mooijtje Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Hi! Kan je op GTA IV ook een cop uniform krijgen ?? Ty Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Dat is jammer genoeg niet mogelijk ... Reageren
mooijtje Geplaatst: 3 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Dat is jammer genoeg niet mogelijk ... Demn Reageren
Fezz Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Wel met een Modificatie, maar dat is alleen voor de PC en ik weet niet op welk platform jij speelt. Reageren
hondamt5 Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 ik heb sinds kort een mod: Police Pursuit Mod (GTA IV) ik vind het supermooi, je bent dan zelf een agent en moet dus de wet handhaven. je hebt achtervolgingen, transport van gevangenen enz enz. hier een filmpje van de eerste versie: ik vind het een echte aanrader. btw. je bent echt een agent dus als je iemand neerschiet dan krijg je geen politie achter je aan. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 ik heb sinds kort een mod: Police Pursuit Mod (GTA IV) ik vind het supermooi, je bent dan zelf een agent en moet dus de wet handhaven. je hebt achtervolgingen, transport van gevangenen enz enz. hier een filmpje van de eerste versie: ik vind het een echte aanrader. btw. je bent echt een agent dus als je iemand neerschiet dan krijg je geen politie achter je aan. Cool!!! Downloaden !!!! Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Hier is LCPD FR mod Het is een andere police mod dan degene die al gegeven is. Beide mods hebben hun + en - kanten. Dus de keuze is aan jouw voor welke mod je gebruikt. Dit is natuurlijk alleen maar voor PC. Reageren
bramboy Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 (bewerkt) Cool!!! Downloaden !!!! Ik vind zelf 'Police Persuit mod' het beste van die gegeven zijn zelf heb ik ook deze: LCPD First Response mod geprobeeert ook goed Eventueel de download nog ghehe ik en me overheenlezen van andere mensen .. Bewerkt: 3 augustus 2010 door bramboy Reageren
Faex Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Wauw die mod lijkt me echt leuk. Maar gauw weer eens gta iv gaan spelen Reageren
mooijtje Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Naja, ik heb GTAIV op me ps3 :S maar ik ga ht voor men pc kopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.