water Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Hey, ik zag in een topic van LibertyKillerz staan dat er een stoomboot vaart over de San Luis rivier. Ik heb die boot nog nooit gezien... Weet iemand waar je erin kunt? Reageren
vice infernusX Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Hey, ik zag in een topic van LibertyKillerz staan dat er een stoomboot vaart over de San Luis rivier. Ik heb die boot nog nooit gezien... Weet iemand waar je erin kunt? Je kan er niet in. volgens mij bedoelt LK de veerboot waarmee je aankomt in de intro. Reageren
Die Hard Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Leuk om te weten is dat er wel een vergane boot die bijna identiek is aan de boot waarmee John aankomt, aan de kant van een rivier ligt. Je moet hier ook een missie spelen. Hij ligt ergens aan de onderkant van de Great Plains. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 Leuk om te weten is dat er wel een vergane boot die bijna identiek is aan de boot waarmee John aankomt, aan de kant van een rivier ligt. Je moet hier ook een missie spelen. Hij ligt ergens aan de onderkant van de Great Plains. Ja, de boot heet volgens mij Serendipity en de plaats waar het ligt(net boven Thieves Landing aan de kust. De plek waar het ligt wordt ook wel Wreck of the Serendipity genoemd. Ik dacht eerst dat het een oude stoomboot was die de ferry was tussen Blackwater en de overkant. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.