Daffy Duck Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 (bewerkt) Ik heb nu een paar multiplayer gespeeld en ik vind het irritant dat ik steeds mensen erdoorheen hoor blèren. Is er een mogelijkheid om mensen te muten(behalve het geluid van de tv uitzetten)? Ik speel op de PS3. Bewerkt: 3 juni 2010 door Daffy Duck Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Druk Select > Tab "Friends". Selecteer dan de persoon. Dan krijg je opties om het te muten en/of kicken. Reageren
Dakendak Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Druk Select > Tab "Friends". Selecteer dan de persoon. Dan krijg je opties om het te muten en/of kicken. Toch niet bij friends? Gewoon 31 (wel eerst Select) Reageren
Hayte Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Druk Select > Tab "Friends". Selecteer dan de persoon. Dan krijg je opties om het te muten en/of kicken. Toch niet bij friends? Gewoon 31 (wel eerst Select) De tab heet Players. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.