mistery Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 (bewerkt) hoi, In van machima filmpjes zie je meestal dat nico zomaar valt. Nu is mijn vraag: hoe laat je nico vallen. (ik speel op de PS3) Ik zou heel blij zijn als jullie me zouden kunnen helpen. Alvast bedankt, mistery (Stephan Batenburg) Bewerkt: 3 juni 2010 door mistery Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 Op een PS3 kan dit helaas niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 Dit kan inderdaad niet op de Ps3. Maar hoe hij dat doet komt doordat hij een mod heeft die 'Ragdoll' heet. Aangezien de Ps3 nog niet gehackt is kan het niet. Dit kan trouwens alleen op de pc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mistery Geplaatst: 3 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 ow das heel jammer. maarja tog bedankt hier kan een slotje op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 je kan niko wel laten van als je dronken bent met lopen maar dat is het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xKoetye Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2010 lykt my wel leuk:P kan dit ook op xbox360? zoja hoe dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2010 lykt my wel leuk:P kan dit ook op xbox360? zoja hoe dan? Met een vriend/ vriendin uitgaan naar een bar om te drinken. Wanneer je daaruit bent is Niko altijd zat, en zijn vriend/vriendin ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.