TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 (bewerkt) Hoe hard ben jij? Plaats hier gebeurtenissen die wel erg hard waren Bijv.: Ik was net in Tall Trees. Er kwam en stranger en vroeg me om zijn vrouw te redden. Ze werd gehangen en ik maakte haar niet los Toen de vrouw dood was ging de man bij de vrouw huilen. Toen besloot ik hem met een molotov in brand te steken! Bewerkt: 3 juni 2010 door JordanMaster Reageren
PowerPats Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Had ook zo een soortgelijk gebeurtenis. Ik zit zo met mijn paard rustig te rijden, komt er zo een man op zijn paard naar me toe. Vraagt of ik hem kan helpen omdat zijn vrouw is ontvoert. Hij zegt follow me. Ik denk, neh, geen zin.... BAM !!! in zijn achterhoofd. Maarja niet gesaved daarna, Want ik zit al zo laag met honor. Reageren
Hayte Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Een kidnapper rende weg met een vrouw, dus ik schiet die kidnapper dood. Daarna had ik twee mogelijkheden. 1. Ik maak haar los voor een bijna nutteloze beloning 2. Ik gooi haar op de treinrails en laat haar uit elkaar spatten voor een nieuwe trophy. Hmmm... welke zou ik gekozen hebben... Reageren
Ak47 Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 (bewerkt) Ik ben daarvoor toch teveel op m`n eer gesteld Bewerkt: 12 juni 2010 door Ak47 Reageren
viccard Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Doe zoals mij: Save de game waar je goed bent. Ga slechte dingen doen Save dat in een andere savegame En als je weer goed wilt worden, laad je simpelweg de oude (waar je goed bent) weer op Reageren
Ak47 Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 nou ja, wat ik doe: bandana om en klaar is kees Reageren
Vice-King Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Geplaatst: 14 juni 2010 nou ja, wat ik doe: bandana om en klaar is kees maar dan kan je honor toch ook niet omhoog gaan Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Geplaatst: 14 juni 2010 nou ja, wat ik doe: bandana om en klaar is kees maar dan kan je honor toch ook niet omhoog gaan Nee, maar dat is gewoon handig als je een misdaad wilt plegen buiten een missie om. Reageren
Ak47 Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Geplaatst: 14 juni 2010 nou ja, wat ik doe: bandana om en klaar is kees maar dan kan je honor toch ook niet omhoog gaan Nee, maar dat is gewoon handig als je een misdaad wilt plegen buiten een missie om. en anders doe je `m weer af en dan gaat het wel weer goed:P Reageren
rienie Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Met een mes in jacks hand gooien toen hij nog jong was. Hoor je hem zo roepen ''O no, not again!''. En toen rende hij weg. Daarna hij bestookt werd met vuur. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Ik heb me de gehele storyline netjes gedragen. Nu ik de 100% heb gehaald en een politie-uniform heb gekregen (nooit politie achter je aan) + bandana, kan ik helemaal los gaan. Vooral leuk om 's nachts eenzame huisjes te zoeken op de map. Vaak ligt er 1 iemand te slapen en is de andere in of rond het huis waarna je zelf je eigen moord-scenario kan toepassen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.