MATHIJS Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Hoi Laten we maar meteen beginnen met de leuke Errors XD Nou, Ik had alleen een AMX file dus heb ik Easy DeAMX gebruikt. toen ik klaar was met edite kreeg ik 2 Errors :s Error: gamemodes\MaTTzRPG.pwn(1780) : warning 208: function with tag result used before definition, forcing reparse gamemodes\MaTTzRPG.pwn(4423) : warning 208: function with tag result used before definition, forcing reparse Stukie Script Error [1780] functionEAC(playerid, arg1) 1779{ 1780 PlayerPlaySound(playerid, arg1, 0.0, 0.0, 0.0); 1781 return 1; 1782} Stukie Script Error [4423] 4423 { 4424 glob210104[playerid][49] = glob201CD4[0][2]; 4425 } Alvast bedankt als je het kan oplossen Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 Hoe is de variable arg1 aangemaakt? en ook glob210104? Reageren
Wanted Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 Plaats die 2 functies ongeveer bovenaan het script en die errors zijn weg. Reageren
MATHIJS Geplaatst: 4 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 Plaats die 2 functies ongeveer bovenaan het script en die errors zijn weg. Ze staat al zo een beetje boven aan. ik kan wel script geven of jullie het dan makkelijker kunnen oplossen http://www.megaupload.com/?d=GLDU1W2E Reageren
darkdudefly Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 ik kan wel script geven of jullie het dan makkelijker kunnen oplossen http://www.megaupload.com/?d=GLDU1W2E eh , het is meschien makkelijker om hem in pastebin te zetten ?! Reageren
MATHIJS Geplaatst: 4 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 ik kan wel script geven of jullie het dan makkelijker kunnen oplossen http://www.megaupload.com/?d=GLDU1W2E eh , het is meschien makkelijker om hem in pastebin te zetten ?! Hierzo http://pastebin.com/3iMEM1iV Kan wel meschien lagge veel Regels Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 Ik kan er niks van maken. En als ik het niet kan dan vraag ik me af waarom het jou wel lukt. Kijk eens of je geen originele pawn file te pakken kunt krijgen. Reageren
MATHIJS Geplaatst: 4 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 Ik kan er niks van maken. En als ik het niet kan dan vraag ik me af waarom het jou wel lukt. Kijk eens of je geen originele pawn file te pakken kunt krijgen. Nou das pas Kut.. Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 (bewerkt) Dit is mijn script, deze is gestolen en blijkbaar heb jij de .AMX Niet hem helpen a.u.b. Je mag dit script trouwens ook niet in bezit hebben want dan overtreed je de wet en/of kan je een boete krijgen, er staat copyrights van Creative Commons (CC) op, en dit is ook nog plagiaat. Bewerkt: 4 juni 2010 door D-V-D-K Reageren
MATHIJS Geplaatst: 4 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 (bewerkt) Boeie Het script failt toch ik zag nergen Copyright van CC staan dus... Bewerkt: 5 juni 2010 door MATHIJS Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Boeie Het script failt toch ik zag nergen Copyright van CC staan dus... Jawel die staan er wel, en de helft is al verwijderd. Reageren
MATHIJS Geplaatst: 5 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Boeie Het script failt toch ik zag nergen Copyright van CC staan dus... Jawel die staan er wel, en de helft is al verwijderd. ik had het script ook maar van een vriend Reageren
Kwarde Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Dit is mijn script, deze is gestolen en blijkbaar heb jij de .AMX Niet hem helpen a.u.b. Je mag dit script trouwens ook niet in bezit hebben want dan overtreed je de wet en/of kan je een boete krijgen, er staat copyrights van Creative Commons (CC) op, en dit is ook nog plagiaat. Laat hem er anders voor BETALEN Ik ben nu met een HELE GOEIE RolePlay GM bezig, en die ga ik verkopen, en er komt een gratis DEMO versie waar minder inzit en allemaal reclame etc... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.