ietsAnders0 Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Beste mensen. Er is sinds kort een programmatje uit genaamd: Red Dead Editor. Hiermee kan je bijvoorbeeld zelf je geld bepalen, alle wapens, alle paarden. Max honour/Max fame. Wat je maar wilt! Alleen vroeger moest je je HDD openmaken en dat was heel veel gepruts alleen een paar week terug is er een update geweest voor USB stick support. Dus gewoon savegame op USB zetten en kopieeren naar je pc Reageren
Dakendak Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Ik snap trouwens niet waarom je dit zou gebruiken. Wat is er nou zo leuk aan om direct geld, alle wapens, paarden,... te hebben? Je speeltijd word 100x verkort hierdoor. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Tja voor de cheaters onder ons of voor mensen die het spel al hebben uitgespeeld en zich vervelen oid. En als je ingame cheats gebruikt kan je niet meer saven en doormiddel van dit tooltje wel. tevens weet ik niet of ik een linkje mag plaatsen maar als dat niet zo is verwacht ik een PBtje in me postvakje! http://www.xbox360-content.com/forums/xbox-360-modding-programs/3757-red-dead-editor.html Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.