Jump to content

Waar is Tony ?


[B]ig [S]moke

Recommended Posts

ig moke' date=' 3 June 2010 - 18:11 ' timestamp='1275581466' post='1666075']

na de missie deparature time is tony in eens weg. ik kan hem ook niet bellen ?? wie kan mij vertellen wat er met hem gebeurt is ??

Nou, zijn zaken zijn gered uit handen van de maffia en alle andere vijanden. Aangezien je na de verhaallijn nog steeds in zijn nachtclubs kan feesten en missies kan doen, veronderstel ik dat hij nog steeds de eigenaar is, zonder alle problemen rond zijn hoofd. Daarom dat hij Luis niet meer hoeft te bellen.

Link to comment
Delen op andere websites

ig moke' date=' 3 June 2010 - 18:11 ' timestamp='1275581466' post='1666075']

na de missie deparature time is tony in eens weg. ik kan hem ook niet bellen ?? wie kan mij vertellen wat er met hem gebeurt is ??

Nou, zijn zaken zijn gered uit handen van de maffia en alle andere vijanden. Aangezien je na de verhaallijn nog steeds in zijn nachtclubs kan feesten en missies kan doen, veronderstel ik dat hij nog steeds de eigenaar is, zonder alle problemen rond zijn hoofd. Daarom dat hij Luis niet meer hoeft te bellen.

Fout, na het voltooien van de laatste missie zal Yusuf je opbellen om te vertellen dat hij zijn vader zo ver heeft gekregen, hem toe te staan de nachtclubs van Tony over te nemen. Tony is dus niet meer de eigenaar. Het is mogelijk dat hij verhuist is naar Vice City, zoals de website van Liberty Tree suggereert, maar na de missie Party's over hoor je hem ook vertellen over een mogelijk verhuis naar een ver verwijderd dorpje in de woestijn. Dit is één van de zovele mysteries die Grand Theft Auto, of beter gezegd Rockstar Games ons biedt.

Link to comment
Delen op andere websites

(...) maar na de missie Party's over hoor je hem ook vertellen over een mogelijk verhuis naar een ver verwijderd dorpje in de woestijn. Dit is één van de zovele mysteries die Grand Theft Auto, of beter gezegd Rockstar Games ons biedt.

Dat idee zet hij uit zijn hoofd na Departure Time, zoals je kan horen in de ingame dialoge.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me niet herrinneren dat ik een telefoontje van Yusuf kreeg na de laatste missie waarin hij zegt de nachtclubs over te nemen :?

Is het hetzelfde telefoontje waarin hij vermeld dat je vanaf nu de Super Drop Diamond kunt vinden voor zijn appartement.

En ik dacht dat Yusuf altijd babbelde dat hij en Tony samen de nachtclubs zouden bouwen

In beide gevallen lijkt het me wel het meest waarschijnlijk dat Tony naar Vice City zou gaan en daar een nachtclubvestiging starten

zou natuurlijk wel mooi zijn als we hem in de nieuwe GTA zouden tegenkomen :D

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...