mike-u2 Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 Hallo, Ik heb al een paar keer geprobeerd om verschillende savegames van deze website op de playstation te zetten. Bij de oude playstation3 die dikke lukte het zonder problemen. Nu is die kapot gegaan en heb ik zo'n playstation slim. Nu wil ik gewoon hetzelfde doen, dus via usb overzetten en kopiëren, maar als ik dan me spel op start zegt ie "You do not create this game. File can not be load" Ik ben eerst gaan zoeken bij de instellingen of er zoiets op zat dat je elkaars profiel niet kan bespelen ofso en dat uit kan zetten maar heb zoiets niet kunnen vinden. Iemand hier verstand mee? Gr Mike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitchelhal Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 Hallo, Ik heb al een paar keer geprobeerd om verschillende savegames van deze website op de playstation te zetten. Bij de oude playstation3 die dikke lukte het zonder problemen. Nu is die kapot gegaan en heb ik zo'n playstation slim. Nu wil ik gewoon hetzelfde doen, dus via usb overzetten en kopiëren, maar als ik dan me spel op start zegt ie "You do not create this game. File can not be load" Ik ben eerst gaan zoeken bij de instellingen of er zoiets op zat dat je elkaars profiel niet kan bespelen ofso en dat uit kan zetten maar heb zoiets niet kunnen vinden. Iemand hier verstand mee? Gr Mike Dit heb ik ook maar weet iemand misschien hoe dit kan en hoe je dit kan fixen Wnat hij geeft aan You did not create this save game data. File cannot be loaded Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 (bewerkt) Jullie moeten XLiveless downloaden Bewerkt: 4 juni 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mike-u2 Geplaatst: 4 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 Jullie moeten XLiveless downloaden Bedankt. Maar is dit ook voor de Playstation 3? Want ik begrijp uit de readme die erbij gesloten zat dat dit voor de computer is. En mijn probleem is voor de Playstation 3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 Dan is dit niet mogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.