni dacht ik

Link to comment
Delen op andere websites

Verkeer is inderdaad irritant. Snelwegen vind ik juist wel fijn, alleen die auto's die er rijden zijn gewoon eng. Verder vind ik die vriendinnen ook maar niks, je moet ze maar onderhouden.

Link to comment
Delen op andere websites

idd als je superzalig aan het rijde bent op het linker/rechter vak je wilt ze voorbij steke als je ze net voorbij wilt steke gaan ze ineens naar jou rijk vak zijn gwn

kut bots volgens mij op ps2 is het ni dacht ik

op de ps2 heb je dat net zo goed <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...