Jump to content

Is het mogelijk om nieuwe kleuren ingame te zetten?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik zou graag wat nieuwe kleuren in IV willen zien. Dus dat je net als in SA een nieuwe carcolor line aanmaakt. Nou is mijn vraag, is dit mogelijk?

MVG, LSD :) .

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het geprobeerd, maar geen succes :N .

EDIT: Het is me gelukt! Alleen zijn alle kleuren een plaats opgeschoven, dus very white is nu lammy orange etc. :puh:

Mijn favo kleur :) (de kleuropschuiving kun je zien aan de Dukes in de achtergrond):

poep.jpg

Bewerkt: door LSDesign
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de carcolor onderaan #GREEN geflikkerd in de carcolors.dat, als #134, aangezien Simple Native maar 133 carcolors leest, kun je hem niet onderaan zetten, tenzij je in de trainer.ini de saved carcolor slots dan van #voorbeeld #voorbeeld naar #134 #134 veranderd. Ik denk toch dat ik dat maar ga doen, dus dat ik alle saved carcolor slots naar mijn eigen kleurencodes verander.

Is het ook mogelijk om gewoon ergens in de trainer.ini 133 kleuren naar 134 kleuren leesbaar te maken?

Bewerkt: door LSDesign
Geplaatst:

Is het ook mogelijk om gewoon ergens in de trainer.ini 133 kleuren naar 134 kleuren leesbaar te maken?

Als dit hardcoded in de modificatie zit, dan kan het niet. Als je ergens in het .ini bestand of in de trainer zelf dit kan aanpassen is dit de enige mogelijkheid :).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...