Jump to content

Savegame TBOGT PS3 instaleert niet.


mike-u2

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb al een paar keer geprobeerd om verschillende savegames van deze website op de playstation te zetten. Bij de oude playstation3 die dikke lukte het zonder problemen. Nu is die kapot gegaan en heb ik zo'n playstation slim. Nu wil ik gewoon hetzelfde doen, dus via usb overzetten en kopiëren, maar als ik dan me spel op start zegt ie

"You do not create this game. File can not be load"

Ik ben eerst gaan zoeken bij de instellingen of er zoiets op zat dat je elkaars profiel niet kan bespelen ofso en dat uit kan zetten maar heb zoiets niet kunnen vinden. Iemand hier verstand mee?

Gr Mike

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb al een paar keer geprobeerd om verschillende savegames van deze website op de playstation te zetten. Bij de oude playstation3 die dikke lukte het zonder problemen. Nu is die kapot gegaan en heb ik zo'n playstation slim. Nu wil ik gewoon hetzelfde doen, dus via usb overzetten en kopiëren, maar als ik dan me spel op start zegt ie

"You do not create this game. File can not be load"

Ik ben eerst gaan zoeken bij de instellingen of er zoiets op zat dat je elkaars profiel niet kan bespelen ofso en dat uit kan zetten maar heb zoiets niet kunnen vinden. Iemand hier verstand mee?

Gr Mike

Dit heb ik ook maar weet iemand misschien hoe dit kan en hoe je dit kan fixen

Wnat hij geeft aan You did not create this save game data. File cannot be loaded

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...