mooijtje Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 Hi, Is er een cop-bike op GTA IV op de PS3, ik heb het op foto's gezien op een forum... Zo ja ! Waar dan ?? Ty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 Enkel te vinden in de MP van TBoGT . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mooijtje Geplaatst: 3 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 Enkel te vinden in de MP van TBoGT . ok Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 Bike = fiets. In GTA IV wordt niet gefietst... Ik neem aan dat je de politie-motor bedoelt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 (bewerkt) Bike = fiets. In GTA IV wordt niet gefietst... Ik neem aan dat je de politie-motor bedoelt? Wat denk je nu zelf? Bestaat er iets al een politie fiets..? Bewerkt: 4 juni 2010 door SNIPER44 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 Bestaat er iets al een politie fiets..? Euhm ja, dat bestaat weldegelijk . guardian80, de Police Bike noemt nu eenmaal zo in het spel . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 Bestaat er iets al een politie fiets..? Euhm ja, dat bestaat weldegelijk . Bedoelde ingame. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2010 Bike kan zowel motor als fiets betekenen hoor, pas in het vervolg dus een beetje logica toe voor je zoiets post he . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2010 welraar dat hij niet in single player is te vinden.mischien doen ze dat nog in een update Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
300400500s Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2010 Bike = fiets. In GTA IV wordt niet gefietst... Ik neem aan dat je de politie-motor bedoelt? Fiets is in het engels bike of bicycle. Een motor kan een bike, chopper of motorbike zijn. Bike kan dus bij allebei... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.